Miten pimpsaa nuollaan hyvin? - Seksi

Emmily_

Sori vaan, mut vähän ärsyttää tää teidän hehkutus täällä.. Miks h*lvetissä ette opasta niitä miehiänne tekeen niinku haluatte tehtävän?!

Vielä tuosta sormien sisään työntämisestä, joskus tykkään et kulta ihan ronskisti työntää sitä sormeaan siellä edestakasin, esim. samalla kun annan suuseksiä. Joskus tämä on muutenkin ihan mukavaa, mutta yleensä tykkään että kun kultani nuolee mua, että hän samalla vaan painelee mun g-pistettä. Se tuntuu tosi hyvältä!!! :) Ja voin kertoa että on ensimmäinen seksikumppanini joka on ees löytäny sitä! :o

Sivut

Kommentit (71)

Magnolia

liekki vois pitää jonkun luentokiertueen :D mun mies ei tajua laittaa sormia sisälle, kun kerran hänellä on sitä varten ihan oma elin :lol: en viitsi pyydellä, kun muuten hän kyllä osaa hommansa. tykkän vähän rajummasta käsittelystä, ja hänellä on juuri oikeat otteet. jotkut tytöt ei saa oikein mitään fiiliksiä sellaisesta vienosta sivelystä:P

Weat

kaikkein ärsyttävintä on kun mies alkaa rynkyttämään sormillaan klitoristani. se ei kiihota yhtään vaan sattuu. kaikki miehet eivät osaa myös työntää sormiaan sisääni, vaan sormimeininki tuntuu vaan turhauttavalta. eräs jätkä oli aivan upea sormikäsittelyssä, vaikkei klittaani koskenutkaan onneksi. en ole antanut yhdenkään jätkän nuolla pilluani, niin ei ole siitä kokemusta, mutta muista ensin lämmitellä tyttö muuten ja sitten hiljalleen pillun nuoleminen ja ei suoraan klitorikseen. katso netistä klitoriksen tarkka paikka, jos et tiedä, se on herkkä,eikä kestä rynkytystä paitsi loppumetreillä. kiusoittele ja nuole ympäriltä ensin. itse en ainakaan tykkää sormista samaan aikaan sisälläni. vaan hallitut sormet tuntuu hyvältä, joten kun keskittyy nuolemiseen, niin ei siinä sormet oikein mene.

Stacie
Magnolia
liekki vois pitää jonkun luentokiertueen :D

Joo, kannatetaan :D istutetaan miehemme pulpeteihin ja Liekki vois sitten "vähä" valaista heitä :P maailma ois heti paljon parempi paikka X)

liekki

No hyvä jos edes joku asia meni oikein ja jos jotain auttoi :wink: Oma naisenihan minulle näitä on kertonut... Sen vinkin kyllä voi antaa naisille että sanokaa ihmeessä miehillenne mikä tuntuu hyvältä ja mitä haluaisitte koska kyllähän miehet aina haluaa saada naisensa nauttimaan.

liekki
Magnolia
liekki vois pitää jonkun luentokiertueen :D

Repesin :P (+ muille joillekin muille jutuille). Enkä ole ihan varma kestäisikö oma nainen nauruun purskantamatta kun suunnittelisin lähteväni "seksuaaliterapeutti on road" kiertueelle. Se lähtisi mukaan ja peräpenkistä kuuluisi taatusti koko ajan hervotonta hihitystä..

Puutarhis
Kiira
Ja voi jeesus miltä tuntuukaan istua miehen naaman päällä.. Kun ensimmäisen kerran tajuaa, että ei se mies siihen tukehdu, niin herranjestas sitä kiihottumisen määrää.. ! :D

Tuo on aivan paras asento pillun nuolemiseen. Siinä voi itse määrätä tahdin ja kosketuskovuuden. Minä nautin siitä aivan tajuttomasti, mutten edelleenkään uskalla viedä itseäni miehen kasvoilla loppuun saakka... Pelkään kuollakseni lauetessani tipahtavani miehen kasvoille ja sitten se tukehtuu :wink: :shock: :lol: .

Yummy

Niin se kyllä on, että eka pitää lämmitellä ennen kun rupee sormilla hiplailemaan klitorista. Mua tää suoraan klitan kimppuun käyminen ei satu, mutta ei se kyllä tunnu yhtään miltään, jos ei oo vähän kiihottunu ensin.

Jos ei uskalla sanoa, että joku menee nyt väärin eikä tunnu miltään, niin voihan sitä hellästi esim. siirtää miehen sormen oikeaan kohtaan tai jollain tavalla ilman sanoja saada miestä vaihtamaan tyyliä, esim. ottamalla hänet syleilyyn hetkeksi tai jotain vastaavaa..

Kiira

Minäkään en tykkää liian hentosesta käsittelystä :) Välissä on toki kiva, kun mies oikein kiusaa, mutta yleensä tykkään kyllä vähän "rajummasta" käsittelystä :) Ja voi jeesus miltä tuntuukaan istua miehen naaman päällä.. Kun ensimmäisen kerran tajuaa, että ei se mies siihen tukehdu, niin herranjestas sitä kiihottumisen määrää.. ! :D

Disaster

Mulle on muuten aika tärkeää juuri tuo, että hierotaan ja nipistellään nännejä samalla.. Tuntuu vaan niin pirun hyvältä.

Mua alkaa panettaa joka kerta kun luen tuon liekin kirjoituksen. :oops:

Reza

just samaa tässä läähätän että voi ku itekki sais tollasta :D meillä se vaan suoraan törmää tuonne alas. tai ei se ennen tehnny nii vaan lämmitti iha kunnolla mut nyt se on kangistunu ukko..vaikka oon sanonu että ei suoraan sinne, mut mies ku on ni ei tajuu :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat