Palaako tunto? - Seksi

liam

Olen tyydyttänyt itseäni paljon suihkun avulla, tosi kovalla paineella pitkiä aikoja. Näin siksi, että tunto on vähitellen vähentynyt ja on tarvinnut kovemman paineen, että tuntuu.
Nyt tunto on lähtenyt melkein kokonaan klitoriksesta, enkä enää tietenkään käytä suihkua. Mutta mitä luulette, olenko onnistunut saamaan pysyvää vahinkoa aikaiseksi, vai palautuuko tunto vähitellen?
En ole koskaan saanut orgasmia muun kuin suihkun avulla, sormilla ei ole ikinä tuntunut juuri miltään. Nyt tuntuu ainakin toivottomalta että saisin orgasmia millään. :/ Ois pitänyt lopettaa ajoissa toi suihkuttelu tai ainaki tehdä harvemmin, mutta mikään muu ei toiminut.

Kommentit (13)

liam
marimma
Eikö tästä oo jo ainakin kerran ollu keskustelu?
Onko se lukittu ja poistettu vai enkö nyt vaan löydä..?

mä en haulla ainakaan löytänyt. Yritän etsiä myös muista keskusteluista, jos löytyisi vastaus :)

heica

Itsetyydytyksenhän ei kuuluisi olla mitenkään haitallista (siis tarkoittaa sitä että on puhtaat "apuvälineet" eikä tietenkään mitään revi verille tms. Mullakaan ei tunnu oikeastaan miltään, jos sormilla näpertää, eli tehokkaammat "aseet" käyttöön ;)
Ja jos susta tuntuu että liian raju suihkuttelu on vienyt tunnon pois, niin pidä melko pitkä tauko niin kyllä se siitä herkistyy. Mulla tuo tepsii, eli en siis usko että mitään vakavempaa on käynnissä.

mimsberi

Minäkään en jaksa uskoa että mistä vakavemmasta olisi kyse, todellakaan. Nyt vaan taukoa peliin, niin uskoisin että kyllä se siitä.

Joillakin vaan ei ole niin herkkä klitoris että kevyt kielellä lipluttelu tuntuisi missään, niin on otettava rajummat keinot tosiaan käyttöön.

marimma

Väitetäänhän sitä että hapensaannin estäminenkin lisää..

Mutta eiköhän se klitoris palaudu ja muutu ihan muillakin ihmisillä ajoittain. En mäkään oo yhtä herkkä tai tunnoton kun kaks vuotta sitten. Se vähän heittelee :)

liam

Kiitos kaikille vastauksista, helpotitte mun oloa! Ei ois kiva olla tunnoton koko loppuelämäänsä.
Nyt tulee vaan kiva orkkutauko. Ellen löydä kundia, joka osaa tehdä ihmeitä.. Tota amfetamiiniaki on vähän turhan hankala saada käsiini. :DD

olematon

Kyllä mullakin vaihtelee että joskus tuntuu ettei mikään tunnu missään :) kyll se siitä! :) ehkä liika "suorittaminen" vaikuttaa myös.

Vierailija

voiko tosiaan jokun sortin stressi viedä tunnon alapäästä?

tottahan se on, että päästä se on hyvin pitkälti kiinni, että miten ajatukset pysyy kasassa jos on stressiä yms tms. minulla on viime aikoina alkanut tökkiä klitoriksen toiminnassa jokin.. kun poikaystäväni hyväilee klitoristani, niin aluksi se saattaakin tuntua ihan hyvältä, mutta sitten se vaan lopahtaa kuin seinään, minusta tuntuu ettei klitoriksessa ole mitään tuntoaistia? onko muilla samaa tuntemusta, että klitoris olisi tunnoton? oletteko tarvinneet pitkänkin tauon tuntoherkkyyden palautukseen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat