Yhden illan jutuissa ei haluakkaan yhdyntään asti... - Seksi

caramelli

Mitä kaikkee teille on tapahtunut yhden illan juttujen kanssa, jotka ovat jättäneet todella pahan olon jälikäteen?

Onko ollut tilanteita, joissa yhden illan kaverin kanssa ollaan jatkoille lähdetty, mutta olette perääntyneet sitten tosipaikan tulleen? Eli ette ookkaan halunneet seksiä? Kuinka tällaisen tilanteet olette selvittäneet ja kuinka tällaisestä tilanteesta ootte päässeet pois? (Miten olette ilmaisseet asian? Kuinka vastakkainen sukupuoli asian otti?)
Mikä johti siihen, että ette halunneetkaa yhdyntään asti?

Kommentit (6)

Jennana

No, minulla tilanne ei vain aina ole se, että haluan seksiä. Läheisyydenkaipuu saattaa iskeä kovaksi, ja sitten pussailut ja hyvänäpito ovat riittävät tunteen "poissaamiseksi".

Kerran kun tarkoitus oli harrastaa seksiä, peräännyin vaan kun ei kiinnostanut enää. Poika ei alunperinkään jotenkin iskenyt, vaikka oli hyvännäköinen ja muutenkin, mutta joku siitä puuttui. Ehkä se johtui siitä että olin tavallaan tällöin ihastunut toiseen mieheen. Jotain käsipeliä siinä sitten hän minulle, ja kysyi lopulta että miksi me ei panna. Totesin vain, ettei minua huvita enää ja poistuin paikalta. Tökeröä käytöstä ? -Kyllä. Fiksua ? -Ei. Ilta päättyi kuitenkin siihen että nukuin hänen sylissään, kun seksiä en kaivannut mutta läheisyys kelpasi.

MUOKS. Niin, tämä mies sitten tajuttuaan ettei saa minusta sänkyseuraa, oli mukava ja ymmärsi. Pyysi numeroanikin lähdettyään. Hän varmaan loppujenlopuksi piti minua kamalan ylimielisenä ämmänä, ja tätä ajatusta tukee vielä se että puhelimeni hukkui tuona iltana, eli jos hän on soittanut niin en ole tietenkään vastannut kun puhelinta ei enää ole.. :lol: Olen hirviö. :roll:

lily

Mä olen yleensä jatkoille lähtiessä tehnyt miehelle selväksi, että jos seksiä haluaa, niin multa sitä ei tule saamaan, eli etsiköön jonkun muun. Mulla on periaate, etten harrasta seksiä ensitapaamisella, eikä kertaakaan ole ollut vaikeuksia pitää sitä. Joka kerta mies on yrittänyt, mutta olen tiukasti vetänyt rajan pussailuun ja halailuun. Kaikki on sen ottanut hyvin, ainoastaan yksi lähti menemään, koska ei kuulemma olisi pystynyt pitämään näppejään erossa musta. Viime aikoina tosin ei ole ketään tullut kotiin asti edes raahattua, viimeksi eron jälkeen parit äijät ja siihen se sitten jäikin. Mä tahdon kärsiä krapulani rauhassa :wink:

Jaeniver

Minun kohdalla ei todellaakaan ole ollut mikään harvinainen tilanne, että seksiä ei olisi ollut jatkoilla. Mitä nyt käsipeliä ja muuta, muttei koskaan yhdyntää. Eipä ole miehet yleensä kovin ilahtuneet, kun on selvinnyt, että en tullut kuin nukkumaan. :lol: Uloshan minut on kämpästä joskus heitetty, kun ei ole herunut. Mitäs olettivat minulta liikoja. :twisted:

Jennana
Jaeniver
Minun kohdalla ei todellaakaan ole ollut mikään harvinainen tilanne, että seksiä ei olisi ollut jatkoilla. Mitä nyt käsipeliä ja muuta, muttei koskaan yhdyntää. Eipä ole miehet yleensä kovin ilahtuneet, kun on selvinnyt, että en tullut kuin nukkumaan. :lol: Uloshan minut on kämpästä joskus heitetty, kun ei ole herunut. Mitäs olettivat minulta liikoja. :twisted:

Oikeasti siis heitetty ulos asti? :shock: Mitä ihmettä. Minulla nämä miehet ovat vain tyytyneet siihen että pihtaan ja sitten onkin vain pussailtu ja halailtu.
Outoa käytöstä minusta.

Jaeniver
Jennana
Oikeasti siis heitetty ulos asti? :shock: Mitä ihmettä. Minulla nämä miehet ovat vain tyytyneet siihen että pihtaan ja sitten onkin vain pussailtu ja halailtu.
Outoa käytöstä minusta.

Jep, ulos on heitetty. Sanoi mies, tai poika se vissiin vielä oli, että "äiti tulee siivoamaan aamulla aikaisin, joten voitko lähteä." :lol:

Jennana
Jaeniver
Jennana
Outoa käytöstä minusta.

Jep, ulos on heitetty. Sanoi mies, tai poika se vissiin vielä oli, että "äiti tulee siivoamaan aamulla aikaisin, joten voitko lähteä." :lol:

Eiiikä. :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat