penisrengas+klitoriskiihotin - Seksi

bandukka

Mulla ei ole nyt varsinasta vastausta tähän kysymykseen. Mutta tietämättömänä haluaisin tietää mikä on penisrengas?

Kommentit (13)

taotao

Elikkästä kyselisin täältä ihmisiltä että oisko jotai tollaista penisrengasta missä on klitoriskiihotin samassa suositeltavana? Tarkoitan sellaista jossa on pieni moottori. Ostettiin puolison kanssa yksi sellainen, mutta siinä 2 pientä patteria kestää vain noin 5-10min. Mikä on hiukan turhan vähän. Eli hintaa yhdelle orgasmille tulee jotain 5€ Smiley Joten jos vain on suositeltavana hiukan vähemmän pattereita syöviä vastaavia laitteita, ottaisin ilomielin vastaan vinkkejä.

GuuGuu

Kokeilimme kerran miehen kanssa tuollaista penisrengasta eikä se nyt mitenkään erityinen ollut. Juu, värinä tuntui kyllä ihan kivalta klitoriksessa, mutta ei sitä oikein ehtinyt tuntea silloin, kun mies pumppaa kovaa vauhtia. Vain oikeastaan silloin tunsin sen, kun mies painautui sisääni ja pysyi siellä hetken aikaa.

Seisokin se kyllä pitää, joten siltä osin penisrengas toimii ainakin, mutta tuo klitoriskiihotin on IMO vähän turha.

Btw, miehen näkökulmasta sen verran, että klitoriskiihottimen pieni värinä ei kuulemma tuntunut erityisen hyvältä. Varsinkaan sen jälkeen, kun mies oli lauennut.

Taffel

penisrengas on seksiväline, joka asetetaan peniksen juureen parantamaan erektiokykyä. Rengas hidastaa veren virtaamista pois peniksestä, mikä pitää erektiota yllä pidempään(wikipedia).

Taica

Juu, kannattaa luopua renkaasta tai ostaa se erillisenä (jos haluaa) ja hankkia perhonen. Se vedetään "remmeillä kiinni" naisen jalkojen ympärille ja monet on sitä kehuneet. Mulla on sellanen, mut must tuntuu, et ku se on kova, eli vanhan mallinen jellystä tehty, ni lähetyssaarnajja asennossa se painaa häpyluuta. Nykyään niitä on sellasia pehmosia, kuin bunny joka on penisrenkaassa kiinni. No laitan tähän kuvan siitä jos löydän.. Joo löyty. Mulla ei oo tätä, mut saman merkkinen perhonen:
[img]http://www.sexshop.fi/blvdcms_user/tuotteet/10155_1.jpg[/img]
En nyt löytäny sellasta pehmeempää (ellei tää sit satu oleen sellanen), mut niitä oon nähny erotiikkamessuilla. Kaverini kyl tykkäs tästäkin perhosesta, et sehän on taas makuasia. Tässä on johdollinen kaukosäädin ja vibra portaattomalla säädöllä. Toimi kahdella sormiparistolla jotka tulee siihen kaukosäätimeen, eli patterit kestää ja kestää. Ja voi käyttää ladattavia akkujakin jos haluu, mut mun mielestä tavalliset pirkan alkaline paristot kestää mainiosti.

rei

ärrällä oli joskus sellainen kortsupakkaus jonka mukana tulee tosi hyvä penisrengas.. hintaa taisi tulla yhteensä 12 € ja sai sitten niitä kortsujaki. Se on aivan ihana, mutta minulla on "ongelmana" se että jos sen alussa laittaa niin tulen melkein heti.. mutta ihana väline se on vaikka lopussa :)

Stacie

Heii, onkohan kyseessä sama tuote kuin cittarissa? Itse mietiskelin ostaisinko pakkauksen penisrenkaan takia niin ei tarvitsisi tilata netistä, mutta empä vielä rohkennut :P

Tuo perhonenkin kuulosti kyllä kivalta 8)

Rei, oletko mies vai nainen? :roll:

rei
Stacie
Heii, onkohan kyseessä sama tuote kuin cittarissa? Itse mietiskelin ostaisinko pakkauksen penisrenkaan takia niin ei tarvitsisi tilata netistä, mutta empä vielä rohkennut :P

Tuo perhonenkin kuulosti kyllä kivalta 8)

Rei, oletko mies vai nainen? :roll:

haha nainen

Sikk

Mieheni kanssa tossa mietittiin että vois nuita renkaita kokeilla mut ei olla saatu aikaseks hankkia joten ajattelin yllätyksenä joululahjaksi ostaa.

Joten mistä suht halvalla hyviä? Ilman sitä klitoriksenkiihotinta.

Vierailija

Joo ja melkeinpä jokainen seksikauppa suomessa niitä myy :). Meillä parisuhteessa penisrengas autto miehen heikkoon erektioon. Ei sinällään ollut erektiohäiriötä koska on nuori mies kyseessä mutta penis välillä lopahti kesken seksin. Penisregas autto pitämään erektiota yllä. Tuossa alahaalla muuten hyvä laskukaava penisrenkaan hankintaa: http://www.penisrengas.com/mika-penisrengas-ja-miksi.php tai ainaki meille oli apua kun alkuun vääränlainen hommattiin

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat