Naiset suuseksin saavana osapuolena - Seksi

Emmily_

Lainaus:

Seksi on kuin pizza; kun se on hyvää, se on todella hyvää, ja kun se on pahaa, se on siltikin aika hyvää.

[img]http://i122.photobucket.com/albums/o273/Emmily__/Hymiot%20ym/smiley_haha... Repesin tälle, sori OT..

Sivut

Kommentit (104)

Ambrel

-Kuinka usein teillä harrastetaan suuseksiä näinpäin? (keskustelussa miehille annettavasta suuhoidosta vastaukset olivat aika hurjia, montakin kertaa päivässä Shocked )
*Pari kertaa viikossa

-Toimiiko vain esileikin osana, vai nuollaanko ihan loppuun asti?
*Välillä vain osana esileikkiä, välillä taas ei.

-Kummalta tulee tähän yleensä aloite? Kehtaatteko pyytää itse, vai ehdottaako mies?
*Kehtaan pyytää ite, mutta yleensä mies tekee aloitteen.

-Kuinka kauan teillä nuo hommat yleensä kestää, siis silloin kun on vain osana esileikkiä ja silloin kun tehdään ihan loppuun asti?
*Hmm en kyllä yhtään osaa sanoa :D

-Miten tarkkoja te/mies olette hygieniasta? (Harrastatteko vain suihkun jälkeen, vai ihan milloin vain, menkkojen aikana tms)
*Tykkään aina käydä ensin alapää pesulla.

Sharon

Kuinka usein teillä harrastetaan suuseksiä näinpäin? (keskustelussa miehille annettavasta suuhoidosta vastaukset olivat aika hurjia, montakin kertaa päivässä Shocked )
- Pyyh.. mä oon saavana osapuolena ehkä muutaman kerran kuukaudessa. ukko saa kyllä melkein viikottain ainakin.. :evil:

Toimiiko vain esileikin osana, vai nuollaanko ihan loppuun asti?
- joskus esileikin osana, jos mulla menee kauheen kauan tulla, joskus nuollaan loppuun asti..

Kummalta tulee tähän yleensä aloite? Kehtaatteko pyytää itse, vai ehdottaako mies?
- yleensä mies ihan itse tekee, ehkä kerran oon pyytäny, tai no vihjaillu

Kuinka kauan teillä nuo hommat yleensä kestää, siis silloin kun on vain osana esileikkiä ja silloin kun tehdään ihan loppuun asti?
- en oo kyllä kelloo kattonu :D

Miten tarkkoja te/mies olette hygieniasta? (Harrastatteko vain suihkun jälkeen, vai ihan milloin vain, menkkojen aikana tms)
-aika lailla millon vain... :oops:

riinao

-Kuinka usein teillä harrastetaan suuseksiä näinpäin? (keskustelussa miehille annettavasta suuhoidosta vastaukset olivat aika hurjia, montakin kertaa päivässä Shocked )

* Kyllä melkein joka kerta kun seksiä harrastetaan, ja ehkä muutenkin vain. Miltei päivittäin siis.

* Molempia. Kyllä yleensä nuolee loppuun asti, jos ei esileikin aikana niin ainakin yhdynnän jälkeen.

-Kummalta tulee tähän yleensä aloite? Kehtaatteko pyytää itse, vai ehdottaako mies?

* Mieheltä yleensä. Kehtaan kyllä pyytää itsekin, muttei yleensä tarvitse.

-Kuinka kauan teillä nuo hommat yleensä kestää, siis silloin kun on vain osana esileikkiä ja silloin kun tehdään ihan loppuun asti?

* Osana esileikkiä muutaman minuutin, loppuun asti riippuu ihan. 5-15 minuuttia :D

-Miten tarkkoja te/mies olette hygieniasta? (Harrastatteko vain suihkun jälkeen, vai ihan milloin vain, menkkojen aikana tms)
* Kyllä mies ilmoittaa jos pesun paikka on. Kun kuitenkin hygieniasta huolehdin ihan hyvin, että kaksi kertaa päivässä vähintään alapääpesu. Menkkojen aikana mies ei ota suihin.

pittunen_

Hei!

Koitin kyllä haulla hakea, mutta löysin vain kasapäin keskusteluja miehille annettavasta suuseksistä. Mutta, jos aiheesta jo keskustelu löytyy,niin poistakaa ihmeessä.

Eli, muutamia peruskysymyksiä.

-Kuinka usein teillä harrastetaan suuseksiä näinpäin? (keskustelussa miehille annettavasta suuhoidosta vastaukset olivat aika hurjia, montakin kertaa päivässä :shock: )

pittunen_

Niin ja voisinpa itsekin tietty vastata.

-Kuinka usein teillä harrastetaan suuseksiä näinpäin? (keskustelussa miehille annettavasta suuhoidosta vastaukset olivat aika hurjia, montakin kertaa päivässä )
*Harvakseltaan, ehkä kerran kuukaudessa jos niinkään usein (johtuu tosin minusta,koska en halua useammin.)

*Yleensä loppuun asti, ei sitä malta keskenkään lopettaa. :wink:

*Aina miehen puolelta, tykkäisi nuolla useinkin.

*Ehkä 5 minuuttia, korkeintaan 10.

*Itse en koskaan suostu tuohon muulloin kuin suoraan suihkusta tultua, vaikka mies on kyllä ehdotellut muulloinkin.

TaskuMyy

:arrow: Kun itse olin suhteessa niin melkeimpä päivittäin, että exä halusi antaa suuseksiä..

:arrow: Toimi esileikkinäkin, ei meillä ainkaan nuoltu loppuun asti.. :oops:

:arrow: Meillä mies ehdotti.. tai ''siirty'' alas ja antoi suuseksiä..

:arrow: Apuva, ei olla koskaan kelloo katsottu...

:arrow: Itse olen sen verran tarkka hygienista, että vain suihkussa käynnin jälkeen! En voisi kuvitellaakkaan menkkojen aikaan. Miusta se on iljettävää! :oops:

Avani

-Kuinka usein teillä harrastetaan suuseksiä näinpäin? (keskustelussa miehille annettavasta suuhoidosta vastaukset olivat aika hurjia, montakin kertaa päivässä :shock: )
- Harvemmin, saan enemmän nautintoa suuseksin antamisesta kuin vastaanottamisesta.

- Yleensä esileikin osana.

- Mies ehdottaa tai menee suoraan asiaan.

- Enpä ole ottanut aikaa :D. Varmaan 5-10 min.

- Käyn yleensä pesulla ennen suuhoitoa, menkkojen aikana en harrasta.

Miekkonen

-Kuinka usein teillä harrastetaan suuseksiä näinpäin?
Silloin tällöin, liian harvoin mielestäni.

Välillä toimii esileikkinä, useimmiten loppuun asti.

Joskus nainen pyytää sitä itse, välillä itsekin ehdotan sitä (tuloksetta), riippuu jälleen tilanteesta, päivästä ja kuun asennosta.

Ei olla minuutteja mitattu esileikissä, muutamia minuutteja? Loppuun asti hoitamisessa en minuutteja ajattele, pelkästään naisen nautintoa.

En ole kovin tarkka naiseni hygieniasta, ei sillä että olisi valitettavaakaan. Harrastetaan silloin kun tilaisuus tulee.

Suvi

-Joka kerta kun harrastetaan seksiä eli noin kerran viikossa.

-Yleensä loppuun asti, en saa yhdynnässä joten..

-ei tarvitse pyytää, esileikin jälkeen mies menee suoraan alakertaan :)

-Riippuu päivästä, yleensä kuitenkin alle puoli tuntia.

-Itse olen aika tarkka, mutta miestä ei haittaa vaikka en olisi juuri suihkusta tullut. Menkkojen aikaan ei harrasteta. :D

mimsberi

Todella usein, eli siis aina muun seksin yhteydessä.

Mies nuolee aina loppuun asti, osana esileikkiä, koska orgasmia en yhdynnässä saa.

Kehtaan pyytää itse, mutta en ole koskaan joutunut pyytämään koska AINA aloite tulee mieheltä, hän oikeasti pitää ja kiihottuu siitä (siis suuseksin antamisesta, toki myös saamisesta :wink: ), eikä aina malttaisi edes lopettaa vaikka olisin jo yhden o:n saanutkin, mikäs sen mukavempaa.. :lol:

Riippuen, aina oikeastaan vähintään 15 minuuttia, sen aikaa menee siihen yleensä että saan, joskus mies saatta nuolla hyvinkin kauan ja minähän vain nautin :)

Mies ei ole tarkka, joskus olen itse sanonut kun olen koko päivän ollut vaikka töissä että odotas hetki niin käyn eka pesulla, mutta hän ei välitä kyllä... menkkojen aikana emme harrasta suuseksiä, kun emme harrasta yhdyntääkään, mutta tällöin otan mieheltä suihin. vuoroin vieraissa hehe :lol:

marika_

Kuinka usein teillä harrastetaan suuseksiä näinpäin?
-Melkeen aina kun seksiäkin harrastetaan, eli aina kun nähään, eli kerta tai kaks viikkoon.

-Loppuun asti melkeinpä aina.. tosin silti sen jälkeen siirrytään usein yhdyntään kuitenkin, ku mä en orgasmia kuitenkaan yhdynnässä saa, mut saan jotain outoja kiksejä orgasmin jälkeisestä yhdynnästä ;)

Kummalta tulee tähän yleensä aloite? Kehtaatteko pyytää itse, vai ehdottaako mies?
-Varmaan kehtaisin pyytää, mut eipä oo ikinä tarvinnu, ku melkeen aina automaattisesti mies löytää tiensä tonne alakertaan ;) Niin ja ei se itekään mitään ehdottele, suoraan vaan siirtyy sinne.

Kuinka kauan teillä nuo hommat yleensä kestää, siis silloin kun on vain osana esileikkiä ja silloin kun tehdään ihan loppuun asti?
-En oo kyllä kelloa paljon katellu, mut ihan veikkauksena niin olisko 10-20min (tää sii loppuun asti vietynä)

Miten tarkkoja te/mies olette hygieniasta? (Harrastatteko vain suihkun jälkeen, vai ihan milloin vain, menkkojen aikana tms)
-Itteä häiritsee enempi jos en oo käyny ainaki viimesen parin tunnin aikana suihkussa, miestä ei niinkään tunnu vaivaavan. Menkkojen aikana ei kyllä todellakaan tuu harrasteltua, meillä kun sillon harrastellaan harvemmin ees mitään muuta seksiä.

Puutarhis

Kuinka usein teillä harrastetaan suuseksiä näinpäin? (keskustelussa miehille annettavasta suuhoidosta vastaukset olivat aika hurjia, montakin kertaa päivässä )

Lähes aina, kun harrastamme seksiä. JOskus ihan puhtaan panetuksen poistossa, ei keskitytä suuseksiin, mutta muuten kyllä molemmat saavat osansa. Joskus ei jaksa enää siirtyä yhdyntään ollenkaan, joten molemmat saavat osansa suuseksistä.

Esileikin osana, mutta useimmiten loppuun asti, koska en saa yhdynnässä (paitsi kaalimadon avustuksella)

Minä pyydän, mies ehdottaa tai sitten saan ihan pyytämättä.

Enpä ole kelloa katselut, mutta olisko 10-30 minuuttia.

Miten tarkkoja te/mies olette hygieniasta? (Harrastatteko vain suihkun jälkeen, vai ihan milloin vain, menkkojen aikana tms

Me olemme melko tarkkoja hygieniasta. Suihkupuhdasta tavaran ei tarvitse olla, muttei nyt sentään vuorokauttakaan housuissa muhinutta.

Kun meillä on maalari käymässä, niin meillä ei harrasteta seksiä. Mies saa suuhoitoa (tai omaa kättään) ja minä tyydytän itseni.

Emmily_

Kuinka usein teillä harrastetaan suuseksiä näinpäin? (keskustelussa miehille annettavasta suuhoidosta vastaukset olivat aika hurjia, montakin kertaa päivässä )

Hm.. Tulee seksiä harrastettua nykyään aika harvoin, mutta aina sen yhteydessä kuitenkin. Joskus silloin tällöin saan kyllä ihan muuten vaankin. ;)

Sekä että. Ja siis ihan joskus esileikkinäkin niin että mennään loppuun asti.

Yleensä mies tekee ihan itse aloitteen.

Ei mitään tietoa! Ei tule paljon kelloa siinä katseltua! :lol: Tuun kyllä aika nopeesti. ;)

Minä olen itse tosi tarkka, ei mies niinkään. Haluan käydä ensin pesulla tai sit tietysti jos oon just vähän aikaa sitten käyny.

lillz``

Ei kovin usein.

Mies tykkää nuolla loppuun asti.

Mies ehdottaa, itse harvemmin.

No riippuu vähän, viidestä viiteentoista minuuttiin.

Itse olen tarkka, mies ei niinkään. En yleensä suostu kuin suihkun jälkeen.

Kiira

Joka kerta seksin yhteydessä, joskus myöskin pelkkää suuseksiä. Mies tykkää :)

Loppuun asti. Ennen nykyistä miestäni en ollut saanut orkkua neljään vuoteen (paitsi yksin), mutta mies opetteli antamaan minulle orgasmin suuseksin kautta :) Eli aina loppuun asti!!! Minä olen erittäin tyytyväinen ja mies oli kuin maailmanvalloittaja kun sai minulle orgasmin aikaiseksi :D:D

Molemmat melko tasapuolisesti. Pyydän kyllä reilusti kun haluan että mies nuolee.

Riippuu tilanteesta. Monesti mies "härnää", silloin saattaa tuntikin vierähtää leikkiessä :) Joskus taas saan muutaman minuutin jälkeen.

- Menkkojen aikaan ei, mutta muuten kyllä. Enkä ole mitenkään älyttömän tarkka, kun kuitenkin käyn päivittäin suihkussa. Sehän pilaa tunnelman jos kesken esileikin lähdet suihkuun juoksemaan!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat