Jotain miehen orgasmia suurempaa.... - Seksi

ersa

Elän seksuaalisessa tyhjiössä, mutta syy ei ole vaimossani vaan minussa. Minulla seksi on jotain muutakin kuin avioparin rakastelua pimeässä makuuhuoneessa. Olen puhunut vaimoni kanssa asiasta ja hän on erittäin kiitettävällä tavalla vastannut hätähuutooni, mutta mahdottomia en vaadi häneltäkään. Ongelmani ydin on seksuaalisen nautintoni poikkeavuus, joka ei ole vain siemensyöksy ja sen jälkeinen orgasmi, vaan suurempi seksuaalinen nautintoni onkin lähes visuaalinen. Saan orgasmia suurempaa nautintoa pelkästään katsomalla ja ehkä koskettelemalla, luvalla (yhdyntä ei tule kysymykseen).

Nautinnon saaminen vaatii tilannetta, jossa on useita naisia ja minä. Tärkeä asia on myös tunnelma, koska sillä saa pilatuksi hyvänkin viiliksen. En halua olla tilannetta, jossa olen ns. ”Kukkona tunkiolla” vaan ehkä paremminkin ”kokkina keittiössä”. En tunnista itseäni ns. tirkistelijäksi, koska nainen josta sillä hetkellä nautin tekee sen vain minun vuokseni. En nauti katsoa alastonta naista, joka ei tiedä että katson häntä, koska tirkistelijä yrittää välttää tulla huomatuksi.

Meillä olisi suunnitteella järjestää kesällä mökillä bileet. Bileiden teemana on erotiikka ilman fyysistä seksiä, siis ei mitään ryhmä seksibileitä. Juhlien alussa pitää sopia yhdessä yhteiset pelisäännöt, ennen kuin yksikään vaatekappale on otettu pois päältä. Esimerkiksi ulkona naiset eivät tarvitse olla alasti, kunhan ovat vähissä pukeissa, esim. reisille ulottuva t-paita ja leveä vyö tai hame ja paita, joka ulottuu navan tienoille. Mökkiin tullessa joko paita nostetaan vyön päälle tai hame laitetaan naulakkoon Näin ollen naapurit ja ohi kulkevat veneilijä ei kiinnitä liiallista huomiota meihin ja saisin nautintoni. Pitää vielä muistuttaa, että näistä asioista sovitaan etukäteen ja haluan että kukaan ei tee mitään vastoin omaa tahtoaan, koska silloin menee minultakin maku koko asiaan.

Vaimoni on auttanut minua tässä ongelmassa ja on kotona paljon alastomana mahdollisuuksien mukaan ja on ehostanut häpykarvoistaan mieluiseksi, mutta jotain puuttuu vielä. Haluaisin kokea elämäni suurimman visuaalisen ’orgasmin’ usean naisen kanssa. Vaimoni on valmis tähän, mutta muut naiset puutuvat vielä, oletko sinä se rohkea katseen kestävä nainen? jos sinua kiinnostaa asia, mutta askarruttaa, niin voit asioida vaimoni kanssa.

Haluaisin asiasta keskustelua naisten näkö vinkkelistä, onko idea täysin mahdoton, vain onko minulla valoa tunnelin päässä.

Kommentit (2)

Emmily_

Huhhuh, aikamoista.. No mutta ei kai siinä mitään väärää ole jos kerran vaimosikin on ihan ok asian kanssa. Itse en kyllä tämmöiseen suostuisi vaikka kultani haluaisi...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat