Netti- / puhelinseksi kiihottavaa? - Seksi

Sonjatar83

Vanhassa nettiseksi-ketjussa lähinnä käsitellään, sitä ett onks se pettämistä vai ei toisen tekemänä... mut omakohtaset kokemukset puuttuu kokonaan...

... tuli vaan mieleen kysellä muittenkin mielipiteitä ku luin äsken tuolla itsetyydytys.orgissa yllättävänkin hyvän nettiseksi aiheisen tarinan.

Ite oon muutaman kerran kokeillut sekä netti- että puhelinseksiä (nuorempana ja aika kovassa puutteessa kylläkin)... Chatistä ajauduin yhden jätkän kanssa juttelemaan meseen ja juttu meni sitten aika levottomaks. Havahduin siinä vaiheessa kun se oli jonkun aikaa kertonut kuinka se hellis, kiusoittelis ja rakastelis mua... ja kertoipa vielä niin hyvinkin ett tän tytön itsekontrolli rupes rapisemaan. Päädyin sitten riisumaan itteni siinä koneen ääressä... ja voin sanoo ett hyvältä tuntu kyllä. 8) Saman jätkän kanssa tuli sitte muutaman kerran puhelinversiotakin kokeiltua sillai ett ensin juteltiin mesessä ja sitten ihan loppuvaiheessa puhelin kehiin. Harmi vaan ett se asu aikas kaukana, nii ei tullu ikinä tavattua... mut jutut ja kuvat oli kyl kivoja :oops:

Meillä meni yleensä kyl sillai ett se jätkä vaan kerto ett mitä se mulle tekis, kai se sitten kiihottu ite siitä mitä mä tein itelleni tai jotain. Kyl joskus yritin jotain sillekin selittää, mut en kyl niin hyvin ainakaan ite osannu...

Varmaan osaks kiihotuin sen takia ku tuntu ett tekee jotain tuhmaa tai kiellettyä... toisaalta kyllähän se aina tuntuu paremmalta kun on ollut pidempäänkin kiihottuneena. Joskus tuli muutama tuntikin istuttua nenä kiinni ruudussa itseään hitaasti kiusotellen... voishan sen ajatella sillaikin ett mitä pidempi nousu, nii sitä korkeempi huippu :wink:

Kommentit (5)

Sonjatar83

Ymmärrän kyl ihan hyvin, ettei se kaikkia sytytä... eikä kyl itteekään aina, vaatii tietyt olosuhteet toimiakseen :)

Tarkotus olikin selvittää vähän ett kumpaa kantaa löytyy enemmän.

marimma

Niinno miten määritellään netti/puhelinseksi?

Mulle nettiseksi on pääasiassa sellasta ajatuksin leikittelyä nykyään kun taas joskus se oli ajatuksissa sellasta "mä tekisin sulle näin" tyyppistä :)

Nettiseksi toimii! Puhelinseksiin musta ei oo.

marika_

Mua ei ehkä tuntemattoman kanssa nappais, tai no ehkä jos olisin sinkku ja puutteesa ni voisin EHKÄ kokeilla nettiseksiä, mut aika isolla varauksella kyllä..

Miehekkeen kanssa harrastasin mielelläni vaikka mitä virtuaaliseksiä, mut jos laitan vihjailevan viestin/sanon mesessä jtn/yritän puhelimessa, niin vastaus on luultavammin "aha", "okei" tai hurjimmillaan jopa "joo kyl muaki panettaa" :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat