En osaa ratsastaa. - Seksi

zera

Mä teen yleensä aina sitä ees taas liikettä. Se on helpompaa kuin ylös alas liike.

Sivut

Kommentit (161)

Magnolia

mä en ole koskaan uskaltanu olla päällä... yhteen aikaan mies pyys sitä silloin tällöin, mut sanoin etten osaa. oiskohan aika yrittää.. ja unohtaa sit asia, jos en opi. mut en tajua mil lihaksil siin on tarkotus pomppia :o eestaas miehen päälle kumartuneena kuulostaa vähän helpommalta. miten pidätte jalkoja silloin? missä käsiä?

Kiira

Jos olet kumartuneena miehen päällä, niin sulla menee automaattisesti jalat miehen molemmin puolin sivuille. Siis ööh. Vähän niinku jos menet lattialle istumaan niin, että istut omien jalkojes päälle :) Mutta sillä erotuksella että se mies on siinä välissä :) Tajusitkos, oon niin hyvä selittään :)

karvanapa
Salida

Jotenkin se esilläolo tuntuu kuitenkin ahdistavalta ja kun en tiedä, millainen rytmi pitäisi olla... Täytyypä ottaa miehen kanssa asia puheeksi ja pyytää tuota auttamaan asiassa, joskos se siitä...

Mmmm.... Mäki lähinnä siksi arastelen kyseistä asentoa, kun on niin "esillä" . Tulee pelkästä ajatuksestakin niin suojaton tunne, kun on siinä toisen vapaasti tarkkailtavana ja arvosteltavana. :roll:

Sitten se ei tuntuisi niin kamalalta ajatukselta jos olisi kokeneempi ja itsevarmempi, sitten en varmaan huolehtisi niin paljoa siitäkään että miltä näytän. Apuaaahh. Seksi on stressaava asia. :( :D

marimma
Puutarhis
Minä en oikein ymmärrä, miten päällä ollessa voi kalu luiskahtaa pois sisältä. Siinähän istutaan tapin päällä... Tai tietysti, jos nostaa lantion liian korkealla, jolloin kalu pääsee luiskahtamaan. TAi no voihan sitä istua liian alhaalla tai ylhäällä miehen vartaloon nähden.

Mä en ainakaan koskaan istu siinä niin että miehen kalu ois 90 asteen kulmassa eli että istuisin nimenomaan tapin päällä. Aina oon ylempänä koska en kerta kaikkiaan vaan pysty pomppimaan siinä taaempana, edempänä sitten "panen" ihan niinkun mies panis mua tosin että mä pikemminkin ehkä hinkkaan :lol:

Kiira

^Kyllä sen oppii ajan kanssa, ei pidä kiirehtiä :) Yksi asento, mikä on mulle ainakin helppo, on niin että mies istuu esim wc-pöntöllä. Kun menet itse siihen hajareisin päälle, niin on helpompi kokeilla sitä liikettä, kun sun omat jalat on tukevasti maan kamaralla :) Tuo ottaa toki enemmän reisi + peppulihaksiin kuin jos olisitte vaikkapa sängyllä, mutta minä en yleensä sitä jalkojen väsymystä huomaa, kun vasta sen jälkeen kun ollaan jo lopetettu :D

chu

Nyyh en osaa ja näyttää siltä etten ikinä opi :'(

Ärrärrärrää pistää hatuttamaan ku ei vaan luonnistu. Tekisi mieli hakata päätä seinään.

Salida

Täällä myös yksi kyseistä asentoa aristeleva...

Muutaman kerran olen kokeillut ja aina mies on tykännyt aivan älyttömästi eikä mitään negatiivista palautetta ole koskaan tullut. Jotenkin se esilläolo tuntuu kuitenkin ahdistavalta ja kun en tiedä, millainen rytmi pitäisi olla... Täytyypä ottaa miehen kanssa asia puheeksi ja pyytää tuota auttamaan asiassa, joskos se siitä...

karvanapa

Tuo kädet miehen mahan päällä kuulostaa kyllä mukavan turvalliselta. Ja on jotain mistä ottaa tukea.. :D

On se kumma kun niinki luonnollinen asia kuin seksi voi aiheuttaa näin paljon päänvaivaa.. :shock:

cute

täällähän on hyviä vinkkejä :)
täytyy koittaa vaikka tänään...
luulen että tuo mieheen nojaamis-liike ois parempi mullekkin, siis se ettei hypitä ylösalas..

karvanapa

ah, kivi putos sydämeltä. :lol: ei vaan, tosiaan, se vain tuntuu niin hölmöltä kun en osaa, ja tuo mies on kokemuksissaan huimasti edellä(se on sellainen pelimies) ja itse en ole ollenkaan sellainen villi.. pelkään vain että munaan aivan täysin.
tuo eestaas- liike kuulostaa vähän helpommalta aloittelijalle kuin ylösalas?

itelläni on kans se juttu että tulee vähä vaivautunut olo jos tuijotellaan paljon silmiin, oon aina ollut vähän huono ottamaan silmäkontaktia.. :roll:

muut asennot ei ole niinkään aiheuttanut päänvaivaa, koska ei ole tarvinnut itse olla "vastuussa" tai junou, tiedätte varmaan mitä tarkoitan.. :D

Piperr

Mulle on ihan uutta, että tää koetaan jotenki vaikeena.. Kerranki joku seksiin liittyvä juttu, mikä siis näemmä mulle on luonnollista :D
Mä kanssa hyvin usein pidän käsiä miehen mahan päällä, mikä jotenkin tuo semmosen turvallisen fiiliksen siihen. Tää on mun mielestä niitä parhaita asentoja, jossa voi katsoa silmiin toista - tosin sitä mä en aina koe niin luonnollisena ja kivana. Joskus toisinaan mua melkein ahdistaa, jos aletaan tuijotella liikaa silmiin :'o Siinä tapauksessa sitte mäki painan ylävartaloni lähemmäs miehen vartaloa. Useimmiten mä tykkään olla enemmän päällä kuin alla, jotenkin mulla menee toinen lonkka ihan lukkoo, jos olen liian kauan alla.. Eikä siihen auta loppu pelissä edes sekään, jos nostaa jalat ylös. On kauheeta, jos alkaa keskittyä enemmän johonkin jalan puutumiseen tms. kuin siihen itse yhdyntään :?

Puutarhis

Minä en oikein ymmärrä, miten päällä ollessa voi kalu luiskahtaa pois sisältä. Siinähän istutaan tapin päällä... Tai tietysti, jos nostaa lantion liian korkealla, jolloin kalu pääsee luiskahtamaan. TAi no voihan sitä istua liian alhaalla tai ylhäällä miehen vartaloon nähden.

Toinen mintä mietiskelin oli tuo rytmitys... Minä en kaipaa miehen koskemista tai lykkimistä ollenkaan, koska hukkaan rytmin silloin. Jos olen päällä (ja usein olenkin), silloin mennään minun tahdilla.

Itse useimmiten pyöritän lantiota kalun ympärillä. Reisiin se ei juurikaan ota, sillä reidet ovat tuettuina miehen lonkkaluita vasten. Vatsalihaksia tuo lantion pyörittäminen vaatii, muttei sekään tuota minulle ongelmia. Jos haluan keskittyä siihen pelkkään ylös-alas-liikkeeseen, nousen kyykkyyn ja nojaan käteni maahan. Tällöin nostovoimaa ei tarvitse ottaa pelkästään reisistä, vaan myös käsillä voi auttaa tuota liikettä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat