Mikä on pilannut tunnelman? - Seksi

Suhfeli

Ei helvetti näille saa nauraa: :D
"Gandaaalf, noooo!!" ei hitto, oikeesti hommista ei mun kanssa sen jälkeen kun ton kuulis, tulis yhtään mitään, koska nauraisin seuraavat puol tuntia ainakin.

Varmaan just, tunnelman lopautajana on ollut useimmiten telkkari tai, että ollan poikaystävällä yötä ja sit illalla puuhaillaan, mutta pitää olla extreem hiljaa.
Kerran poikaystäväni äiti huusi kesken mun ja poikkiksen aktin: "Lopettakaa jo se höpötys ku joidenki pitää mennä töihin aamulla!!" Siinä se vasta tunnelma lopahtaakin :D

Lainaus:

MINUN tunnelmani pilasi eksäni, joka suuseksin jälkeen(olin vastaanottajana) kysyi "tulitko?" joka jo sinänsä pilasi tunnelmani jatkaa hommaa mutta vastattuani kieltävästi hän vain sanoi:"no tiedäthän miten sanotaan, orgasmi pitää ansaita...sä et vaan siis yrittäny tarpeeks". Tämän jälkeen ei kyllä enää kiinnostanu seksi kyseisen herran kanssa

Kauheen inhottavasti sanottu :o yhtään ihmettele, että on eksä.

Sivut

Kommentit (163)

nostars

siinä kyllä tunnelma lässähtää jos on saanu mieheltä.. hmm.. vähän kielihommia ja vois panohommat alottaa ja sohva/sänky mikä lie alusta on litimärkänä :roll: oon sen verran kontrollifriikki että nehän on siitä putsattava ennenku hommat alkaa! eli minun vika :D

Tanjuska

itseäni kanssa ärsyttää nuo emätinpierut,niille kun ei vaan voi mitään. Kaikkein ärsyttävimpiä ne on silloin kun vaihtaa asentoa :/ no onneksi ne ei miestäni haittaa. :)

muita häiriköitsijöitä on yleensä puhelin tai jos tulee yllätysvieraita.Kerran olimme saunassa hääräilemässä emmekä kuulleet, että joku oli tullut meille sillä aikaa(asumme maalla ja ulko-ovemme on aina auki).Vähän hävetti kun tajuttiin että yks vanhempi mies oli tullut meille. Nykyään on kyllä ulko-ovi lukossa :lol:

Kaunosielu

Oltiin baarissa ja molemmat oltiin vähän 'kiusoteltu' toisiamme. Odoteltiin, että päästäisiin kotiin :wink: Sitten jossain vaiheessa iltaa mies sanoo: "Sä oot pihtari." Kysyin ääntäni korottaen, että "MITÄ?" Mies toisti saman uudestaan. Suutuin siitä. Mies selitti yrittäneensä jtn älytöntä roolileikkiä..? En ihan saanu kiinni..

olematon

mä latistin eilen hetkeksi tunnelman, kun repesin nauramaan hesburgerin (?) habanero-mainokselle. Just joku aika takaperin oltiin siitä väännetty vitsiä ja juurikin sitä äänestä joka sanoo "maiiiidollahh!" :lol: TOU. onneksi ei mennyt ihan pilalle kaikki kuitenkaan :D Ainako mun täytyy nauraa? :D

Jinda

Se pilaa tunnelman aika tehokkaasti kun ollaan molemmat saatu toisemme oikein kunnolla syttymään ja vauhtiin -ja sitten ei kortsua löydy mistään!
Kerran suhteemme aikana on noin tapahtunut..ja se kyllä pilasi tunnelman täysin,ei paljoa naurattanut kumpaakaan..

The Apple Bonkers

nyt muistukin mieleen yllättäen että mikä on ainakin minun kohdalla pilannut tunnelman.
baari-illan jälkeen hommailimme sängyssä mies siinä päällä.
no kaikki meni ihan kivasti kunnes miehellä tuli ja samantien siinä taisi sammua ku saunalyhty.
eli se niinku nukahti minun päälle. vehje vielä sisällä. :D jee

siinä vähän aikaa mietin että mitä hittoa. yritin herätellä mutta siinä se vain tuhisi.
ei see niin painava sitte ollu niin annoin sen siinä sitte nukkua ja nukahin ittekki. oli se yön aikana siitä kierähtäny pois kuitenki.

Magnolia

tää on nii terapeuttista lukee näit, ei olla siis ainoita joil ei aina mee putkee... (onpa härski sanonta täs yhteydes muute :lol: )

-iso ja kuolaava koirani kuorsaa niin naurettan kuulosesti et molemmat repee kesken suutelun.
-randomille pistetty soitin alkaa soittaa jotain kamalaa biisiä, tyyliin joku britneyn huohotus-uuh-lääh
-...ja toisinaan kun ylläolevalta koitetaan välttyä, mies valitsee hyvää musaa niin kauan, että molemmilta häviää kiihko ja hommat jää
-ja ohiajava jäätelöauto saa jostain syystä molemmat hajoomaan täysin

Kyllä. minäkin repesin Gandalfille :D :lol:

Lilla My

Onhan näitä...

Yleisin on varmaan puhelin, joka keskeyttäny. Sitte on ovikelloon into lopahtanu. Naurettavin on varmaan kun oltii kunnolla jotain touhuumassa ni eikö vaan telkkarista alkanu kuulua jotai "ystävä sä lapsien.." eli siis jotai oikeen siveellistä meijän hyvin siveettömien leikkien aikana. :D Miehen äiti on vähä uskonnollista tyyppiä ja tuli se sillon mieleen..

Ai nii ja monesti miehen ja sen porukoitten mökillä ollessa on sattunu miehen porukat tulemaan samaan aikaan kun ollaan oltu siellä touhuumassa. Havahduttiin kerran siihen ku auton ovi paukahti ja kerran jopa olivat kerenneet tulla koputtelemaan mökin ikkunoihin. Sillon oli nopeita pukeutumisia. :lol:

Avani
Beatriz
Koirat... :roll: Se on hieman vaivaannuttavaa kun koiranpentu istuu ja töllöttää vieressä pää kallellaan.. Siinä vaiheessa yleensä pistetään koira viimestään pihalle :D Nykyään tehään näin jo heti alussa.
Kerran kun mies nuoli mua ni sitten se just yhtäkkii vaan repes nauraan, ihmettelin tietty että mikä sille tuli, ni se sano vaan että vähän häröö ku se nuolee mua ni koira nuolee samalla jalkapojasta sitä.. Taas lähti koira pihalle :lol:

Ei ole kuule koirat ainuita tuijottajia :). On siinä naurussa pitelemistä, kun lemmikki katselee ihan ihmeissään, mitä tapahtuu :lol: .

Lukretia

Tuli mieleen tällainen aihe, kun monissa eri keskusteluissa välillä mainitaan, miten tunnelma on vähän lässähtänyt, kun lemmikkieläin on tullut häiritsemään tai radiosta on tullut joku koominen kappale tms. Onko tunnelma mennyt pilalle joskus jostain syystä, mistä? Mitä on tapahtunut?

Meillä kävi eilen niin, että miehen puhelin alkoi soida kesken seksin. Annettiin soida, sillä puhelin oli toisessa huoneessa, ja yhden soiton vielä pystyi ignooraamaan. Sitten alkoi soida mun puhelin. Kun se oli soinut tarpeeksi, alkoi miehen puhelin soida taas, ja se soi pitkään. Alkoi jo ärsyttää. Sitten soi ovikello, ja kun ei menty avaamaan, alkoi miehen puhelin soida taas. Silloin mies pomppasi sängystä ja ilmoitti äkäisenä soittajalle, äidilleen, että ollaan saunassa. Anoppi oli aloittanut puhelinterrorismin, kun oli huolissaan, että meille oli sattunut jotain. :roll: Onhan se tosi looginen johtopäätös, että jos ei puolen minuutin aikana soita takaisin, jotain tosi pahaa on tapahtunut. :? Ja siis oven taakse se pääsi noin nopeasti, koska asutaan samassa kerrostalossa.

Hommia jatkettiin kyllä, mutta kieltämättä tunnelma kävi melko alhaalla siinä vaiheessa, kun puhelimet vain soivat taukoamatta.

coquelicot

Mun kohdalla miehen ällistyttävä kiukuttelu siitä että pitää käyttää kumia vaikka se tiesi varsin hyvin että mä en käytä muuta ehkäisyä ja että mä tiesin sen pörränneen kukasta kukkaan varsin todennäköisesti ilman kumia. Kuuntelin kaikki "mut kyllähän karamelleistakin otetaan se kääre pois ennen kuin syödään" ja "ei se tunnu yhtään niin hyvältä kumin kaa" yritykset, sitten mä kertasin vielä viimeisen kerran etten halua sen enempää lasta kuin tautejakaan ja totesin että jos ei kumin käyttöön suostu niin voi kyllä sitten vaikka lähtee menemään.

Eihän se minnekään lähtenyt vaan otti kumin kauniisti käteen ja eipä sillä mitään valittamista ollut sitten seuraavaan kahteen tuntiin mutta mun omat fiilikset olivat aika pohjalukemissa kun sitten vihdoin väittelyn jälkeen päästiin puuhailemaan. Nykyisin mua huvittaa kun tuo ihminen on itse se, joka vaatii kumin käyttöä. Jotain on tainnut sattua matkan varrella... :roll:

yaniz

coquelicot, nauroin, anteeksi :D Aika outoa/lapsellista mieheltä.. Mutta jotkut miehet vain on!

Itselläni on joskus mennyt fiilikset esileikeissä, kun poikaystillä oli niin pitkät kynnet että vahingossa jatkuvasti raapi minua pimpasta. Alkoi olla enemmänkin inhottavaa kuin mukavaa.

Puhelimetkin ovat tupanneet soida ja poikaysti on joskus tainnut mennä vastaamaankin, kun paras kaveri soitti uudestaan perä jälkeen.

främling

Meillä tapahtu pienimuotoinen tunnelman läsähdys kun puhelin alkoi huutaa korvan juuressa humppaa Solistiyhtye Suomen vetämänä :D Oli just herkkä hetki (lue: huippu), niin piti hetken keräillä ajatuksia :D

Lukretia

Mahtavaa, uusi vastaaja! :D Ärsyttää, kun keskustelu on luettu yli 400 kertaa, mutta vastattu on vain muutaman kerran. Kellään muulla ei ilmeisesti tunnelma ole ikinä lässähtänyt. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat