Sinkut: Kuinka usein harrastatte seksiä? - Seksi

_mies_

Liian harvoin...viimeksi maaliskuussa exän kanssa. Olisihan tuo aika saada jotain sutinaa, mutta ei niin ei. Ollaan ilman sitten..

Sivut

Kommentit (17)

Pennsylvania

Sinkkuaikoina pisin tauko taisi olla 3 vuotta, jollen nyt ihan väärin muista. Parhaissa vaiheissa oli niinkin eloisaa, että teki joskus mieli tuhahtaa pihtaavalle poikaystävälle, että sinkkunakin sain enemmän. Ei se ihan totta ole, sinkkuna se vain tuntui aika paljolta, jos oli pari-kolmekin partneria kuukauden aikana. Ikinä mitään vakijuttuja mulla ei ole ollut, pisimmilläänkin sellaisia ns. kertapanoja, jotka sitten venyvät joksikin kolmeksi vuorokaudeksi sängyssä.

brunetta

Viime yönä viimeksi. Muutaman kerran kuukaudessa tulee näitä yhdenillanjuttuja järkättyä, sillä suhdetta en kenenkään kanssa ole halunnut.

enkelin

nyt on ollut melkosen vilkasta, olikohan tuo tämän päiväinen jo kolmas kerta viikon sisään :D sama miekkonen, josta edellä puhuin. harmittaa jo vain valmiiksi, kun tuo lähtee kesäksi muualle töihin, ei voi jatkaa ihan samalla tavalla. tai eihän sitä tiedä, jos vaikka löytäis jonkun, joka ois enemmän kuin pelkkä vakipano... ;)

apila

Nyt on ollut hiljaisempi kausi, 3kk :o . Yleensä sellaista 1-4krt/kk, ja vielä useimmiten eri kumppanin kanssa :roll: . Alkoi tulemaan vähän likainen olo, niin nyt ei ole edes (kamalasti...) tehnyt mielikään :)

namak

Mulla on yks vakipano kelle soitan jos on tarvetta, mutta hän on muuten kyllä niiin ÄÄLIÖ, että ei tuu enää soiteltua. :?

Viimeksi taisin saada viikonloppuna, kolme päivää sitten.

AverK

joskus harrasti sinkkuna saman verran seksiä kuin suhteessa ollessa, nykyään ei. ei oikeen ehtisikään kun on kaikkea muutakin, sellaistakin mikä kiinnostaa enemmän. Eli kuten toiseekin vastasin niin tammikuussa viimeeks.

enkelin

vähän vaihtelee, mutta nykyään seksiä on tullut harrastettua kerran viikossa. itsellänikin vakkarikumppani, olemme hyviä ystäviä ja vietämme aikaa muutenkin yhdessä. tykätään kovasti toisistamme, mutta itse en halua seurustella ja mies taas ei ole päässyt edellisestä erostaan yli.

miss.

Eilen. Mulla on ollu nyt harvinaisen kostee kausi sinkkuna, kun on kohta viimiset puol vuotta ollu säätökaveri, jolta saa tasaisesti kerran viikossa. Jos ei oo mitään säätöjä, niin silloin voi olla helposti vaikka 2kk tauko :o.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat