miten pitkittää esileikkiä? - Seksi

ziamond

ite haluisin pidempää esileikkiä, onhan nykyinenki esileikin kesto ihan ok, mut on semmonen olo et poikaystävällä on aina kiire ottaa kortsu esiin... haluisin pitkiä sessioita!

niin ja toinen kyssä: miten te naiset suhtaudutte jos teette alotteen poikaystävällenne seksiin ja jos se ei sit lähe leikkiin mukaan?
ite yleensä loukkaannun... vaikka sinänsä ei kai mieskään aina halua, mutta..

Kommentit (3)

ruusu

Minkälaisesta esileikistä pidät? Takoitan, että onko sinulle tärkeää, että poikaystäväsi "hiplailee" sinua jne. Jos muuten vain pitkitystä kaipaat, niin voit esimerkiksi sitoa poikaystäväsi kädet ja silmät ja kiusoitella häntä niin kauan kuin haluat. En tarkoita, että koko päivän siinä suukottelisit murusi napaa, mutta sillä tavalla voisit itse ottaa ohjat käsiisi.

Oletko suoraan sanonut asiasta?? Sekin voisi auttaa. Jos ei sitten tunnu siltä, et "nyt se pitkittää tätä vaan sen takia että pyysin"..

Yleensä poikaystävä lähtee mukaan jos alan "lämppäilemään" häntä, mutta jos ei niin ei. Ei aina voi tehdä mieli. Ei kannata ottaa sitä itseensä!!

ManeatersAnonymous

niin ja vaikket sitoisikaan niin päättäväisesti vaikka ohjaat äijän oikeeseen paikkaan hiplailemaan,

ja tuohon toiseen kysymykseen: mä olen ite hyvinkin aktiivinen tuolla seksuaalisella saralla ja käytännössä haluan tyyliin aina. (En ole ikinä kieltäytynyt) Ukko taas on nykyään ollut aikamoinen pihtari niin tottunut jo siihen että se kieltäytyy. Tosin sillä tavalla vaikuttanut että enää en jaksa edes yleensä yrittää kun kummiskin tulee pakit :?

Emmily_

Varmaan paras keino tohon on sanoo sille miehelles että haluat pidempiä esileikkejä, ei siihen taida mitään kauhean hyvää vippaskonstia löytyä, ainakaan jos haluat itse niitä hyväilyjä ym. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat