Liian liukasta! - Seksi

takethat

Minun ja mieheni ongelmana on, että minusta tulee seksin aikana vähän liiankin liukas ! :lol:
Ei ole enää minkäänlaista kitkaa, joka aiheuttaisi miehelle suurempia nautintoja. Minuahan se ei haittaa mutta mies ei saa täyttä nautintoa.
Mikähän olisi neuvoksi? Pitääkö vain pyyhkiä välillä nesteet pois? :lol:

Sivut

Kommentit (29)

marimma

Eikö asennon vaihdotkaan vaihda tuntumaa?
Meillä ainakin jos kostun kovinkin paljon niin vaihdetaan doggyyn koska ei itestäkään lähetyssaarnaaja hyvältä tunnu kun on liian märkä. Tai sitten lusikkaan tai muuhun missä emätin on eri asennossa ja ikään kuin "tiukempi" (johtuen siitä kulmasta mistä mies joutuu tulemaan sisään)

takethat

Ollaan kokeiltu juurikin doggyyn vaihtamista jne, mutta ei sekään kuulemma oikein auta kun silloinkin liusuu :P
Täytyy varmaan puristaa jalat tiukasti yhteen tms että tiukentuisi ainakin?
(usein olen jalat harallaan doggyssa siis)

marimma

Nii tai lähetyssaarnaajassa omat jalat koukussa oman rinnan päällä, eli siis tavallaan jalat sun ja miehen kehon välissä tai sitten miehen olkapäillä nilkat tai muuta sellasta :)

Tapsu

Me joskus doggyssa tehdään niin että mies tulee sisään ja siirtää sitten omat jalkansa mun jalkojen ulkopuolelle, jolloin oon siinä kontallani jalat yhessä ja mies on sisällä. Se on varmaan vähän tiukempi, niin tykkää tehdä noin, kun meilläkin on vähän niin että oon useinkin liian liukas.

Tapsu
cute
miten voi olla liian liukasta? me ainaki tykätää siitä :D

Jotkut tykkää, jotkut ei :)
Mut just kuten Takethat sanoi, kun on liian liukas, ei oo kitkaa, ja se tuntuis kun vetelisit niin että ois purkillinen liukuvoidetta vedetty siihen. Toisin sanoen ei miltään kun ei ees se kosketus tunnu.
Veikkaan että teillä 'liian liukas' ei oo sit sama asia kun muilla ehkä :wink:

marimma

Ja itellä ainakin toi "liian liukas" olo saa sellasen.. mm.. noh, niinkun sanottua niin ei oo kitkaa eli se ei todellakaan tunnu missään. Ja sitten alkaa tuntumaan pahalta tossa klitan seutuvilla kun siinäkään ei enää oo juuri tuntoa tavallaan. Hirmu vaikeeta selittää ellei sitä oo toinenkin kokenu

Puutarhis

Minä tiedän, mitä tarkoitatte. Se liika liukkaus vie koko tunnon. Ja varsinkin siinä vaiheessa, kun liukkaus ehtii klitalle asti... Siitäkin häviää tunto. Tai ainakaan minä en osaa märän liukasta klitoristani hyväillä. Jos hyväilen, niin osun yleensä klitoriksen herkimpään kohtaan (mikä on normaalisti vähän piilossakin) ja se tekee jo kipeää.

marika_

Meillä ei oo koskaan aiheuttanu mitään ongelmia, vaikka välillä oon märkä ku vesisaavi :lol:
Mies tulee sen verta herkästi, että tavallaan hyvä vaan, hiukan pidentää yhdynnän kestoa.. Ja musta itestäkin tuntuu paremmalta mitä märempi oon, kun on muutenkin sen verta ahtaat paikat, että suht. herkästi sattuu.

E

Mulla on nykyisen kanssa sama ongelma. Kostun ihan hirvittävästi jo ennen seksiä ja kun seksiä on aikansa harrastettu, on kosteutta mielestäni ihan liikaa :|

En ymmärrä mistä johtuu, aiemmin minulla ei tätä ongelmaa ole ollut, välillä jopa päin vastoin. Nykyiseni myöskin on varustukseltaan suurin, kenen kanssa ikinä olen ollut, ja silti tuntoherkkyys seksin "loppuvaiheessa" ei ole mitenkään kovin kehuttava liiallisen liukasteen takia :roll:

Emmily_

Kannattaa ehkä myös yrittää tiukentaa lantionpohjanlihaksia? :) Sit tietysti kokeilla kaikki maholliset asennot missä se ei tunnu niin häiritsevältä ja mikäs sitä toisaalta estäis välillä isoimpia poiskaan pyykäsemästä?! :D

chloeee

Mua vaivasi tuo asia tämän hetkisen kumppanini kanssa suhteemme alkuaikoina. Tai ei se nyt vaivannut - onhan se kiva, kun kostuu eli tietää, ettei ainakaan satu ja mieskin näkee, että saa naisensa ihan kiimaiseksi. Mutta joskus kostuin niin paljon, että meni kyllä tunto aikalailla ja lakanat ihan paskasina.

Onneksi nyt vähän vähentynyt tuo ongelma tai ainakin muuttunut suhtautuminen siihen. Nykyisin mieheni on lähinnä kummissaan, jos en olekaan suht märkä ja luulen, että hän oikeastaan pitääkin siitä, kun kostun kunnolla :D. Joskus kun sattuu ihan kunnon "vesisaavi" -kerta, otan rohkeasti vaan pyyhkeen messiin ja kesken touhujen nopeasti pyyhkäisen jalkoväliä. Ja eiku jatkamaan! Tai sitten asennonvaihto, mistä onkin täällä jo puhuttu monta kertaa. Kyllä kun tarpeeksi vaihtelee asentoa niin kerkeää paikatkin vähän kuivahtaa. Ja tavallaan turha tehdä tästä mitään sen suurempaa ongelmaa, koska sille ei yksinkertaisesti voi mitään ja toisaalta taas jos ei kostuisi, niin eipä se seksi silloinkaan kovin hyvältä tuntuisi. Tottakai joskus tunto alkaa kärsiä siitäkin, kun paikat on liian märkinä, mutta suosittelen tuota pyyhettä tai talouspaperin palaa kovasti :D. Se on pikkujuttu mutta auttaa ihan ihmeen paljon.

shazzer
E
Mulla on nykyisen kanssa sama ongelma. Kostun ihan hirvittävästi jo ennen seksiä ja kun seksiä on aikansa harrastettu, on kosteutta mielestäni ihan liikaa :|

En ymmärrä mistä johtuu, aiemmin minulla ei tätä ongelmaa ole ollut, välillä jopa päin vastoin.

Sama ongelma.
Ja on häiritsevää kun sitä ajattelee onko sillä miehellä juurikaan tuntoa kun tahtoo mennä liian liukkaaksi :roll:
Voikohan tällekään asialle tehdä mitään? :?

olematon

Mä en ollu tähän aiemmin törmännyt mutta viimeks taisin olla vähän turhankin ylitsevuotavan kiitollinen saamastani huomiosta :lol: tuli vähän nolohkokin olo siitä :D Tuli vaan mieleen että ei toi varmaan tunne ees mitään ku luulee raukka hukkuvansa tuonne :oops: :roll: No, kai se kumminkin jotain tunsi :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat