Liukasteesta - Seksi

SinRuid

Viimeisin ostos on ID glide. Myyjä ainakin lämpimästi suositteli ja parhaalta se vaikuttaakin. Vielä ei kyllä olla keritty testaamaan käytännössä.. :P ..joskus tuli ostettua Eros merkkistä liukkaria, hyvää oli muuten mutta kävi parissa kuukaudessa haisemaan tosi inhalle. :x Lisäksi semmoinen kierrekorkki ei ole kovin toimiva ratkaisu..

Sivut

Kommentit (30)

chifitz

No ei tuo mun mielestä mitenkään tökeröä ole. Itse joudun satunnaisesti tuota käyttämään, kun en aina kostu tarpeeksi (enkä tiedä mistä tämä johtuu) ja sitten vian haen sitä kylppäristä ja jatketaan puuhailua. Joskus mieskin pyytää että laitettaisiin, jos hänen mielestään en ole tarpeeksi kostea (itselläni kuivuus ei satu, mutta mies ei vain pääse tarpeeksi syvälle).

Ihan normaali juttu eikä kumpikaan meistä ole kokenut nolona tai häiritsevänä.

vea

Kuinka olette ehdottaneet miehelle liukasteen käyttöä? ja miten olette ko ainetta miehelle laittaneet viemättä tilannetta tökeröksi? En ole ennen moista tarvinnut, mutta nyt kait täytyisi tuo purtelo ottaa esiin :roll:

Lukretia

Voithan sä vaikka antaa miehelle käsihoitoa liukkarin kanssa ennen yhdyntää. :wink:

En edes muista, miksi me alun perin eka liukkaripullo hommattiin. Voi olla, että tilattiin kaikkee muuta kivaa seksikaupasta ja päätettiin ostaa myös liukkaria.

Joka tapauksessa sitä käytetään yleensä aina silloin, kun vaan pannaan pikaisesti ilman sen kummempia esileikkejä. Silloin mä vaan kurkotan sen pullon yöpöydän laatikosta ja laitan sitä itse sisääni. Ei mikään kauhean eroottinen toimitus mutta ei se mitään. :)

Fanni

Meillä on liukkari jo itsestäänselvyys, mä kun en kostu kunnolla. Tai ainakaan en luota siihen että kostuisin, ku sattuu liikaa ilman :(
Se on ollut meillä jo ihan alusta asti.

Mies kans tykkää ku antaa sille vähän "käsitöitä" liukkarin kanssa ;)

Embo

Liukkaria on ilo käyttää. Mies opetti minulle että se ei ole mitenkään noloa tai "ongelmaisten ihmisten" käyttötavara. Pullo on iloisesti aina yöpöydällä valmiina, ja siitä otetaan käyttöön toisinaan kun se sattuu mieleen muistumaan. Suuseksissähän liukuvoide on aika turhaa, mutta yhdyntään ja käsitöihin se sopii oikein mainiosti... :wink:

Jadakiss

Mitä liukkareita olette käyttäneet? Mitkä olette huomanneet hyviksi..ja mitkä huonoiksi? Itse ostin ihan kokeilumielessä marketista jotain sinisessa tuubissa olevaa perusliukkaria... ja tuntuu olevan aika tahmaava. Jossain lehdessä näin mainoksen apteekissa myytävästä liukkarista joka lämmittäisi myös.. oletteko kokeilleet? :)

Veera

Mulla on myös enemmäb tullut tutuksi nyt raskauden myötä tuo liukkari. Paikat on kuin sahara, tämäkin kauhea kriisi mulle ollut kun ei ennen ole tarvinut.
Ollaan käytetty tuota apteekista ceridal öljyä kun ei uskalla oikein muuta käyttää juuri nyt.
Aiemmin ollaan käytetty jotain ihan tavallista marketti tavaraa joka on kyllä ihan noihin meidän leikkeihin riittänyt.

@leXi

Joo, eipä kyllä itsellenikään liukkarin käyttö ole mitenkään outoa. Aina sitä tossa yöpöydän laatikossa on sekä vesipohjaista että silikonipohjaista ja harvemmin sitä edes sen kummemmin edes ajattelee kun sitä käyttää. Nykyisen hoidon kanssa käytetään oikeestaan aina. Yleensä meillä alkaa hommat niin, että mimmi antaa käsihoitoa ja sillon toi silikonipohjainen on kyllä lyömätön :)

Rasberry

Meiltäkin löytyy liukkari kätevästi yöpöydän laatikosta muiden lelujen joukosta. Sieltä sen aika luonnollisesti kaivaa kun tuntuu siltä! Hirveästi ei muuten liukkaria käytetä, paitsi ranteenvispauksissa ja leluleikeissä.

Yummy

Meilläkin on liukkaria laatikossa. Jos musta tuntuu kuivalta, niin sanon vaan, että "laitetaaks, kulta, pikkasen liukkaria?" eikä se oo musta yhtään tökeröä. Eikä kyllä edes mitenkään haluja vievääkään..
En tiedä, ehkä sanon sen jotenkin sillä tyylillä, ku ehdottaisin jotain lelua tai asennonvaihtoa. Eli seksikkäästi hymyillen ja näin.
Ähh, vaikeeta selittää, mutta ei se tökeröä ole, josset tee siitä. Eli jos nolostellen sanot sen, se kuulostaa hassulta.

Emmily_

Tuntuu nyt ihan hassulta että jouduin ennen melkein aina (entisten kumppaneideni kanssa)n käyttämään melkein aina liukkaria ihan normi-seksissä kun en ollu tarpeeks märkä.. Nykyään ei kyllä sitä ongelmaa oo... :roll: :oops:

Nyytikki

Saman vastaan kuin tuonne Yksittäisiä kysymyksiä seksistä :)

Eli: Meillä hänkin on oikein innoissaan, jos liukkari kaivetaan esille. Sillä voi leikitellä, laittaa sitä miehelle ja samalla itselleen ;)

Edit: No voisi lisätä, että SinCitystä on ostettu nykyinen liukkarimme, meillä on samasta merkistä kahta eri versiota: silikoonipohjainen ja vesipohjainen. Merkki on Eros Bodyglide. Tykkään enemmän tuosta silikoonipohjaisesta, mies vesipohjaisesta.. :P

Fanni

Eka käytettiin ihan marketeistakin saatavaa Klick:iä, mutta se rupesi yhtäkkiä kirvelemään hirveästi :? Emme ole sittemin sitä kokeilleet jos se toimisi nyt. Tällä hetkellä meillä on jostain nettikaupasta tilattua Be Happy -liukuvoidetta joka on melko halpaakin :) Sitä ennen meillä oli anaaliseksiin tarkoitettua Man's best, mutta sitä on aika vaikea saada. Siinä on jotain puuduttavaa ainetta jota lääkäri suositteli mulle yhdyntäkipuihin...

agarina

Kaikki huvi irti liukkarista! Meillä mies tykkää ihan erityisen paljon, kun minä levitän sitä häneen ja itseeni - itse taas katselisin mielelläni miestä tietyssä asennossa levittämässä sitä itseensä. Eli vuoron perään niin ja näin, näkö- ja tuntoaistit peliin. :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat