Seksikäs pukeutuminen - Seksi

Kuukissa

miten te olette panostanu pukeutumiseen, kiihottaaksenne miestä? vaikkei siihen yleensä mitään kummempaa tarvita että mies kiihottuu, mutta joskus olis kiva härnätä ;)

mä kävin ostaa mun miehen kans mulle uudet alusvaatteet, se tykkäs semmosista tulipunasista :D nyt sit eilen kiersin kauppoja ja tein tosi löydön, ostin aivan ihanan korsetin. sekin on tulipunainen.. kun taas miehen kans nähdää ni ajattelin mennä avaa sille oven se korsetti ja stringit päällä, tai sit minihame päällä :D uskon että tykkää <3 vähän sille vihjasin jo ;)

Sivut

Kommentit (19)

Emmily_
TaskuMyy
olematon
Puutarhis
Seksikkäältähän voi näyttää ilman, että nännit ja p**lu vilkkuvat.
totta :!: tuo meniski sitte jo liian roisin puolelle :lol:

Niimpä! Vielkö jotkut tajuis tuon!

Kuka muka jossain p*llu paljaana kulkee?! :lol:

Merilyn

pukeudun yleensä aika 'poikamaisesti' tai no sanotaanko, että rennosti, niin paljon ei tarvita että huomio kiinnittyy jos sitä itse haluan. Joskus aikaisemman poikaystäväni huomion sain aika hyvin kiinnittettyä niin, että pistin päälle hameen mitä usein normaalisti käytän muutenkin, mutta paksujen sukkahousujen sijasta laitoinkin paksujen sukkahousujen näköiset polevisukat(tai no, puoleen reiteen asti) ja sitten 'vahingossa' ihoa sieltä hameen ja sukkien välistä vilauttelin :wink:

SinRuid

Niin seksikäs pukeutuminen kammarin puolella vai kaupungilla?
Julkisille paikoille kova juttu on stay-upit ja hame jota voi välillä kiusaten nostella. Ja kuulema ponnarit saa jo likaisia ajatuksia mieleen. :wink:

Mirzi

Minä pukeudun joskus esileikin ajaksi seksyihin vaatteisiin ja ne toimii todella hyvin.. itse asiassa minäkin kiihotun enemmän ;) Jokaisella tietysti on omat mielipiteet siitä, että mikä on "seksyä", mutta itse tykkään eniten miniminihamosista ja stringeistä jotka mies voi sitten riisua.. Joku sukkanauhaliivi - stayup -viritys ja babydoll -yöpaidat vois myös olla hienoja, tarkotus ois hankkia mutta tällä hetkellä ei ole paljon rahaa mutta aina kun esim. h&m:n alennuskorissa törmään johonkin hienoon niin ostan.

Esimerkiksi Victoria`s secretin nettikaupassa on aivan iihania babydoll yöpaitoja ja stringejä mistä unelmoin.. :P ja mihin mulla ei ole varaa.

TaskuMyy

Itse en oo moisia koskaan omistanu :roll:
Oon kyllä halunna kokeilla, mutten oo vielä kehannu ostaa :oops:

Mutta itseaiheeseen...
En näe siinä mtn pahaa, jos sen tekee kullalle, mutta se että jos sen takia pukeutuu seksikkäästi, että lauma ukkoja kuolaa kadulla perään ja vislailee (vaikka oma kulta oiski jo) niin en ymmärrä sitä!

Yummy
Kepatäti
Onhan sulla sellaset liiveihin tarkotetut stay-upit? Niissä on meinaan sellaset ihan selkeet kiinnityskohdat.

Mulla ei ilmeisesti ole, kun mun sukissa ei ollu kiinnityskohtaa. :D Sain ne kuitenki kiinni laittamalla kankaan väliin ja sitten painamalla sen lukkosysteemin alas. Se oli kyl aika hankalaa ja mietinki, et voiks tää oikeesti mennä näin. Ilmeisesti se ei mee niin... :D

SinRuid
Yummy
Kepatäti
Onhan sulla sellaset liiveihin tarkotetut stay-upit? Niissä on meinaan sellaset ihan selkeet kiinnityskohdat.

Mulla ei ilmeisesti ole, kun mun sukissa ei ollu kiinnityskohtaa. :D Sain ne kuitenki kiinni laittamalla kankaan väliin ja sitten painamalla sen lukkosysteemin alas. Se oli kyl aika hankalaa ja mietinki, et voiks tää oikeesti mennä näin. Ilmeisesti se ei mee niin... :D

Ei munkaan sukissa mitään selkeitä kiinnityskohtia ole? Mutta ihan liiveille tarkoitettuina ostin. Käytän kanssa tota kangas väliin-tekniikkaa. :) Hyvin pelaa..

olematon

tolleen yleisesti tulee mieleen seksikkäästä pukeutumisesta yleisillä paikoilla, että aika helpolla saa ilkeitä katseita tai kommentteja jos vaikka joku korsetti päällä olis. Tai näin oon ainakin kuullut.

martitta

Kyllä se seksikäs pukeutuminen kiinnittää miesten katseita ja herättää varmasti jonkinmoisia ajatuksiakin, mutta ymmärtääkseni ne ilkeät puheet ja katseet tulee vaan naisilta..?

Puutarhis
martitta
Kyllä se seksikäs pukeutuminen kiinnittää miesten katseita ja herättää varmasti jonkinmoisia ajatuksiakin, mutta ymmärtääkseni ne ilkeät puheet ja katseet tulee vaan naisilta..?

Saman olen huomannut. Toisaalta, mun mielestä on mukava katsella myös seksikkäästi pukeutuneita naisiakin. Seksikkäältähän voi näyttää ilman, että nännit ja pillu vilkkuvat.

olematon
Puutarhis

SinRuid
olematon
Puutarhis

Sehän on paljon, paljon seksikkäämpää kuin jättää hieman mielikuvituksen varaan.. :)

TaskuMyy
olematon
Puutarhis

Niimpä! Vielkö jotkut tajuis tuon!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat