Eihän minua ole hyväksi käytetty...? - Seksi

perhonen_88

Olen luonteeltani hieman äkkipikainen ja mielikuvitukseni on rajaton... Mutta tämä asia häiritsee minua niin paljon, että koen, että minun täytyy saada muilta asiasta mielipiteitä...

Tapasin ihanan pojan, kaikinpuolin ihanan! Hellän, komean ja ihastuin täysin. Tää poika vietti luonani monia öitä, mutta viikonlopun koittassa sitten mun seura ei enää kelpaakkaan :( Hän on omien kavereidensa kanssa... en oikeestaan edes tiedä onko ne tyttöjä vai poikia, mutta poikia hän niiden sanoo olevan..

ONGELMA on se, ettei hän ole edes pyytänyt mua mukaansa viettään heidän kanssaan viikonloppua :/

Harrastimme seksiä monena iltana, ja nyt musta tuntuu hieman oudolle :/ Kelpasinko vain sellaseen? Enkä kelpaakkaan vapaa ajalla vietettävään aikaan? Eikö hän kehtaa (miksei kehtaa???) :( näyttää minua ystävilleen......?

Tällaisia ajatuksia pyörii tällä hetkellä päässäni :(

Ikää on siis molemmilla kakskymmentä...

Kommentit (11)

perhonen_88

Tiedän, että minun pitäisi ottaa asia puheeksi... Jotenkin vain ehkä pelkään, että hän ajattelee minun "nalkuttavan" ja kiinnostus sitä kautta sitten katoaa :/ tai pelkään antavani kovin mustasukkaisen kuvan itsestäni...

TaskuMyy

[color=brown]Ei pahalla mutta jos ks. jätkä kuvittelee keskustelun olevan mustasukkaisuutta niin suksikoot suolle ja eti sieh hyvä tyttö uusi sitten!
Maailma on pullollaan miehiä, ja parempia sellaisia kuin tuommosia k.u.s.i.p.ä.i.t.ä(?), jotka käyttävät toista vain panopuuna..
Mutta keskustele nyt ensi töiksesi sen kanssa, että onko teillä jtn vakavaa vai vain jtn hauskanpitoa jätkän mielestä!![/color]

perhonen_88

TaskuMyy, kiitos... mmm... keskustelun heti, kun seuraavan kerran jutellaan. Mahdollisesti huomenna...

Mulla todella on sellanen panopuu olo :(( että musta oltais otettu ilo irti ja sitten ... se onkin siinä... En ymmärrä lainkaan, miksen voisi olla mukana sen kanssa sen kavereiden kanssa?

Mutta kiitos rohkaisevista viesteistä...

Amorous

Perhonen kuule. Kerro tuo siun miehelles. Jos hää on kunnon mies ni ymmärtää sua ja varmasti ainanki yrittää muuttaa tapojaan. Puhumalla sitä selviää. Muuten asiat tahtoo jäädä vaivaamaan pitkiks aikaa. Itselle oli kans tosi vaikea puhua asioista suhteen alussa murulle. Sitte ne kaikki patoutu ja patoutu ja sitte vaa pakotin itteni puhumaan ja tajusin ettei ne asiat edes olleet huonosti. Samalla myös mies oppi ymmärtämään mua paremmin ja muutti käytöstään sopivasti. :)

Tsemppiä tyttö!

Pennsylvania

No tuota. Etkö sitten itse nauttinut seksistä tai halunnut sitä, jos siitä jäi sinulle hyväksikäytetty olo?

Ei kai muutaman päivän vietosta kavereitten kanssa kannata alkaa samantien vetämään jotain johtopäätöksiä, ja kiskomaan äijää kuspäisyydestä hirteen? Luultavasti hän ei ole hetkeäkään ajatellut, että suuttuisit tuosta noin kovasti. Hänellä ilmeisesti on tapana viettää viikonloput kavereitten kanssa, eikä hän vielä ole tajunnut, että muutaman päivän tapailun jälkeen kaikki tavat pitäisi muuttaa ja kavereita ei saisi nähdä enää ollenkaan, ainakaan yksin.

Käsitin tässä, että suhteenne on hyvin tuore. En ole ollenkaan varma, kannattaako noin äkkiä ottaa poikaa kuulusteluihin siitä, että mitä hän tekee ja kenen kanssa ja miksetottanutmukaan ja etkö nyt ymmärrä miltä minusta tuntuu. Siinä voi poika säikähtää äkillistä elämänmuutosta ja ottaa takapakkia, minä ainakin ottaisin, jos lyhyen tapailun ja muutaman panon jälkeen joku alkaisi säätelemään mun elämääni. Anna nyt asioitten mennä edes jokunen viikko tai kuukausi omalla painollaan, ja ala tyrannoimaan vasta sitten.

perhonen_88

En täysin nauttinut, koska se hieman sattui... mutta muuten, olet oikeessa. Muuten siitä läheisyydestä ja toisen läsnäolosta todellakin nautin <3 Voi luoja, että nautin <3

Mutta...

Tästä pojasta ei ole vieläkään kuulunut mitään :( En ole toki itsekään ottanut yhteyttä, koska mua pelottaa... Pelottaa, jos se on kovin töykeä tai välinpitämättömän kuulonen :(( Ehkä odotan vielä tämän päivän... Pelottaa, että kaikki olikin liian hyvää ollakseen totta... mutta... ei, ie se voi olla niin!

jn-

mielestäni voit ihan hyvin kysyä pojalta. Ei ole nalkuttamista jos haluat tietää pitääkö poika teidän suhdettanne pelkästään seksi-suhteena, jos kuitenkin itse haluat enemmän. Kyllähän tuollaisista asioista voi ihan hyvin kysäistä ja pitää pystyäkkin puhumaan. Tuonkin asian voi kuitenkin kysyä hyvin kohteliaasti ja "ei-nalkuttavalla tavalla" .

perhonen_88

Itken :`(

Epäilykseni osuivat todellakin oikeaan :( Pojalla on toinen tyttö kuvioissa, minä olin vain helppo sänkyyn kaadettava, kokematon ja hyväuskoinen hölmö :`(((

Emmily_

Saattaahan tässä olla kyse ihan vain siitäkin että hän yksinkertaisesti haluaa olla myös välillä omien kavereidensa kanssa, ja onhan se ymmärrettävää että niiden kanssa ollaan mieluusti useimmiten ilman tyttö-/poikaystäviä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat