Eroon pelosta seksiä kohtaan.. - Seksi

NuoriNeiti 18

[color=darkblue]Olen 18vuotias nuori naisenalku ja minulle on tullut jonkin asteinen pelko seksiä kohtaan. Olen kylläkin neitsyt ja tässä vaiheessa varmaan mietit,että miten minulla voi olla jokin pelko,koska en ole harrastanut seksiä mutta seuraava juttu selventää asiaa paljon:
Olen seurustellut kerran ja silloin olin vielä alaikäinen(16v) ja poikaystäväni oli 6vuotta vanhempi. Hän tiesi heti alusta asti kokemattomuuteni ja sanoi,että se ei haittaa jne. Mutta painostus alkoi tulemaan kuvaan mukaan.
Koska olen kokematon niin haluaisin edetä pikkuhiljaa,että en halua että heti täytyy mennä loppuun asti.Pikku hiljaa edettiin eksän kanssa,mutta se aina päättyi siihen että minä pistin hommalle stopin. Koska tilanne alkoi ahdistamaan minua ja eksä jo ehdotti loppuun asti menoa. Kun toinen on kokematon niin tottakai kokenut osapuoli opettaa ja neuvoo,mutta minun eksälläni oli huono tapa opettaa..Aina sain kuulla että: " ei noin..ei noin" yms. että palaute oli aina negatiivista ja se ei kannusta yrittämään mitään.
Kerran päästin eksän hyväilemään minua (housut oli välissä),mutta voin sanoa että en nauttinut siitä yhtään. Eksä oli älyttömän kovakourainen eli se sai vain heränneet halut ns. täysin pois päältä. Sanoin kyllä eksälle,että voisiko olla hellempi ja olihan se..hetken ja taas sama juttu jatkui..
Eräs asia painaa mieltäni eniten ja se on se,että kun en saanut orgasmia eksän käsittelyssä ikinä.. Kun eksä aloitti hyväilyn,niin ei mennyt pitkään että joko sait?..Laitoin homman monta kertaa poikki,koska alkoi kyselyt ahdistamaan ja se kun en saanut. Ja eksä sai minut ajattelemaan,että olenko jotenkin epänormaali :?: Voiko miehen vieressä nukkua ilman,että heti toinen alkaa hipelöimään ja tekemään ehdotuksia :?: Tai voiko miestä halata tai edes suudella ilman ehdotuksia sänkyyn menosta :?: Eksää ei nimittäin voinut..Jään odottelemaan teidän vastauksia ja kysyä saa,jos joku jäi epäselväksi ja vastailen parhaani mukaan.[/color]

Sivut

Kommentit (21)

zanzibar

ainut neuivo jonka voin antaa on että odota että kohdallesi osuu joku hellempi ja rakastavampi mies.. Ja lohdutuksen sanana veikkaisin että ei eksäsikään kovin kokenut ollut, päätellen tuosta tekstistäsi ja siitä miten hän "käsitteli" sinua..

NuoriNeiti 18
zanzibar
ainut neuivo jonka voin antaa on että odota että kohdallesi osuu joku hellempi ja rakastavampi mies.. Ja lohdutuksen sanana veikkaisin että ei eksäsikään kovin kokenut ollut, päätellen tuosta tekstistäsi ja siitä miten hän "käsitteli" sinua..

[color=darkblue]En tiedä että osaanko selittää tämän kunnolla,mutta yritän silti.. Eksän jälkeen en ole halunnut halata ketään(en edes perheenjäseniä).Mutta nyt kun aikaa on kulunut,niin pystyn halaamaan heitä joten kuten mutta en varmaan pystyisi halaamaan ketään poikaa/miestä.
Ja toinen ongelma on se,että ahdistun helposti jos joku tulee liian lähelle. Esimerkkinä tästä on se,että minulla oli tyttö kaveri käymässä ja istuttiin sohvalla ja hän leikillään tuli lähemmäksi,mutta ei voinut yhtään ottaa väliä vaikka sanoin että minua alkaa ahdistamaan.
Pystyn kyllä istumaan bussissa,jonkun vieressä ilman ahdistusta mutta jos olen jonkun kanssa kahdestaan ja lähekkäin niin ahdistaa heti.. [/color]:?

zanzibar

Sitten jos tilanne on noin paha niin ehkä olisi hyvä idea käydä ammatti auttajan luona jotta pääset eroon edes pahimmasta läheisyys kammosta.. Tai sitten sinun on vaan opittava olemaan ajattelematta sitä läheisyyttä sillä jos bussissa onnistuu mutta muuten ei niin luultavasti luot vaan päässäsi kauhukuvia jotka ahdistavat, ja vaikka ilmaisen asiaa aika mustavalkoisesti niin ymmärrän että tilanne on monimutkaisempi( iteselläni ollut samantapaisia kokemuksia). Ja oikeanlaisella mihellä tarkoitin juuri henkilöä joka ei pysi lähellesi vaan osaa pitää etäisyyttä koska ymmärtää sinua..

Danko

Mullakin on vähän samanlaista ahdistusta tuon läheisyyden kanssa. En tiiä kylläkään, mistä se johtuu. Mutta voin hyvin harvan miehen kanssa olla rennosti, ilman että pitää miettiä haluaako se vaan seksiä. Epäilisin, että kyllä niitäkin miehiä vielä löytyy joilla ei oo aina se seksi mielessä. Joskus on kiva vaan halailla ja olla lähekkäin ilman mitään muuta, ahdistaa sellaset jotka ei sitä tajua. Varmaankin sellanen ongelma että ihan pelkkä puhuminen jonkun kanssa vois auttaa? Vaikka fiksujen miesten? :)

Ymmärrän kyllä miltä tuntuu.

TaskuMyy

En oikein keksi muutko että..
löyvvät hellän ja ihanan miehen, kerrot hälle suoraan, että olet kokematon.
Tiedän, että sanominen on helpompi, mutta yrität olla rento ja ajatella seksin aikana jotai ihanaa..

JJEMMY
TaskuMyy
ajatella seksin aikana jotai ihanaa..

Anteeks, tartun tähän mut miun mielestä seksin aikana ei tarvii ajatella mitää ihanaa vaan se seksin harrastaminen pitäis olla sitä ihanaa, eikä siinä tarvii muuta ajatella. Sit jos seksin aikana miettii jotakin muuta "ihanaa" niin eikai se seksi sillon kovin luontevaa voi olla? Miulle tulee tosta mieleen semmonen väkinäinen jyystäminen ja et tilanteesta vaan haluaa pois.

Miäkään en osaa sanoa tuohon tilanteeseen oikeen muuta kun et odotat niin kauan et löydän hellän miehen ja joka on valmis odottamaan millon siä oot valmis. Ketään ei pidä pakottaa mihinkään. Seurusteletko nyt? Ootko keskustellut asiasta miehen kanssa? Kyllä sitä oppii rentoutumaan ja "vapautumaan" kun on oikea aika ja oikea mies ;) Jos tuo läheisyyskammo on mielestäsi yhtään liian "paha" niin käy juttelemassa ammattiauttajan kanssa, ei siitä varmasti haittaa ole :)

Muoks. Niin unohtu vielä, eksä oli miulle eka ja sen kanssa edettiin hitaasti mutta varmasti. Aina kun sanoin stop niin mies ymmärsi eikä pakottanut mihinkään. Itse sit ehdotin loppuun asti menoa kun olin varma asiasta ja mies vielä varmisteli etten tee mitään mitä tuun katumaan, hän ei pelkän p*llun perässä juossut ja oli kyllä valmis odottamaan miua. Kyllä siäkin semmosen miehen vielä löydät :)

NuoriNeiti 18
JJEMMY
TaskuMyy
ajatella seksin aikana jotai ihanaa..

Anteeks, tartun tähän mut miun mielestä seksin aikana ei tarvii ajatella mitää ihanaa vaan se seksin harrastaminen pitäis olla sitä ihanaa, eikä siinä tarvii muuta ajatella. Sit jos seksin aikana miettii jotakin muuta "ihanaa" niin eikai se seksi sillon kovin luontevaa voi olla? Miulle tulee tosta mieleen semmonen väkinäinen jyystäminen ja et tilanteesta vaan haluaa pois.

Miäkään en osaa sanoa tuohon tilanteeseen oikeen muuta kun et odotat niin kauan et löydän hellän miehen ja joka on valmis odottamaan millon siä oot valmis. Ketään ei pidä pakottaa mihinkään. Seurusteletko nyt? Ootko keskustellut asiasta miehen kanssa? Kyllä sitä oppii rentoutumaan ja "vapautumaan" kun on oikea aika ja oikea mies ;) Jos tuo läheisyyskammo on mielestäsi yhtään liian "paha" niin käy juttelemassa ammattiauttajan kanssa, ei siitä varmasti haittaa ole :)

Muoks. Niin unohtu vielä, eksä oli miulle eka ja sen kanssa edettiin hitaasti mutta varmasti. Aina kun sanoin stop niin mies ymmärsi eikä pakottanut mihinkään. Itse sit ehdotin loppuun asti menoa kun olin varma asiasta ja mies vielä varmisteli etten tee mitään mitä tuun katumaan, hän ei pelkän p*llun perässä juossut ja oli kyllä valmis odottamaan miua. Kyllä siäkin semmosen miehen vielä löydät :)

[color=darkblue]En seurustele tällä hetkellä (olen ollut erosta tänne asti sinkku,oikeestaan ilman minkäänlaista säpinää että varmaan suojelen itseäni). Mutta olen miettinyt tätä asiaa paljon ja jo pelkästään ajatuksen asteella tuntuu mahdottomalta,että puhuisin kellekkään miehelle kokemattomuudestani.. Siis kun eksäni tiesi tilanteen,lupasi että edetään minun tahtiin (ei ole muka kiire) ja silti painosti. Eli käytti noita lupauksia,vain pelkkänä vitsinä.. Ja se loukkaa.. Että kuinka pystyn luottamaan toiseen,jos se sanoo täsmälleen samat asiat :?: [/color]

JJEMMY
NuoriNeiti 18

[color=darkblue] Mutta olen miettinyt tätä asiaa paljon ja jo pelkästään ajatuksen asteella tuntuu mahdottomalta,että puhuisin kellekkään miehelle kokemattomuudestani.. Siis kun eksäni tiesi tilanteen,lupasi että edetään minun tahtiin (ei ole muka kiire) ja silti painosti. Eli käytti noita lupauksia,vain pelkkänä vitsinä.. Ja se loukkaa.. Että kuinka pystyn luottamaan toiseen,jos se sanoo täsmälleen samat asiat :?: [/color]

Miä en oikein osaa sanoa tähän mitään. Mielestäni ensimmäinen askel on se että toiselle kertoo kokemattomuuden puutteesta ettei mies ala sit hätiköimään liikaa. Uskon kyllä että se on vaikea kertoa mutta kun löytyy sopiva mies, johon luottaa niin asian kertominen luulis silloin olevan helpompaa. Ja jos toinen mies sanoo täsmälleen samat asiat ja jos hän on muuten luottamuksen arvoinen niin kyllä häneen kannattaa luottaa. Jos mies kuitenkin silti painostaa niin kannattaa siitäkin keskustella miten ahdistavalta se tuntuu eikä auta yhtään rentoutumaan. Keskustelitteko eksän kanssa siitä painostamisesta?

miru

Kyllä niitä miehiä on, jotka ei halua vaan seksiä. Mun poikaystävän kans kosketeltiin toisia, mutta se ei koskaan ehottanutkaan loppuun asti menemistä ja ihmettelin sitä tosi paljo. Mä sitte n. 4 kuukauden seurustelun jälkeen ehotin ja menetin neitsyyteni. Kysyin sitte myöhemmin, että miksei se alusta asti yrittäny, niin se sano että ei halunnu pilata tätä meidän juttua. :)
Kyllä säki varmasti löydät jonku ihanan ja luotettavan miehen, kuhan uskallat päästää lähelle.

NuoriNeiti 18
JJEMMY
NuoriNeiti 18

[color=darkblue] Mutta olen miettinyt tätä asiaa paljon ja jo pelkästään ajatuksen asteella tuntuu mahdottomalta,että puhuisin kellekkään miehelle kokemattomuudestani.. Siis kun eksäni tiesi tilanteen,lupasi että edetään minun tahtiin (ei ole muka kiire) ja silti painosti. Eli käytti noita lupauksia,vain pelkkänä vitsinä.. Ja se loukkaa.. Että kuinka pystyn luottamaan toiseen,jos se sanoo täsmälleen samat asiat :?: [/color]

Miä en oikein osaa sanoa tähän mitään. Mielestäni ensimmäinen askel on se että toiselle kertoo kokemattomuuden puutteesta ettei mies ala sit hätiköimään liikaa. Uskon kyllä että se on vaikea kertoa mutta kun löytyy sopiva mies, johon luottaa niin asian kertominen luulis silloin olevan helpompaa. Ja jos toinen mies sanoo täsmälleen samat asiat ja jos hän on muuten luottamuksen arvoinen niin kyllä häneen kannattaa luottaa. Jos mies kuitenkin silti painostaa niin kannattaa siitäkin keskustella miten ahdistavalta se tuntuu eikä auta yhtään rentoutumaan. Keskustelitteko eksän kanssa siitä painostamisesta?

[color=darkblue]Mainitsin eksälle monta kertaa siitä painostuksesta. Kerrankin aloin itkeä,kun tuntui että minussa on jotain vikana ku en halua edetä loppuun asti..No lopulta eksä tuli lohduttamaan ja sanoi,että ei aio enää painostaa.. Se "lupaus" kesti jonkin aikaa ja eikös alkanut painostus uudelleen.
Joskus kun halusin kokeilla jotain,niin se kaatui aina eksän hätäilyyn. Eli kun se kiihottui niin homma oli karata käsistä. Sellainen tuli mieleen,että syön Yasmin pillereitä, koska ne vähentää kuukautis kipuja..No kun eksä sai tietää sen,niin eikös jo heti ehdottanut että kun harrastetaan seksiä,niin ei käytetä kondomia. En olisi ikinä suostunut tuohon.[/color]

zanzibar

ei pahalla mutta eksäs ei kuulosta kovin ymmärtävältä henkilöltä.. Ensimmäisenä askeleena peloista eroon pääsemikseks koitat ensin ymmärtää että se on tehnyt väärin sulle ja sussa ei oo ollu mitään vikaa..

NuoriNeiti 18
zanzibar
ei pahalla mutta eksäs ei kuulosta kovin ymmärtävältä henkilöltä.. Ensimmäisenä askeleena peloista eroon pääsemikseks koitat ensin ymmärtää että se on tehnyt väärin sulle ja sussa ei oo ollu mitään vikaa..

[color=darkblue]Ei se mitään,että ajattelen eksästäni samalla tavalla siis että ei ymmärrä toisten tunteista yhtään mitään jne. Jotenkin on vain vaikea päästä etoon tietyistä ajatuksista,jotka eksä painostuksellaan onnistui luomaan..[/color]

Wendys*

Itse aloin pari viikkoa sitten tapailemaan ihanaa miestä. Kolmansilla treffeillä suutelut ja kosketukset menivät minun sietokykyni yli ja pistin stopin. Juteltiin asiat sitten halki ja kerroin, että minulla on huonoja kokemuksia seksistä. Mies ymmärsi asian ja sanoi, ettei koskaan aio painostaa mihinkään vaan mennään eteen päin minun ehdoillani. Nytkin on vielä monesti kysynyt, että sopiihan, että kosketan sinua näin, ja eihän sinua ahdista.

Joten sitten kun alat tapailemaan miekkosia ja luotat toiseen voit valaista, että edetään hitaasti. Jos et halua enempää kertoa, niin lupaat, että kerrot sitten kun pystyt.

Eksäsi kuulostaa kylä varsinaiselta limanuljaskalta, jolla ei ole ollut muu kuin yksi asia mielessä..
Voimahali sinne suunnalle!

TaskuMyy

Pitää uskaltaa puhua ja keskustella toisen kanssa missä tahdissa haluaa edetä.. :roll: jos jätkä ei suostu moiseen niin suosittelen jättävän, koska itsellesi teet hallaa jos meet jätkän pillin mukaan seksissä! :( Ikävät traumat siinä siulle jää :/

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat