Vagina Sucker - Seksi

olematon

No en oo ikänä kuullutkaan moisesta :lol:

Kommentit (6)

disturbed

Mulla on tommonen mutta se on kyllä pettymys. Ei siis mitään jos sen saa jotenkin ihmeenkummasti aseteltua niin tiukasti värkkiä vasten, että ilmaa ei pääse sinne kuppiin ja se imee niin kivahan se on mutta sen asettelu ilmatiiviiksi värkkiä vasten on ainakin mulla melkein sula mahdotomuus. Ehkä jeesais jos mulla ois vähän enemmän läskiä.

Palaan raportoimaan kun olen lihonnut mokomaan sopivaksi, jos se istuu silloinkaan.

Ideana kyllä hauska ja kyllä mua kiihottaa tuntemuksena tuollainen "imuefekti".

MadamX
disturbed
Mulla on tommonen mutta se on kyllä pettymys. Ei siis mitään jos sen saa jotenkin ihmeenkummasti aseteltua niin tiukasti värkkiä vasten, että ilmaa ei pääse sinne kuppiin ja se imee niin kivahan se on mutta sen asettelu ilmatiiviiksi värkkiä vasten on ainakin mulla melkein sula mahdotomuus. Ehkä jeesais jos mulla ois vähän enemmän läskiä.

Palaan raportoimaan kun olen lihonnut mokomaan sopivaksi, jos se istuu silloinkaan.

Ideana kyllä hauska ja kyllä mua kiihottaa tuntemuksena tuollainen "imuefekti".

No niin, just tuota epäilinkin. Ei siis "one size fit all" vaan tarvii olla just oikean kokoinen :/

Sellasta mietiskelin myös että mahtaakohan efekti olla sama ... tai siis lopputulos kuin jos imee fritsun? Meinaan siis että onkohan värkki sen värinen sitten viikon? :lol:

disturbed

^
Nääh, en usko, imu ei mielestäni ollut niin kovaa ja se ulottuu laajemmalle alueelle kuin fritsua tehdessä.
Tosin saattaahan jollain olla herkemmät paikat reagoimaan kaikkeen ärsytykseen.
Selvinnee parhaiten empiirisin testein.

Taica

Mä en oo koskaan tajunnu mitä iloo tosta vois olla. Eiks sen idea oo turvottaa huulet ja ehkä siin sivus kiltan? No jos se veren imee alapäähän ni sit se voimistaa naisen orgasmia, mut mitään muuta iloo siit ei kai oo ja verenmäärää alapäässä saa lisättyä hetkellisesti supistelemalla ennen orgasmia lantionpohjan lihaksia. Mut ainakaan tosta imusta ei pitäis sillä käyttöhetkellä kai olla sitten yhtään mitään iloa, eli ns. seksilelu tuo ei oo. Mut hei, jos tilaat ni raportoithan kokemukses tänne, että saadaan tietoo!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat