Halvan näkösestä tytöstä seurustelu suhteeseen? - Seksi

caramelli

En ole varma, kuuluuko tämä juuri tälle palstalle, mutta...

Tapasin baarissa mielettömän komean miehen, jonka kanssa lähdin sitten jatkoille hänen kämpilleen. Oltiin molemmat humalassa, mutta pääpiirteittäin muistetaan kaikki illan tapahtumat...

Seksiä harrastettiin, mutta yhdyntään asti ei menty. Kaikkea muuta kivaa toki teimme. Itse en halunnut yhdyntään asti, koska rehellisesti sanoen olen vielä neitsyt... tätä toki minusta ei voinut aavistaa, sillä käyttäydyin (niinkuin yleensä käyttäydynkin) melko villisti ja kokemusta seksistä ilman yhdyntää on... (muutamia tällaisia samantapaisia kertoja takana, mutta eri ihmisten kanssa toki..)

Yöllä tämä mies sitten kertoi, että alunperin ajatteli, että olen sen verran helpon näköinen, että hän haluaa vaan pillua ja aamulla sitten tilaa taksin minulle. Olin toki pukeutunut erittäin lyhyeen hameeseen ja todella keikutin itseäni tanssilattialla...

Mies kuitenkin kertoi, että pikkuhiljaa jutelleensa minun kanssa, hän ajatteli, että olisin liian herttanen, että hän pystyisi minulle niin julmasti tekemään. Kertoi myös, että huomasi, että en olekkaan mikään kovin tyhmä ja omia ajatuksia ja periaatteita löytyy (periaatteeksi kerroin, että en halua ensimmäisellä kertaa yhdyntään asti, tosiasiahan oli tuo ensikertalaisuus asia) Mies myös sanoi, että jos kertoisin olevani neitsyt, hän ei veisi sitä nyt, vaikka haluaisin.. koska hänen mielestään kännissä sitä ei pidä kenenkään menettää! (tästä asiasta olen toki samaa mieltä)

Mies pyysi numeroani ja vielä aamullakin kehui ulkonäköäni ja kysyi, haluanko varmasti tapailla jatkossa? Vastasin, että haluan.

Mies lähetti viestin, ettei ole aikoihin yhtä mukavaa iltaa viettänyt... Vastasin hieman samantapaisesti takasin, mutta sen koommemmin miehestä ei ole kuulunut...

Kaverini (joka oli myös silloin paikalla, kun tämän baarissa tapasi) kertoi, että hän oli seuraavana iltana nähnyt kyseisen miehen jälleen baarissa...

Mitä minun pitäisi tästä miehestä nyt ajatella? Tai koko asiasta?

Kommentteja!

Kommentit (8)

Antigone

Sun pitäis unohtaa mun mielestä koko juttu. On kauheen kurjaa, että joku tekee noin, mutta oletan ettei tuo mies nyt vaan loppujen lopuksi ole kiinnostunut..

Toi on vähän tyhmä juttu, että ajatellaan pano- ja tyttöystävämateriaalin olevan kaksi kauheen erillistä juttua.. On toki totta, että viestitämme vaatteillamme ulkomaailmalle siitä, millaisia olemme/millaisina meitä tulisi kohdella, mutta jos nyt baariin laittaa minihameen, niin ei se kenestäkään vielä halpaa tee.. Muutenkin hei oikeesti, miksi naisista sanotaan, et onpa toi halvan näköinen, mutta miehistä ei (ainakaan tietääkseni). Halpa-termi liittyy tavaraan, eikä me naiset olla myytävissä/ostettavissa halvalla eikä millään muullakaan hinnalla.

Eli nyt vaan silmät auki ja löydät varmasti miehen, joka ei nää sua minään objektina vaan tasa-arvoisena potentiaalisena seurustelukumppanina.

[size=9]Olenpa feministisellä tuulella tänään..[/size]

Lukretia

"Toi on vähän tyhmä juttu, että ajatellaan pano- ja tyttöystävämateriaalin olevan kaksi kauheen erillistä juttua.. "

Tuo on kyllä äklö ajattelutapa. Näen punaista, jos joku arvostelee jotain naista tyylillä "kyllä tota panis, mutta vanhemmille en esittelis". Jos ne naiset miehen mielestä on niin arvottomia, eikö mieskin sitten vajoa yhtä alas jo pelkästään seksiä tällaisen naisen kanssa harrastaessaan? Suorastaan surkeaa.

Eikä mies muhun ainakaan tekisi vaikutusta, jos tunnustaisi pitäneensä mua alun perin halvan näköisenä naisena, jolta lohkeaa helposti. Onhan niitä sellaisiakin miehiä, jotka arvostaa alusta pitäen.

MaiKai
Lukretia
Tuo on kyllä äklö ajattelutapa. Näen punaista, jos joku arvostelee jotain naista tyylillä "kyllä tota panis, mutta vanhemmille en esittelis". Jos ne naiset miehen mielestä on niin arvottomia, eikö mieskin sitten vajoa yhtä alas jo pelkästään seksiä tällaisen naisen kanssa harrastaessaan? Suorastaan surkeaa.

Kyl mä myönnän et oon ajatellu jostain miehestä samalla tavalla. Ei se juttu aina iske vaik seksi oliski hauskaa. Enkä mä nää sitä mitenkää "alentavana" kuha molemmat tietää missä mennään.

Tää alkuperäisen jutun mies kuuluu siihen kategoriaan johon ite aika usein törmään. Kivoja ja huomaavaisia mut lopulta täysiä muna-aivoja.

marika_

Mies kuitenkin oli rehellinen.
Eihän se miehen vika oo, että yhteiskunta on luonut stereotypian halvan näköisestä naisesta.. hänhän kuitenkin muutti käsityksiään heti kun hiukan jutteli kanssaan, eikä vain pitäytynyt niissä.

Mutjoo, no, ehkei mies sit ollukaan kiinnostunu.. Onkohan tosta jo kauankin? Tai siis tapahtuiko nyt viikonloppuna vai? Koska onhan tietty mahdollista että mies vielä vastaakin jopa.

Mut en nyt tiä mikä tekee tosta miehestä niin munapään? Jos noin alkuvaiheessa jättääkin vastaamatta täysin tuntemattomalle ihmisille, niin.. no, eihän se kivasti tehty ole, ja jos ihan herrasmiesmäisiä ollaan, niin tokihan kuuluisi laittaa että kiitos ei sittenkään, mutta tuskin on se tarkottaa että toinen on täys paska.

Roland

Jos tyttö on "halvan näköinen" ja oloinen, sillä ei oo väliä. Mä en miehenä välitä siitä kuinka monen miehen kanssa muija on ollu kuhan se on käyttäny kondoomeja ja lapseton. Sä tosin oot neitsyt. Se, että te harrastitte seksiä ilman sen kummempaa on ok. Jos sä olisit miehestä vaikuttanut sopivalta, niin hän olisi sen jo ilmaissu jollain tapaa.

Kyseessä oli komea ja hyvän itsetunnon omavaa mies, jolla on varaa valita naisista. Naisen pitää olla siinä tapauksessa erityisen hyvä, jotta mies vakiintuisi parisuhteeseen, koska ei hyväkään mies halua päästää hyvää naista menemään. Jos mies ottaa suhun yhteyttä, niin hyvä. Jos ei, niin etit uuden miehen. Ei sen kummempaa.

Theea

Pisti silmään tuo miehen huomio siitä, että sinulla on kuin onkin periaatteita ja älyä.

Vaikuttaa mieheltä, joka ajattelee kaikkien naisien olevan typeriä kuin kanat ennen kuin tutustuu. TODELLA TÖRKEÄÄ.

Eräs vanha hoitoni ajatteli noin. Onneksi tajusin heivata hänet.

shriump

Kun luin tuota sun tekstiä, caramelli, tuntui siltä kuin olisin lukenut omaa tekstiäni. Ennen nykyistä seurustelusuhdettani olin neitsyt. Minulla oli vahvat periaatteet neitsyyteni menettämisen suhteen, vaikka tilaisuuksia olisikin ollut monen monta. Yövyin monesti öitä miesten luona harrastamatta yhdyntää. Tietysti oli kosketusta ja hyväilyä, monta orgasmiakin olen saanut "miehen kädestä".

Minua jäi mietityttämään jutussasi se, että mitä tämä mies teki baarissa silloin, kun ystäväsi hänet näki ? Itse en järkyttyisi siitä, jos hän on vain ollut siellä viettämässä aikaa. Täysin eriasia on, jos hän on ollut siellä kaulailemassa muita tyttöjä, vinkkailemassa silmää tai tarjoamassa drinkkejä kulmakunnan kauneimmille tipusille. MUTTA mikäli hän vain oli siellä, tekemättä mitään näistä, onko se rangaistavaa ?

Se, että mies rehellisesti sanoi, että oli aluksi itse vain seksin haussa on minusta rohkea veto mieheltä. Ei se tee hänestä huonompaa. PÄIN VASTOIN. Se osoittaa, että hänelle sinä todellakin merkitsit jotain. Mielestäni häntä ei myöskään voi tuomita siitä, että hän oli vain "pi**un perässä". Tiedätkö edes miksi hän oli ? Ehkä hän oli puutteessa ? Niin monet naisetkin lähtevät baariin etsimään yhden illan seuraa, kun seksiä kaivataan. Ei häntä voi siitä tuomita ja rehellisyys maan perii.

Minunkin vastaani on tullut monen monta miestä, jotka ovat hetken jutustelun jälkeen kertoneet rehellisesti mitä aluksi ajoivat takaa. Miehet tosiasiassa arvostavat sitä, että naisen korvien välissä raksuttaa oikeasti. Puuterikaan ei kaikkea peitä.

Mutta lyhyenä yhteenvetona mielestäni tilanteesi on hyvä. Lähtökohdat ovat rehelliset ja mies vaikuttaa sellaiselta, joka oikeasti arvostaa naisessa myös luonnetta ja viisautta.

Tietysti jos epäilet hänen aikomuksiaan, voit kysyä niistä.

Vierailija
Vierailija: marika_

Mies kuitenkin oli rehellinen.
Eihän se miehen vika oo, että yhteiskunta on luonut stereotypian halvan näköisestä naisesta.. hänhän kuitenkin muutti käsityksiään heti kun hiukan jutteli kanssaan, eikä vain pitäytynyt niissä.

Mutjoo, no, ehkei mies sit ollukaan kiinnostunu.. Onkohan tosta jo kauankin? Tai siis tapahtuiko nyt viikonloppuna vai? Koska onhan tietty mahdollista että mies vielä vastaakin jopa.

Mut en nyt tiä mikä tekee tosta miehestä niin munapään? Jos noin alkuvaiheessa jättääkin vastaamatta täysin tuntemattomalle ihmisille, niin.. no, eihän se kivasti tehty ole, ja jos ihan herrasmiesmäisiä ollaan, niin tokihan kuuluisi laittaa että kiitos ei sittenkään, mutta tuskin on se tarkottaa että toinen on täys paska.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat