seksin jälkeiset kivut.. - Seksi

susuki

Yks päivä tuo kipu ilmestyi jo itse seksin aikana. En vaan taida kostua tarpeeksi, tuntuu tulevan haavaumia. Kai pitäis liukastetta hommata. Sen jälkeen taas vihloi ja kuumotti, ihan kuin olis tulessa. :DD Ja virtsaaminen ei onnistu sitten millään ja kun nukkua yrittää niin sekään ei onnistu kun sattuu vaan lisää. Mietin onko mulla joku tulehdus, kun ilman seksiäkin mulla on välillä alapäässä ollut semmosta polttelua joka valvottaa yöllä. Ja pissattaa vaikkei mtn tule. Ja virtsatessa välillä kirvelly. Huoh. Tuota on kyllä jatkunu aika kauan, aina sillon tällön.

Sivut

Kommentit (40)

Amala

Ja taas! Harrastimme seksiä siis lauantaina, sunnuntaina ja maanantaina, kunakin päivänä kerran. Sunnuntai-iltana oli jo vähän sellainen hassu olo kun kävin vessassa session jälkeen ja nyt tuo on taas pahentunut. :( En kyllä tykkää, jos joudun hakemaan neljännen antibioottikuurin keväällä seksin takia tulleeseen virtsatietulehdukseen. :?

nessu-kissa

harrastettiin miehen kanssa seksiä perjantaina samalla tavalla ku ennenkin eli ihan normaalisti ja kortsun kanssa, en käytä pillereitä tai mitään lääkkeitä ja molemmat on terveitä. ku oltiin lopetettu ni kävin pissalla kuten aina teen, jonka jälkeen alko alavatsa ja pimpsa sattumaan ihan älyttömästi. kouristeli, kramppas ja tuntu kun kaikista sisäelimistä olis vetäny suonta samaan aikaan ja tuntu siltä että synnytän kohta (en ole koskaan synnyttänyt tai ollut raskaana mutta voin kuvitella että ois tuntunu just tolta) tuntu että kohta tulee kaikki ulos jos vähänkin ponnistais. eikä pystyny olemaan missään asennossa, kyyneleet vaan tuli silmistä. hetken päästä sattu ylempääkin jo eli tosta kylkiluitten välistä ja alko oksettamaan. tota pahaa kipua kesti suunnilleen tunnin mut en halunnu lähteä sairaalaan, enkä ois pystyny kyllä kävelemäänkään tai edes nousemaan istumaan vaikka oisin halunnukkin, ja mies kyllä kovin pakotti että nyt lähdetään. sain nukahdettua vähäks aikaa ja sitten kipu taas alko, vähän lievempänä, pysyin vaan kyljellään ja pikku hiljaa alko helpottaa minkä jälkeen olin kuulema nukkunut ihan rauhallisesti. aamulla herätessäkin oli vielä kipua mutta sillon pysty liikkumaan rauhallisesti ja päivällä pysty jo kävelemään suorassa ja liikkumaan muutenkin suht normaalisti. tarkastelin alavatsaa ja se oli turvonnut vähän siitä lantioluiden välistä ja sattu jos siihen hellästi paino sormilla. nyt on maanantaiyö ja massu sattuu koko aluellta jos sitä painelee, muuten on hyvä olla eikä kipua tunnu.
osaisko joku kertoa mistä on kyse kun sairaalaan en uskaltaisi mennä, mikä on ihan älyttömän tyhmää tässä tapauksessa mutta en vaan uskalla.
niin ja tällaista ei ole ollut ennen eikä verta tullut. joskus aiemmin on ollut sellaista ns. normaalia tosi tosi pientä kipua emättimessä (liian rajun seksin jälkeen ;)) mutta ei yhtään pidemmällä niinkuin nyt.

Merilyn

Joskus itsellenikin kävi näin, lähinnä rajun ja/tai pitkäkestoisen seksin jälkeen. En kuvittelisi sen olevan outoa varsinkaan jos on vähän kerinnyt kuivua siinä yhdynnän aikana. Nykyisin harvemmin enää paikat kipeytyy.

karvanapa

uh, mulla tuli taas nyt seksin jälkeen noita virtsatietulehduksen oireita ja muutenkin on vähän paikat arkana.. :roll:

ihanko tosissaan tuo bepanthen auttaa?
mä oon tosi huono käymään lääkärillä vaikka olisi pää kainalossa. :D

Tan

huomasin tässä pari päivää sitten, että seksin jälkeen alapääni sattuu..kipu on enemmänkin vihlovaa :? se kuitenkin loppuu hetken päästä, mutta seuraavana päivänä kun olen vessassa tai vaikkapa vain istun, niin se alkaa taas vihloa..mikä mahtaisi olla syynä?

jassoo

Ei oo totta! Mulla nimittäin samaa juttua ollut!!! Just sellaista vihlovaa kipua joka melkein lamauttaa ihmisen.

Mielelläni kuulisin minäkin mistä se johtuu jos joku sattui tietää!

Amala

Kuulostaa vähän tutulta. Silloin kun minulla oli tuollaiset oireet niin lääkäri totesi virtsatietulehduksen. Että kipin kapin lääkäriin testeihin ja antibioottikuurilla nuo kivut lähtevät, jos tuosta on kyse. :D

karvanapa

Mullakin tulee joskus just virtsatietulehduksen oireita seksin jälkeen, mitä kuulemma tulee helposti jos ei käy pissalla seksin jälkeen. Ja mä en yleensä käy koska ei silloin ole hätä. Mutta kun noita oireita on tullut niin olen yleensä vain juonut paljon vettä ja tehnyt alapääpesun tavallista useamman kerran päivässä. ja netistä luin että kuuma mustaherukkamehu tai karpalomehu auttaa virtsatietulehdukseen, ostin sitten karpalomehutiivistettä ja join sitä paljon.. :D
En tiedä mikä noista jutuista auttoi mutta oireet lähti ainakin.

Amala

Kaikki on mahdollista, mutta tuon vaihtoehdon saisi suljettua pois käymällä lääkärissä. Eikä siellä mitään sen kummenpaa tehdä kuin pissataan purkkiin ja odotetaan tuloksia ja saadaan lääkkeet tarvittaessa. :D Ja jos kyse ei ole virtsatientulehduksesta, niin kyllä se lääkäri ottaa selville, että mikä. Näin ensiavuksi voisi sanoa, että täytyy juoda todella paljon ja käydä vessassa usein, se auttaa kun osa bakteereista huuhtoutuu pois, eikä jää muhimaan elimistöön. ^^

jassoo

Mulla on pari kertaa ollut VTI ja tää kipu on erilaista kuin se kipu mitä siinä oli (silloin ilmeni kipua virtsatessa). Nyt kipua tulee joskus jonkun aikaa yhdynnän jälkeen ja ehkä seuraavana päivänä. Mut ei oo "säännöllistä" tää kipu nyt ollut, että en nyt tee asialle mitään. Katson jos muuttuu.

Mutta ketjun aloittajalle: kannattaa käydä tutkituttaa onko VTI. Sen kun saa lääkkeillä kätevästi parantumaan!:)

Brita

Olen lukenu että seksi voi aiheuttaa virtatietulehduksia, koska seksin aikana voivat bakteerit päästä helpommin kulkeutumaan virtsateihin. Itse sairastanut lähiaikoina useita kertoja, joten erotan tunteen aika helposti muista kivuista. Yleensä tunnistaa helpoiten kun on kipua virtsatessa ja täytyy jatkuvasti käydä vessassa vaikka mikään hätä sinänsä ei olisikaan. Mutta en tiedä sitten. Nämä siis omakohtaisia kokemuksia.
Mulla on aika usein muuten vaan yhdynnän jälkeen kipua alapäässä, ja tuntuu nimen omaan vessassa käydessä. Ja kirvelynä noin 15-30min. yhdynnästä. Muilla samaa ongelmaa?

Tan

mulla on ollu kyllä joskus toi virtsatietulehdus mutta tämä kipu ei ole sellaista.. :? nyt ne kuitenki on jo alkanu loppumaan :) enää vaan välillä. en sitte tiä mitä ne mahto olla :?:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat