Lääkärileikit esileikkinä - Seksi

Anjoda

Miehet lienevät enemmän kiinnostuneita lääkärileikeistä esileikkinä kuin naiset. Ehkä sellainen oikein todentuntuinen "tutkimus" voisi olla aika helkutin kiihottava. :D Roolileikkinä se on tietysti vähän erikoinen ja saattaa olla, että ainakin minulla on pokassa pitelemistä. Katsotaan nyt, saadaanko minut houkutelluksi asiaan.

Sivut

Kommentit (16)

The Apple Bonkers

nyt mieheke innostu ku kysäisin hältä mitä tykkäis..
aikoo tehdä minulle nämä gyne tutikimukset kuulemma suullahan se oikea maku testataan ja anuksenkin tarkastaa kuulemma. kaikkea jännää sillä keksittynä..
kumihanskoja käski minun tuomaan mukanani. :D

bandukka

Me ollaan kans kokeiltu :D ja kivaa oli. siis se lähti ihan läpäl liikkelle. mies oli lääkäri ja mä olin potilas..ja potilashan tekee niinkuin lääki määrää :lol: mut sit siit tulikii kivan kiihkeetä :)<3

Anjoda
Ambrel
Kyllä me ollaan joskus kokeiltu :O Ensin tilanne oli aika koomista, mutta sit kyllä se koomisuus jäi siihen :wink:
Myönään, unelmoin kyllä siitä joskus. Ehkäpä vois taas ottaa uusiks joku päivä :wink:

Miten te olette sen toteuttaneet? Onko teillä ollut selkeät lääkäri-potilas -roolit? Ajatus houkuttaa minuakin, mutta toistaiseksi olen jostain syystä ollut vähän puolustavammalla kannalla. :)

Ambrel

Kyllä me ollaan joskus kokeiltu :O Ensin tilanne oli aika koomista, mutta sit kyllä se koomisuus jäi siihen :wink:
Myönään, unelmoin kyllä siitä joskus. Ehkäpä vois taas ottaa uusiks joku päivä :wink:

Mistake

Hmm jaa a... eipä olla leikitty kullan kanssa lääkärileikkejä :D miten sellast oltais? Siis vois kyll olla hauskaa. Harmittaa ku muutenki on jääny kaikki roolileikit vähemmälle, oon huono ottaa tosissaan mitää leikkejä, alkaa aina vaa naurattamaan :roll:

Anjoda

Oletteko muut kokeilleet joskus lääkärileikkejä esileikkinä ennen varsinaisen seksin harrastamista? Poikaystäväni on ehdottanut tätä jonkin aikaa enkä oikein tiedä suostuisinko vai en. Tavallaan asia kiinnostaa, tavallaan ei. Vaikea selittää sen tarkemmin.

Emmily_

Mulla ei riitä pokka leikkimään ihan tosissaan mitään roolileikkejä.. Kertokaas mitä te tarkalleen teette, kun "leikitte lääkäriä".? :)

celia

Niin no kyllähän noissa nettiseksikaupoissa ainakin myydään spekuloita.. :-s En kyllä ymmärrä kuka niitä haluaa käyttää. No meitä on moneen junaan. :lol: Ei ole kyllä ikinä lääkärileikit käyneet mielessä, tulisi varmaan liikaa työt mieleen.. :lol:

olematon
celia
Niin no kyllähän noissa nettiseksikaupoissa ainakin myydään spekuloita.. :-s
En haluis kuvitella mitä joku ronskiotteinen mies vois saada tollasella aikaan :roll:

Vierailija

Ihan kiinnostava ajatus.. Joku jo aiemmin olikin kysellyt, mutta mitä te niinkun kongreettisesti sitten teette niissä lääkärileikeissä?

mirkku

Hei neidit tarvisin apua! Niin, eli ideoita tän lääkärileikin kulkuun! Voisitteko kertoa kaikkia hyviä diagnooseja joita voisi sanoa leikissä esim tyyliin "vaginan kosteustasapaino" :D yms muuta kivaa? Kaikki ideat tervetulleita!! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat