Seksisuhde pomon kanssa - Seksi

-jameson-

Mitä mieltä olette?
Onko kokemuksia?

Kommentit (4)

simc

on kyllä kokemusta. tai oikeastaan se ei ollu pelkkää seksiä vaan ihastuttiin toisiimme ja nähtiin muutenkin kuin viikonloppuisin seksin yhteydessä :lol: mutta se kyllä sitten vähän jäi ku alettiin miettimään että hän on kuitenkin mun esimies eikä sovittu yhteen. Että ei se mun mielestä oo huono juttu, sattuuhan noita päivittäin että ihmisillä tulee työpaikka romansseja, oli se sitten oma pomo tai työkaveri. Kyllähän sitä seksiä ihmiset harrastaa :)

blondie

kokemusta on ja hyvä kokemus onkin! pomoni on ehkä paras mitä minulla on koskaan ollut :P Innolla odotan mahdolllista seuraavaa kertaa, mutta voihan olla että se oli hänelle vain yhden illan juttu... :?

blondie

täytyy olla vähän pelisilmää, ja katsoa että minkä tyyppinen ihminen pomo on, koska minun pomoni on ainakin todella rento ja nuori kokeilun haluinen kaveri, elämän asenteena: elämme vain kerran, joten kauhean tosikko pomon kanssa ei kannata kyllä puuhailla, eikä sellaisen joka voi katua hirveästi ja jopa joutua antamaan potkut tai työympäristö kärsii yms... 8)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat