Sukupuolielinten kutsumanimet - Seksi

relephant

Mieheni 'vehjettä' kutsun Jesseksi. :lol:
Naisilla taas on yleensä vain alapää.

Sivut

Kommentit (62)

cryo

Omien jalkojen välis olevaa värkkiä olen aika useesti kutsunu pikkuveljeks.
Naisimmeisillä taas p**lu on omassa ajatusmaailmassa (huom. ei kielenkäytös, yleensä ei näistä tule ääneen puhuttua) loukkaava/halventava sana. Lähinnä yhdistän sen siihen että joku puutteessaan lentelee kukasta toiseen, joku vonkaa sitä, jne...
Mitään vakioilmaisua/ilmaisuja naisen elimelle ei minulla ole romanttista, eroottista jne. ilmaisua varten kehittynyt, vaan ne vaihtelevat spontaanisti. Toki taitolaji, jota itsekään en täysin hallitse, on se että pystyy puhumaan asiasta siten että mitään väärintulkinnan mahdollisuutta ei ole mutta toisaalta kyseistä elintä ei tarvitse suoraan joko sen oikealla tai edes peitetyllä nimellä mainita. Itsestä on jopa hauskempaa puhua niin että kaikkea arsenaalia ei lyödä käyttöön vaan säilytetään ikäänkuin salaperäisyyden/syntisyyden leima... :oops:

(ps. Edu Kehä-Kettunenhan lauloi tuossa vähänaikaa sitten että "Saanks mä murista sun muffinsiin...")

snuggles

A) miehen sukupuolielintä = kalu, muna, ja sitten on mun ja poikkiksen joku oma viritelmä "pikku-matti"

B) naisen sukupuolielintä - alapää, permudan kolmio :D

Phoenix

Minä olen sitten oikein super-siveä... (olisinkin!)

Miehellä: vehje
Naisella: huu-huu Tai krhm eli ratkaiseva yskäisy.

Tiedän, olen tylsä.

heica
des
Celestia
mimsberi
Ja p**lu on mun mielestä maailman rumin sana, ihan tosi, samaa luokkaa kuin kyrpä...

Todellakin! Ei vaan sovi mun suuhun ei sitten yhtään [img]http://i73.photobucket.com/albums/i225/Celeste86/Smileys/sick.gif[/img][...

Mua taas noi pimpsat, pimperot yms. puistattaa, ei pysty edes sanoo ääneen kun kuulostaa niin hirveeltä :D Enkä myöskään haluu et mua pannaan pippelillä :-# Mun mielestä sopii paremmin lastentarhaan kun aikuisten puheeseen.

Samoin. En tykkää yhtään noista lastentarha -nimistä. En edes pysty kirjottamaan, yhh :lol:

agarina

Miehellä pötkö ja muna sekä muutamia hellittelynimiä.

Naisella yleensä tavara.

Seksi on välillä puiden laittamista kaminaan, mersun ajamista talliin tai muuta vastaavaa; yleensä kuitenkin seksiä tai panemista.

aamutähti

Kyllä se minulla on näin ronskisti sanottuna pillu ja miehellä kyrpä/muna/se.

Muistan ku joskus ala-asteen lopuilla meijän (mies)opettaja alkoi kertomaan tarinoita kukista ja mehiläisistä, ja puhui pimpistä. Se tuntui tosi nololta ja lapselliselta sanalta jo silloin.

leijonatyttö

Mä en jotenki osaa käyttää naisen alapäästä mitää muuta nimeä kuin alapää :D Joskus pillu ja miehen taas on kalu, muna tai penis..

Merilyn

"A) miehen sukupuolielintä = kalu, muna, ja sitten on mun ja poikkiksen joku oma viritelmä "pikku-matti""
joo tätä kuulee paljon.. siis että pojat nimittävät omaansa just pikku+oma nimi. tosin joillakin yksilöillä se on vähän huvittavaaki.. pikku-kalle.. :roll:
hihih

itse olen sen verran häveliäs että ahistaa jotenkin puhua munasta, kyrvästä, p*llusta jne. sekä myös pimpistä, pippelistä jne. hyijyi. Siis kavereiden kesken läppää heittäessä menee, mutta muuten ei oikein..

Lähinnä miehen sukupuolielimestä yleisin nimitys on varmaan joku vehje, joskus aikaisemman poikaystävän kanssa joystick ja kikke x) naisen sukupuolielimestä varmaan 'se' on yleisin :D "sieltä, sinne, se, sitä.." tai sitten strategiset paikat xD

kersa

Miehellä on penis, peli, vehje tai muna. Naisella vagina, alapää tai "se".

Jotenkin oikeastaan kaikki sukuelimiä kuvaavat sanat on ällöjä. Kaikki pimpat, pimpsat, pillut, kyrvät yms yms on niin oksettavia ettei tosikaan. :-&

Taffel

pillu,kyrpä,vittu jne on ihan kauhean kuuloisia,mutta sit taas pimppa/pimpero ja pippeli on jotenki niin lapsen kuuloisia. ihan ku ois joku 10 vee :lol: miehellä on muna ja naisella... alapää :lol: emmä tiiä..en itseasiassa oo koskaan miettiny et miten sanon..

Celestia

^ Juu en mä noista lapsellisista nimityksistäkään niin tykkää. Ehkä se paras on sitten se "kultanen keskitie", eli ite tykkään eniten niistä ihan tavallisimmista nimityksistä jotka ei oo rivoja muttei liian lapsellisiakaan :) Hmm.. eli menee tohon muna-kalu-osastolle.

des
Celestia
mimsberi
Ja p**lu on mun mielestä maailman rumin sana, ihan tosi, samaa luokkaa kuin kyrpä...

Todellakin! Ei vaan sovi mun suuhun ei sitten yhtään [img]http://i73.photobucket.com/albums/i225/Celeste86/Smileys/sick.gif[/img][...

Mua taas noi pimpsat, pimperot yms. puistattaa, ei pysty edes sanoo ääneen kun kuulostaa niin hirveeltä :D Enkä myöskään haluu et mua pannaan pippelillä :-# Mun mielestä sopii paremmin lastentarhaan kun aikuisten puheeseen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat