Alapään karvojen siistiminen...? - Seksi

Sasu
diian
Olisiko tämä voitu välttää alueen säännöllisellä kuorinnalla ja rasvaamisella vai pitääkö iho vain totuttaa nyppimiseen vai olenko tuomittu pitämään lompsani edustusosan karvaisena?

Ainakin mulla "totuttaminen" vain johti ongelman pahenemiseen. Siis mitä kauemmin kävin säännöllisesti sokeroimassa / nypin karvoja itse, sitä kamalamman näköiseksi häpykummun iho muuttui.

Sivut

Kommentit (275)

Piperr
chu
Nonnih, nyt voin suositella tota Veetin bikinirajalle tarkoitettua tököttiä omasta kokemuksesta.

Sillä mukana tulevalla lastallako tms. otit sen tökötin pois? Itse nimittäin kanssa ostin sitä Veetin ihokarvanpoistovoidetta herkälle iholle. Kaiketi se ajaa saman asian kun tuo bikinirajallekin tarkoitettu..

Magnolia

Voi, kohtalotovereita... mun iho tuntuu ärtyvän, vaikka mitä tekisin. En edes yritä mitään posliinia, vaan koitan rajata karvat pienelle alueelle ja pieneksi siistiksi tupsuksi, joka näyttäisi jotakuinkin luonnollisesta, muttei miltään katajikolta. [size=9]Kun on niin isot häpyhuulet, ettei ne ole mitään kaunista esiteltävää...[/size]

Pinseteillä nyppiminen on osoittaununut siedettävimmäksi,karvat pysyy kauan poissa ja iho sietää kohtalaisesti. Mut siihen menee niin kohtuuttomasti aikaa, et ei millää voi hoitaa koko alapäätä niin...

...joten höylällä ja 5.5 pH saippualla täytyy pärjätä. Hävettää saunoa isossa porukassa, kun alapäätä ei saa millään kunnolla siistiksi.

Tanjuska

Itse siistin höylän kanssa,joskus tullu kokeiltua posliinia ja tuli jotenkin alaston olo :? mies on sitä mieltä,että on mukavampi suuseksin aikana kun ei ole kaikki karvat suussa.
Noista vaahdoista, että joskus kotona asuessani isäni pyysi minulta joskus lainaan Veet:n sheivausvaahtoa,koska häneltä oli partavaahto loppunut :D eli eiköhän niitä vaahtoja voi ihan hyvin lainalla...
Minuakin kiinnostaisi epilaattori...eli kertoilkaa niitä kokemuksia meille tietämättömille. :)

Weat

Ite oon joskus vedelly posliiniks, mut sit tuntuu niin paljaalta jossai yleisissä tiloissa. MIehet tykkää posliinista tietty eniten, mut jätän yleensä kuintekin vaan kiitoradan tohon kummulle. Sheiverillä yleensä vedän, koska nyppimällä en häpyhuulien sisäpuolelta enää ikinä kokeile. kerran kokeilin ja se sattu niin sairaasti ja yhden karvanki repiminen keski kauan. pinseteillä usein kyllä vedän kummulta osan karvoista, jotka näyttää tulehtuneilta, ni ne pääsee puhtaiksi ja punotus niistä lakkaa. joskus oon vetäny veetin bikinivahaliuskoil, mut ne oli aika huonoja. kokeilin vaan häpykummulta, eikä sattunut siitä oikeestaan. sokerointia haluisin joskus kokeilla, varsinkin ammattilaisen käsittelyssä, ni vois vaan pidellä silmii kii ja yrittää ajatella muuta samalla

chu

Nonnih, nyt voin suositella tota Veetin bikinirajalle tarkoitettua tököttiä omasta kokemuksesta.
Posliinia tuolla ei kyllä tee, kun siinä(kin) on se "ei intiimialueille" teksti, joten se on aika tarkkaa puuhaa kun yrittää varoa että sitä ei väärään paikkaan menisi. Mutta ihan hyvin lähtee karvat. Tosin kuten höylätessä, ne kasvaa päivässä takaisin, mutta sänki on paljon paljon pehmeämpää kuin höylällä vedettäessä. Ei kutise eikä hierrä inhasti. Se tosin pitää vaan hyväksyä että niitä intiimialueita liian lähellä olevia karvoja ei saa pois. Noh, tietysti ne voisi nyppiä, mutta ite ainaki koen nyppimisen turhauttavana ja aikaavievänä puuhana. En kyllä tajua miten jotkut teistä jaksaa nyppiä koko alapään O.O

Yummy

Kasvatin nyt sitten hieman pidemmän version, kun mulla on ollut sellanen ärsyttävä muutaman millin. Mies sano kyllä, että tykkää siitä paljon enemmän, niin eiköhän sillä mennä ainakin jonkin aikaa.

chu
Piperr

Sillä mukana tulevalla lastallako tms. otit sen tökötin pois? Itse nimittäin kanssa ostin sitä Veetin ihokarvanpoistovoidetta herkälle iholle. Kaiketi se ajaa saman asian kun tuo bikinirajallekin tarkoitettu..

Juu sillä, lähti ihan näpsäkästi.

Ka
Sasu
diian
Olisiko tämä voitu välttää alueen säännöllisellä kuorinnalla ja rasvaamisella vai pitääkö iho vain totuttaa nyppimiseen vai olenko tuomittu pitämään lompsani edustusosan karvaisena?

Ainakin mulla "totuttaminen" vain johti ongelman pahenemiseen. Siis mitä kauemmin kävin säännöllisesti sokeroimassa / nypin karvoja itse, sitä kamalamman näköiseksi häpykummun iho muuttui.

Mä oon huomannut saman nyt ku oon reilun vuoden säännöllisesti vahauttanut. Saako sitä millään pois paitsi antamalla puskan rehottaa? :?

Emmily_

Posliinia pyrin pitämään.. :) Mies tykkää ja itse myös. :)

Mutta se on v-mäistä sen takia että kun ne karvat ajelee, niin seuraavana päivänä niissä jo tuntee ihan pientä sänkeä, eikä sitä kuitenkaan voi vielä ajella! :( Ja sittenkin jos ajelee vaikka muutamankin päivän välein, niin mulla iho rikkoituu tosi paljon ym...

TaskuMyy

Ite sheivailen ihan kaupan tuotteilla, ettei oo varaa vielä mennä niihin kalliisiin vahauksiin, jonka tarvii tehä muka vain 2-3krt vuojessa?? :shock:
BTW...onko kellään kokemusta siittä vahauksesta??
...mutta aiheeseen palaten, itellä kanssa joku pari kolme päivää kestää ihan ok. sit pitäis taas sheivata, mutten jaksa koko aika itseäni varten pitää posliinina, ja seksiä ko ei oo nyt tullu harrastetttuu niin oon antanu kasvaa enempi, mutta kyll se itteeni rupee myöhemmin häiriin ko on enempi karvaa :oops:

Merilyn

Ite ainakin vaan sheivalen vähän miten sattuu ja sitten peilin ja saksien kanssa tarkastan onko jääny jotaki pahasti pidemmiks. Häpykumpuun jätän vähän enempi karvaa ku muualle. Eli en siis täysin posliini oo mut jos kauempaa kattoo nii ei ees näy että siellä mitään karvoja olisi, koska oon niin vaalee.
Vähän aiheesta poiketen, parhaan tuloksen IKINÄ oon saanu ku annoin entisen poikaystäväni sheivailla mut. :oops:
En osannu ite muotoilla mitään kivaa kiitorataa tms. niin poikaystäväni sitten alkoi hommiin ja tuli parasta jälkeä ikinä :D Hän vaan vaihtoi terän omaan vibrasheiveriinsä ja käytti mun vaahtoa ja hyvää jälkeä tuli. Tosi kaunis kolmio jäi ja muuten iihanan sileä. Ainut huono puoli oli vaan että se vibraus kutitti ihan saakelisti :D

Carmelita

Itsekkin olen käyttänyt Veetin Bikini Kit:iä jo aika kauan, ja hyvin minulla ainakin on toiminut. Höyläämisestä mulle tulee ne inhottavat kutisevat näppylät, ja vahaus ja pinsetit kuulostavat niin kivuliailta että tuskin selviäisin. Siksi päädyin viime kesänä kokeilemaan tuota voidetta, ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Vaikka sänki tulee jo vuorokauden kuluttua, on se kuitenkin pehmeää eikä minulle ole kertaakaan tullut mitään ongelmia. Lisäksi toi on erittäin nopea konsti päästä eroon karvoista, joten en voi muuta kun suositella!
Miinuksena se, että yksittäisiä karvoja saattaa sinne tai tänne jäädä, mutta aineen takia ne voi helposti nyppiä pois ilman että sattuu ollenkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat