Seksittömyys parisuhteen taakkana - Seksi

marieh
cute

mutta miten saada intohimo suhteeseen, että sitä seksiä ois useammin?

kyllä halailu kivaa on mutta sitä voi tehdä ennen ja jälkeen seksinkin ;)

mä luulen että totakin kannattaa alkaa ihan tietoisesti harjoitella, siis tota intohimon löytämistä.
meillä joskus kuivempina kausina on käytetty mm.sellaista, että ollaan pitkin päivää kiusattu toisiamme (laitettu kivat alusvaatteet ja muutenkin nätti asu, ja kosketeltu toisiamme viattomasti pitkin päivää, kuiskuteltu välillä ehkä tuhmiakin..), niin kummasti jo illalla on intohimoa alkanut löytyä!
ehkä myös uudet paikat ja asennot voisi toimia? yleensäkin jokin uutuudenjännityksen kokeminen auttaa ainakin meillä.

cute, kokeilkaa vaan ennakkoluulottomasti kaikkea! uskon että se intohimo löytyy kyllä, kun vaan molemmat sitä haluaa.

Kommentit (7)

Taffel

oisko tuosta tullu liikaa sellasta suorittamista, eikä sitä että rakastellaan ku siltä tuntuu? siis että kun sitä liikaa miettii ja asettaa liikaa paineita niin se ei enää olekkaan sitä mitä pitäis. liikaa suunnittelua...pitäs jotenki saada siitä spontaanimpaa! jokaisella tietysti tapansa tähän,mutta tuli nyt esimerkiksi mieleen että joskus kesällä mä en käytä hameen alla pikkareita( :oops: ) ja sitte jos mies sen huomaa nii se on menoa! :lol:
jos teillä kuitenkin on niitä ihaniakin kertoja,niin koita vaikka miettiä mikä siitä teki niin ihanaa ja erikoista ja koita jos se toimisi ensi kerrallakin.. tietty jos teillä on ollut ongelmia sen seksin sujumisen kanssa alussa,niin ehkä miehellä on suorituspaineita? jos ette ole vielä kovin kauaa olleet yhdessä,niin onhan se ihan normaalia että ei vielä tiedetä kaikkea mikä toista miellyttää,mutta puhuminen varmasti auttaa!

cute

Onko mulla liian suuret haaveet ihanasta seksielämästä
(ikinä ei oo orgasmia saanut)
yritän välillä kaikkee, joskus ostan jotkut uudet kivat alusvaatteet mitkä laitan ennen sekstailua päälle jne.. tai uudet lakanat, jne..

on meillä ollut tosi ihania, mahtaviakin seksikertoja mutta ei kovin usein...

cute

En nyt sanoisi että seksittömyys, tai vähäinen sellainen mikään taakka ole parisuhteelle. se olisi aika vakavaa jo ;)
Mua välillä masentaa kun ei oo ikinä seksiä, tai on, ehkä 3 viikon välein joka saattaa tuntua kipeältä silloin kun ei ole tottunut siihen pitkään aikaan.
Meillä ei ole sellaista intohimoa että mennää alusta loppuun "mä haluan sua niin"-meiningillä, tällä tarkoitan ensimmäisestä hetkestä ihan sinne asti kun mies tulee ulos musta.

Meillä oli alussa aika ongelma saada seksi sujumaankaa, puoli vuotta kesti sitä että ei saatu sisään, tai mua sattu niin paljon.

nykyään olen huomannut että mitä useammin harrastaa, sitä vähemmän sattuu ja sitä enemmän tuntuu ihanalta!
mutta miten saada intohimo suhteeseen, että sitä seksiä ois useammin?

kyllä halailu kivaa on mutta sitä voi tehdä ennen ja jälkeen seksinkin ;)

cute

^en usko että miehellä mitään suorituspaineita, se oli mun takia kun ei onnistunut alussa, koska sattui niinj paljoa, (lisättäköön tähän että miehellä ei ole mikään ihan pieni, mikä varmasti liittyy tuohon että alku voi olla hiukan hankalaa)

Antigone

Olisiko niin, että te olette molemmat oman muurinne sisäpuolella seksuaalisuutenne kanssa, mutta ette pääse toisen puolelle..

Kuulostaa tutulta tuo, että seksuaalisesta laiskuudesta paisuu vähitellen iso ongelma (itse olen ollut avoliitossa 3 vuotta). Voisitteko ehkä ottaa sellaisen eka kerta lähestymisen tähän, että vähitellen alatte taas ensin vaan suudella, kun tuntuu mukavalta koskea jne. En tarkoita nyt yhden illan aikana, vaan ennemminkin viikon, tai kuukauden aikana..

Lisäksi auttaa, jos pyritte osoittamaan toisillenne huomiota. Hartiahieronta tai vaikka iltapala pitkän työpäivän jälkeen lähentää kummasti. :)

Toinen vaihtoehto on vaan yhteisestä sopimuksesta hoitaa se pois alta kerta rysäyksellä oli kuinka rankkaa tahansa. :) mutta ensin mainittu tyyli on enemmän ainakin mun makuun.

Neuvo

Tässä mietittävää kaikille keittiöpsykologeille :)

Olemme tyttöystäväni kanssa seurustelleet jo reilut neljä vuotta, joista kihloissa puolitoista. Neljään yhteiseen vuoteemme on mahtunut luonnollisesti ylä- ja alamäkiä, kuten normaaliin suhteeseen kuuluukin. On kuitenkin ongelma, jonka kanssa olemme tanssineet ikään kuin veitsen terällä lähes koko suhteemme ajan.

Seksi.

Seksielämämme on ollut todella vaihtelevaa alusta pitäen; sitä on ollut paljon, vähän, kohtalaisesti ja ei ollenkaan. Siihen on liittynyt suorituskammoa ja epävarmuutta, mutta myös yhteistä euforiaa ja ja hyvää oloa. Sen kanssa on siis menty laidasta laitaan joka suhteessa. Nyt kuitenkin viimeisen puolen vuoden sisällä se on hissukseen kadonnut. Meillä on ennenkin ollut pitkiä taukoja, mutta tällä kertaa seksittömyys näkyy oireiluna muussa suhteessa.

Aiemmin seksin vähyys tai puute on häirinnyt lähinnä minua, koska minä olen ollut suhteessamme se halukkaampi osapuoli. Tyttöystävääni se ei aiemmin ole juurikaan haitannut, hän on kuitannut sen lähinnä olankohautuksella. Nyt hän on kuitenkin herännyt ongelmaan kovalla rytinällä ja kysymykset suhteen tulevaisuudesta ja jatkumismahdollisuuksista ovat tulleet pintaan.

Ongelman ydin on se, että seksistä on muodostunut jotain suurta ja tavoittamatonta. Siitä on seksuaalisen laiskuuden myötä kehittynyt pelottavaa ja epävarmaa ja siten olemme itse rakentaneet vahingossa muurin sen ympärille. Minä olen sisäpuolella, mutta tyttöni on jäänyt ulos. Kysymys kuuluukin, miten rikkoa muuri? Kuinka ratkaista kriisi ilman että ladotaan siihen uusia tiiliä.

Ongelma ei ole haluttomuudessa itsessään, vaan se on ennemminkin meidän välillämme jotenkin. Pystymme keskustelemaan aivan kaikesta, mutta emme ole saaneet tähän selkoa. Siksi ulkopuolinen mielipide olisi tervetullut...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat