Peniksen koko? - Seksi

Poika90

Hei. Olen 17-vuotias poika Ajattelin kysyä ihan vaa tällästä että onko mun penis "normaalia" pienempi (17cm pitkä ja ympäryysmitta 15cm) Ja johtuuko hetkellinen erektioni, jännityksestä vai mistä? kun saan erektion aluksi mutta penis laskee hetken päästä.

Sivut

Kommentit (70)

marimma
Poika90
Hei. Olen 17-vuotias poika Ajattelin kysyä ihan vaa tällästä että onko mun penis "normaalia" pienempi (17cm pitkä ja ympäryysmitta 15cm) Ja johtuuko hetkellinen erektioni, jännityksestä vai mistä? kun saan erektion aluksi mutta penis laskee hetken päästä.

No ei tosiaan oo pieni :o
Tosin ei varmaan mahtuis edes mun sisään tollanen 15cm ympärysmitaltaan oleva.
Naisenkin reikä on rajallinen eli ei sinne ihan minkä pitunen penis vaan mahdu myöskään, joten ei kannata yhtään huolestua siitä että ois liian pieni!

Sheena

Tuo on jo TODELLA iso! Tai siis paksu... Niinku Marimma jo sanoi, nii tosiaan ei sinne ihan minkä kokonen mahdu ja au au au, mua sattuu jos ajatuskin noin paksusta! :o

marimma

Ison (nimenomaan paksun) peniksen kanssa pitää vaan opetella erilaisia lähestymistapoja. Ei sitä survasta sisään niinkun jotain "normaalimpaa" 10cm ympärykseltään olevaa vaan tarvitaan paljon totuttelua, hidasta etenemistä, huolellista esilämmittelyä naiselle ja niin edelleen :) Toki naistenkin värkit on erilaisia ja jonkun sisään se saattaa mennä ihan nätisti, mutta ei noista totutteluista ja muista luetelluista ole ainakaan haittaa tehdä silti jokaisen naisen kohdalla!

TaskuMyy

Miusta tuo vaikuttaa lähinnä egon pönkittämiseltä kun tulla kyseleen ''onko mun muna oikean kokonen'' :lol:
Pitäshän tuon ikäsen jo tietää munista, että keskimitta toi 17cm.. vähän ylikin varmaan keskimitan!!!!

marimma

Ei se silti poista sitä tosiasiaa että ne tytötkin kyselee "onko mun rinnat liian pienet". Jotkut ei vaan seuraa kaikkea niin tarkkaan että tietäisivät, toiset ei uskalla hakea tietoa ja kolmannet on ihan intopinkeenä lukeneet jo kaiken ja tietää tosiasiat ja sitten on niitäkin jotka elää jossain eri maailmassa.

Tikkis

^ Samaa mieltä marimman kanssa. Aika karua sanoa tolleen TaskuMyyltä. En nyt tahdo loukata mitenkään, mutta oikeasti kaikki ei tiedä kaikkea. Ja poika varmasti ajatteli, että täältä saa oikean vastauksen ja mikä plussaa, kukaan ei saa tietää henkilöllisyyttä.

TaskuMyy

...mutta se että jos se kysyy vaan tuon yhen kysymyksen ja sit hiljenee, niin kyllä se melkolailla on egon pönkittämistä. Niinko monella miehellä tuntuu olevan ko kehuvat mitalla taikka kyselevät: ''mullon 23cm/5cm onko se sopiva'' :shock:

marimma
Tikkis
ja mikä plussaa, kukaan ei saa tietää henkilöllisyyttä.

Tää on yleensä nimenomaan foorumeilla se juttu minkä takia niissä uskalletaan kysyä niin paljon. Ja kun sillä saavutetaan niin monen ihmisen mielipiteet ettei tartte tyytyä siihen jos luokkakaveri sanoo että "v*ttu sulla on pieni" ja elää siinä uskossa ties kuinka pitkään..

Poika90

no en se ny ihme jos ei saa kysyä. ja en oo tähän väliin sanonu mitään ku vast sillon ekan kerrän tänne sivul tulin ku tän tein en tienny viel miten tähä saa väliin kirjotettuu jotain. Kiitos vastauksistanne

marimma
TaskuMyy
...mutta se että jos se kysyy vaan tuon yhen kysymyksen ja sit hiljenee, niin kyllä se melkolailla on egon pönkittämistä. Niinko monella miehellä tuntuu olevan ko kehuvat mitalla taikka kyselevät: ''mullon 23cm/5cm onko se sopiva'' :shock:

Onhan se kysellyt finneistäkin, ja henkilö on vasta tänään rekkautunut joten ei kai voi olettaa että heti kirjotellaan kymmenittäin viestejä :o ? Varsinkin jos käyttää esim. julkisia koneita. Koulun koneella pikapikaa tuntien loputtua (tää nyt siis ei ehkä tähän aikaan vuodesta toimi, mut kirjastokin voi olla yks vaihtoehto) ja niin edelleen..

marimma
Poika90
no en se ny ihme jos ei saa kysyä. ja en oo tähän väliin sanonu mitään ku vast sillon ekan kerrän tänne sivul tulin ku tän tein en tienny viel miten tähä saa väliin kirjotettuu jotain. Kiitos vastauksistanne

Tottakai saa kysyä! Ja pitää kysyä jos mietityttää! :)

marimma

Kyllä se iso on :)
Omalla miehellä on kutakuinkin ehkä 3cm lyhempi ja ainakin 3cm vähemmän ympärystä ja en kyllä sitäkään oo koskaan edes luullu pieneks, sekin tuntu ekoilla kerroilla jo halkasevan mutta siihenkin onneks on jo tottunut eikä se siis haittaa seksiä
[size=9](ei tehnyt sitä aikasemminkaan paitsi ne parit ekat kerrat kun tuntu että nyt on liikaa täytettä)[/size] :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat