Saako näin tehä? - Seksi

agarina
agarina
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ruotsin+korkein+oikeus+Sormen+ty%C3%... Täältä löytyy asiaan liittyvä oikeuden päätös.

Seksin kuuluu olla molemmille nautinnollista ja ainakin minä pidän hereillä olemista nautinnon edellytyksenä. Jos mieheni sormettaisi minua minun nukkuessani, katsoisin hänen tavoitelleen vain omaa nautintoaan ja käyttäneen minua hyväkseen. Se ei ole minun ajatukseni toimivasta parisuhteesta eikä hyvästä seksistä. En siis tekisi tätä miehellekään.

Kuten sanottua, on eri asia, jos asiasta on fantasioitu ja sovittu yhdessä.

[size=9]Marimma// sainpas sen linkin paikattua viimein pienemmäks :)[/size]

[size=9]Taistelin itse sen kanssa kymmenisen minuuttia ja luovutin sitten. :lol: [/size]

Sivut

Kommentit (26)

Neko

Onhan tuo väärin jos ei ole suhteessa tai sovittu tästä yhdessä.

Mutta itse haluaisin että mies tekisi minulle jotain nukkuessani, herättäisi minut panemalla, en tiedä mikä tässä niin viehättää. Ja jos näen miehen nukkumassa, minun ei tee mieli silitellä poikaa hiuksista ja olla "Aaawwww". Kun näen nukkuvan miehen minun tekee mieli työntää käteni hänen housuihinsa, hypätä hänen päälleen ja harrastaa villiä seksiä. Mistäköhän tämäkin johtuu? :roll:

Oiu

Aloittajan tilanne on näköjään jo selvinnyt, mutta vastaanpa silti.
Tuo on kyllä röyhkeää varsinkin jos ei muuten olla seksisuhtessa.

Mutta siis, mun mieheke on toivonut, että tekisin sille jotain tuollasta kun se nukkuu. En oo vaan vielä viittinyt, tulee tungetteleva olo jos vaikka vaan vähän silittelee boksereiden päältä, kun toinen on ihan tiedottomana, vaikka se on sitä toivonutkin.

agarina

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ruotsin+korkein+oikeus+Sormen+ty%C3%... Täältä löytyy asiaan liittyvä oikeuden päätös.

Seksin kuuluu olla molemmille nautinnollista ja ainakin minä pidän hereillä olemista nautinnon edellytyksenä. Jos mieheni sormettaisi minua minun nukkuessani, katsoisin hänen tavoitelleen vain omaa nautintoaan ja käyttäneen minua hyväkseen. Se ei ole minun ajatukseni toimivasta parisuhteesta eikä hyvästä seksistä. En siis tekisi tätä miehellekään.

Kuten sanottua, on eri asia, jos asiasta on fantasioitu ja sovittu yhdessä.

[size=9]Marimma// sainpas sen linkin paikattua viimein pienemmäks :)[/size]

The Apple Bonkers
Pennsylvania

(Itseasiassa olen myös vähän toivonut joskus herääväni panemiseen, ja olen siitä miehelle kauttarantain vihjannutkin, mutta kun tapaan herätä aina miestä ennen :D )

samaa olen omalle miehekkeelle vihjallu, mutta se sanoo ettei uskalla ku saatan puoliunissani siltä hakata olkapään sijoiltaan, minkä olin tehnyt edelliselle poikaystävälleni joka yritti minut raiskata. silloin olin kyllä ihan hereillä, mutta kuitenkin.
itsekin olen saanut luvan hypätä ratsastamaan kun toinen nukkuu, mutta en ole vielä kehdannut toista sillätavalla herättää kesken unien.

¤muiskkis¤

En löytänyt täältä semmoista aihetta mihin olisin voinut kirjottaa ongelmastani joten tein uuden :D

Haluisin mielipiteitä siihen että saako mieheltä vetää käteen tämän nukkuessa..tai siis että saako niin tehdä... Kysyn koska olin yötä kaverini luona (johon olen by the way rakastunut korviani myöten) ja näin tapahtui.. En saanut unta ja päätin keksiä itselleni tekemistä ja tein tutmkimusmatkan kaverini boxereihin :) Äänestä päätellen hän piti siitä mitä tein ja luulin hänen heränneen puuhailujeni aikana, mutta kun kysyin seuraavana päivänä niin ei kuulemma herännyt :shock: ..Itse hän siis pyysi minut viereensä nukkumaan ja olimme jo aikaisemmin päivällä puhuneet asiasta, joten luulin että se oli vierailuni tarkoitus..Nyt emme ole paljoa jutelleet sen jälkeen ja siitä on jo nelisen viikkoa aikaa...

Jos joku siis jaksoi lukea koko jutun niin olisi kiva jos kommentoisitte tai antaisitte joitain hyviä neuvoja...

Embo

Kysy tältä pojalta oliko se hänestä ok! Silloin saat ainoan oikean vastauksen.

Minun mielestäni tällainen ei olisi mukavaa, mutta tietty jos olisi kyseessä pitkäaikainen poikaystävä, jonka kanssa olisi jo rikottu erinäisiä yksityisyyden rajoja, niin siinä tapauksessa en viitsisi panna pahakseni. Mutta tuntemattomamman ihmisen tuomitsisin moisesta kähminnästä...

Voit miettiä olisiko sinusta hyväksyttävää, jos kaveri työntäisi kätensä sinun pikkuhousuihisi, kun sinä nukut.

¤muiskkis¤
Embo

tuntemattomamman ihmisen tuomitsisin moisesta kähminnästä...

Voit miettiä olisiko sinusta hyväksyttävää, jos kaveri työntäisi kätensä sinun pikkuhousuihisi, kun sinä nukut.

En kyll pahastuisi ollenkaan jos kaverini tekisi saman minulle... ja emmekä me ole kovinkaan tuntemattomia toisillemme, mutta kiitos paljon neuvosta..nyt enää pitää vain kerätä rohkeutta kysyä..

Puutarhis
¤muiskkis¤
Embo

tuntemattomamman ihmisen tuomitsisin moisesta kähminnästä...

En kyll pahastuisi ollenkaan jos kaverini tekisi saman minulle... ja emmekä me ole kovinkaan tuntemattomia toisillemme, mutta kiitos paljon neuvosta..nyt enää pitää vain kerätä rohkeutta kysyä..

Mietipä tässä kohtaa, että olisitkin nukkunut vain jonkun kaverisi vieressä (ei ihmisen, johon olet ihastunut), joka tunkee kätensä yöllä sinun pillullesi.

Mun tarvii myöntää ahdasmielisyyteni, mutta mä vertaan tekoasi väkisinmakaamiseen :shock: . Jos aikoo hyväillä toista on ihan suotavaa herättää hänet ensin ja vietellä vasta sitten.

lily

Mun mielestä tuo olisi oikeutettua vasta siinä vaiheessa kun seurustelette/olette muutenkin harrastaneet seksiä. Mulle tuli vähän sellainen kuva, että mies olisi ollut hereillä, mutta väittänyt nukkuneensa, koska tilanne olisi ollut liian kiusallinen.

cryo

Itsellä riippuisi ihan tapauksesta. En voi vielä sanoa, kun ei kokemusta ole, että pitäisinkö siitä jos oma kulta tekisi noin. Voi olla että saattaisin pitää jos hän saa siitä tyydytystä, ja varsinkin jos joku ilta on sovittu että hän joku yö tekee tuollaista pahaa aavistamattomalle uhrilleen 8)

Mutta mikäli emme ole vakisuhteessa niin pidän tuollaista loukkauksena minua kohtaan. Olkoonkin kähmijä kuka tahansa. Eli itse jättäisin kyl tekemättä jos ei ole vakisuhteessa ja asiasta aiemmin puhuttu. Tai en ainakaan ihmettelisi jos uniselta ihmiseltä tulee vaistomaisesti osumaa tai aamulla korvat on punaisena. Ellei sitten silmät ole aamulla punaisena loppuyön valvomisesta...

...Ja kun tarkemmin rupesin miettimään niin itseä tuo tilanne voisi ahdistaa aika tavalla. Varsinkin kun on vielä koskematon. Miten sitten iki-ihanalle kullalle kertoo et ei miul aiemmin mitään oo ollu, jos ei oteta lukuun sitä että yks kävi yöllä käpälöimässä miun housuissa kun olin nukkumassa. Olkootkin se käpälöijä kuinka "pakkaus" tahansa. Tai miten suhtautuu siihen käpälöijään myöhemmin kun tietää hänen loukanneen minun koskemattomuutta.

Jennana

Anteeksi, mutta itselle ei tulisi mieleenkään tuollainen. :shock:
Herättäisin sen kaverin ensin. En minä muutenkaan hyökkää toisen housujen kimppuun, varsinkaan sellaisen kenen kanssa minulla ei ole edes mitään ! Eriasia tietenkin jos on suhteessa, mutta tuo oli todella tökeröä.
Jos nukkuisin jonkun ystäväni vieressä jota kohtaan en tunne mitään kummempaa, ja aamulla hän kysyisi että "mitä pidit yöllä ? 8) " niin se ystävyys loppuisi siihen. Väkisinmakaamiseen verrattavissa, niinkuin joku tuossa edellä sanoi.

marika_

Miehekkeelle voisin tehdä noin, koska tietäisin ettei hän moisesta pahastu, mutta uudessa suhteess ja ETENKIN ihmisen jonka kanssa EI ole seksisuhteessa muutenkaan, jäisi tekemättä.

Vähän melkeen ku jos toinen olis jossain koomassa ja täysin kykenemätön ilmasemaan omaa tahtoaan, ja menisit häntä sorkkimaan :shock:

Amala

Minusta tuo on jotenkin sairasta. :shock: En pysty kuvittelemaankaan, että tekisin jollekin noin ja tulee huono olo kun ajattelee, että joku tekisi noin minulle. :x

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat