Strategisten paikkojen katselu - Seksi

Yummy

Juu, kyllä mäkin tyttöjä enemmän vilkuilen, kun tosiaan miehillä ei yleensä ole mitään näkyvissä. Punttiksella, jos lihakset vilahtaa, niin kyllä mä niitä kattelen, mutta nehän ei olekaan strategisia paikkoja.
Joillain tytöillä on vaan niin kauniit rinnat (ja olen hetero, kyllä..) ja joskus tietysti vertaa myös itseensä. On mulla kyllä itsellänikin ihan esittelyn kestävät rinnat, mutten yleensä kulje kovin paljastavissa vaatteissa.
Mutta kysymyshän olikin nyt toisen sukupuolen paikkojen kattelusta..

Sivut

Kommentit (29)

cryo

Itteä miespuolisena on hieman häirinnyt seuraavanlainen probleema...
Elikkäs kun itseni kanssa samaan tilaan tulee kauniimman sukupuolen edustajia, tai toisinpäin, kun menen tilaan jossa on ennestään naisimmeisiä, niin olen tunnistanut itsessäni sen ominaisuuden että minun on pakko tsekata heiltä katseella ns. strategiset paikat, eli ensisijassa lantion seutu ja peppu, ja myöskin rintojen seutu. Ei siinä viel mitään. Joillakin on kuitenkin niin hyvännäköinen peppu tai rinnat että niitä jää vaistomaisesti seurailemaan. EI varsinaisesti tuijottamalla, mutta aina kun katse suuntautuu edes sinne suuntaan niin paikat tulee noteerattua ja joskus jopa, ei tosin häiritsevästi, niiden kauneutta jää miettimään. Huomaatteko te kuinka helposti jos teidän peppu/rinnat saavat mielenkiintoa osakseen, entä häiritseekö se kuinka pahasti? Entä näytättekö häiritsevyyden ulospäin vai voiko ilmeettömän pokerinaaman järjestään tulkita häiritsevyyden merkiksi?

Entä onko teillä vastaavalla tavalla tapana vilkuilla oman sukupuoleni edustajien peppuja/lantion seutuja?

[color=darkred][size=9]Marimma kävi viilaamassa otsikkoa :)[/size][/color]

Kiira

^^ Minä teen samaa :D Samoten kuin rintojen kanssa, ihan oikeasti jos toiselle on isot / jollain tavalla huomiota herättävä rintavarustus niin katson. :lol: :lol:

Jinda

mä oon varmaan vähän ilkeä mut jos joku mies tuijottaa esim rintoja niin kauan et se rupee häiritsemään niin alan tuijottaa miehen etumusta ja hymyillä ilkeesti tai huvittuneesti.

Weat

olen tyttö ja katselen takapuolia, miesten etumusta ja naisten rintojakin välillä. olen täysin hetero, mutta takapuolista mietin, että oispa mulla samanlainen, tai onneks mulla ei oo tollasta. mietin myös, että jos löydän omanlaiseni takapuolen, niin minkälaiset housut niitä koristaa eli mitkä saattais tuoda oman äässini hyvät puolet esiin. mulla on ikuinen ongelma housuissa, kun tiedän miesten joka tapauksessa tuijottavan niitä, niin halaun kuitenkin olla se jonka äässiä kehutaan, eikä haukuta. sitten miesten takapuolia katson ihan mielenkiinnolla, vaikka miesten takapuolilla ei ole mitään väliä oikeastaan itselleni. Mietin vaan, että kun naiset sanoo että mikä on hyvä perse miehillä, koska itse en osaa sanoa, koska mun mielestä miehillä on yleisesti ihan mukavannäköset bebat, eikä niitä pahemmin edes voi nähdä, kun miesten housut ovat löysemmät kuin naisten.

ja miesten etumusta katselen aika harvoin. yleensä kun miehet istuvat eikä mulla oo parempaakaan tekemistä. koskaan en katso mitään muiden ruumiinosia, jollen ole varma, ettei kyseinen henkilö huomaa sitä. en halua saada pervon mainetta, vaikka vertailemisessa ei ole mitään pahaa. naisten rintoja katson joskus, koska mietin, että mitkä ovat miesten mieleen. monesti oon huomannu kun joidenkin miesten kanssa puhuu niin katse on tisseissä. kerran nukuin sohvalla koulussa silmät kiinni, ku väsytti ja kun avasin silmät, niin eräs jätkä tuijotti etumustani. se oli häiritsevää ´, mutta toisaalta koin sen kehuna, koska se meinaa sitä, että tisseissäni on jotain katsottavaa. kerran kuitenkin teki mieli sanoo, et silmät on ylempänä, kun eräs jätkä tapitti rintoja koko puhumisen aikanani., hän on kieltämättä kännissä, mutta jotain rajaa. ja exäni sano, ettei saa silmiään irti mun tisseistä...nauroin vain sille, koska hän oli myös kännissä. en pidä yleisesti rintojen katselemista halventavana tai häirtisevänä...sen kun jätkät katsovat. ei mulla mitään hävettävää rintojeni koossa vaikka ovatkin aika perus normaalit ja sopivat hoikkaan vartalooni.

Magnolia

Jos joku kadulla tai baarissa katsoo vartaloani paikasta tai toisesta, se yleensä vain huvittaa, vaikka katse viipyilisikin. Mutta intensiivinen, jatkuva tuijottaminen on ahdistavaa - valitettavasti jotkut miehet kykenee olemaan räpäyttämättä ilmiömäisiä aikoja ahne ilme naamallaan. Mutta tykkään pukeutua näyttävästi, ja sellainen normaali katselu on vain imartelevaa.

Ja katselen kyllä itsekin kauniiden naisten vartaloita, se on paljon hauskempaa kuin miesten katselu, koska yleensä hyvännäköisiä naisia on enemmän :lol:

agarina

Oli sitten mies tai nainen, joka katselee, mä otan ihan piruuttani vielä vähän edustavamman asennon ja annan katsoa rauhassa. Sitten nakkelen niskojani ja jatkan matkaa. Eli kiusaan ja torjun. Itsehän olen liian primadonna katselemaan takaisinpäin. :lol:

Pennsylvania

Ei mua häiritse ollenkaan, jos mua katsotaan ihailevasti, päinvastoin.Paitsi, jos kyseessä on joku ällöttävä deeku paikallisbaarista, tai muuten joku vanha, saastainen ukko, faijan duunikaveri tjsp. "Tavallisilta", nuoremmilta miehiltä ihailevat katseethan vain nostattaa itsetuntoa, kun tietää näyttävänsä myös muiden silmissä hyvältä.

Koskemista en siedä, mutta se on varmaan normaalia. Joskus baarissa miehet suhtautuvat aika törkeästi isorintaiseen naiseen, jolla on avonainen kaula-aukko. Jos suon teille mahdollisuuden nähdä osan rintavarustuksestani, se ei tarkoita, että haluaisin teidät koskettamaan niitä.

Olen kans ihan hetero, mutta kyllä minä enemmän naispuolisten "varustuksia" tarkastelen, kuin miespuolisien. Miesten vaatteet kun usein tuppavat peittämään niin paljon, ettei jää mitään, mitä ihailla. Silloin, kun jotain on nähtävissä, nautiskelen kyllä mielelläni miestenkin ominaisuuksista.

ädy

Kyllä mä ainakin katon kaikkien takamuksia :lol: en tiiä miks teen niin mut katon kyllä jos jollain tytöllä on hyvä perse ja ajattelen että onpas hyvä, kunpa itelläkin olis tollanen :lol: ei siinä mitään seksuaalista oo mukana vaikka katonkin.. En tajua itteeni :D

Yummy

Jos joku vilkasee, niin ei se häiritse. Ite vaan hämmennyn siitä jonkin verran ja käännän katseeni muualle. Ikään kuin en huomais mitään. :D Saattaahan se katselu siinä määrin tuntua imartelevaltakin enkä voi syyttää miestä vaistoistaan. (Siitähän on tehty tutkimuksia, että ihminen huomaamattaankin tsekkaa kaikkien peput ja muut, kuuluu ihmisen luonteeseen..)
Jos mies tuijottaa, niin on kyllä tosi vaivautunut olo ja se kyllä häiritsee. Varsinkin, jos on vanhempi mies ja ilme kuin nälkäkuoleman partaalla olevalla ruokaa nähdessään. *yäks..*
Mutta oikeestaan kaikkein ärsyttävintä on, kun juttelet jonkun kanssa ja ne silmät vilahtelee muutaman sekunnin välein kaula-aukkoon. Eihän siinä muuta, mutta kun se tekee keskustelun niin vaikeeks, kun toinen ei katso silmiin ja luultavasti keskittyykin johonki muuhun. Silloinkin käännän pääni muualle.
Elikkä yhteenvetona: Vilkuilun ymmärrän ja suon, tuijottelu häiritsee.
Tietysti on sitten muita seikkoja kuten esim. jos vilkuilevalla miehellä on tyttöystävä kainalossaan tms...

SinRuid

Eihän tuo häiritse, tosin itse en ainakaan kovin paljoa saa osakseni tuijottelua (?!) kun ei ole tuota rintavarustusta liikaa suotu.. :D Ja parempia peppuja vilisee ohi siinä määrin ettei sormet riitä.
Naisena tulee kyllä kyyläiltyä enemmän naisten kuin miesten kroppia, onhan nuissa enemmän nähtävää. 8)

Magnolia

Mun vaatetuksesta varmaan huomaa, et tykkään rinnoistani ja inhoan peppuani. Pidän paljon avaria paitoja, ja niitten parina jotain mahdollisimman huomaamattomia housuja ja hameita joitten alta pepun muoto jää mysteeriksi. joten tavallaan tarjoa tissit tuijotettavaksi, jos ne jotain kiinnostaa... tulee naisellinen olo, jos ne kelpaa katseille.

Miehissä on niin vähän mitään katsottavaa... peppu on jees, tavallinen tai ällö. en koskaan katsele miesten housujen etumuksia, en kehtaa :shock: hiukset on mielenkiintoisimmat! tosi strategista juu.

Yummy

^Mulla tulee joskus vahingossa ihan automaattisesti katottua. :D Mutta kun ei sieltä mitään edes näy (ellei miehellä oo joku jykevä stondis), niin ei sitä oikeen tietosesti tule tehtyä.

Mä kyllä rakastan kanssa rintojani ja onhan mulla kyllä toppeja, joista ne paljastuu pikkusen, mutta mulla on kyllä tarkat rajat siitä, paljonko näytän. :D

olematon
ädy
Kyllä mä ainakin katon kaikkien takamuksia :lol: en tiiä miks teen niin mut katon kyllä jos jollain tytöllä on hyvä perse ja ajattelen että onpas hyvä, kunpa itelläkin olis tollanen :lol: ei siinä mitään seksuaalista oo mukana vaikka katonkin.. En tajua itteeni :D

Sama täällä! :D
ja vilkuilut kyllä tajuan/kestän mut sit jos jäädään kuola poskella kyyläämään ni se ällöttää, itseä ja joskus jonkun toisen puolesta alkaa risomaan kun huomaa sivusta miten jotkut vanhat virttyneet pierut kyylää ja kuolaa nuoria tyttösiä.

Suhfeli

Eniten mua ärsyttää selasten miesten katseet, jolla on tyttöystävä kainalossa. Niitä ei voi muuta kun mulkasta vihasesti.
Yleensä nämä tälläiset miehet ovat olleet ulkomaalaisia.

Kiira

^^..Katsoa saa muttei koskea. Kyllähän mies huomioi hyvännäköiset naiset, vaikka seurustelisikin.
Samallalailla minä kiinnitän huomiota hyvännäköisiin miehiin, vaikka omaani olen enemmän kuin tyytyväinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat