haisee pahalle... - Seksi

Minnaliina

Emme käytä mitään ehkäisyä ja käyn aina seksin jälkeen pesulla, joten mistä johtuu että alapää haisee seksin jälkeen pahalle - vähän niinku mädäntyneelle kalalle ?? Jopa vielä seuraavana päivänä, vaikka on pessyt ittensä.. Onko kellään muulla samaa ongelmaa, vinkejä, tietoa yms...???

Eikä pitäs olla mitään tauteja yms..

Sivut

Kommentit (22)

marimma

Jos vaikka se sperma haisee? :)
Mä ainakin haisen ihan ukolle seksin jälkeen, eikä se kyllä lähe ihan ensimmäisenä pois vaikka miten jynssäis, mutta kukapa tuota enää housujen alta haistais..

Laurau

niin, olet kai kokeillut niitä apteekista saatavia PH:ta neutralisoivia alapään pesunesteitä? plus rasvoja pesun jälkeen.
suosittelen.

Bundy
marimma
Mä ainakin haisen ihan ukolle seksin jälkeen

:lol: :lol:

Repesin... Joo, tottahan tuo on, että sperma+pimpsaeritteet=tuju yhdistelmä. Itelläkin haiskahtaa tuo meisseli joskus session jälkeen niin, että tekis mieli jäädä kotiin seuraavaksi päiväksi tuulettumaan.

celia
Bundy
marimma
Mä ainakin haisen ihan ukolle seksin jälkeen

:lol: :lol:

Repesin... Joo, tottahan tuo on, että sperma+pimpsaeritteet=tuju yhdistelmä. Itelläkin haiskahtaa tuo meisseli joskus session jälkeen niin, että tekis mieli jäädä kotiin seuraavaksi päiväksi tuulettumaan.

Nimenomaan! :lol: Ja sitä mälliä valuu vielä seuraavana päivänäkin :shock: Etenkin heti menkkojen jälkeen kun on sekstaillut niin hajuyhdistelmä sperma+menkkojen jälkihaikuhajut= :-#

disturbed

Apteekista saa ainakin Lactal merkkistä ph:n mittaushässäkkää jolla tsekata onko ne ihan viturallaan. Itelläkin oli mutta sain siihen reseptilääkkeen samalla kun kävin gynellä vaihtamassa ehkäisymenetelmää.

Ja muistakaa, että se liiallinen värkin hinkkaus suihkussa ei ole hyväksi vaan saattaa vain pahentaa hajuongelmaa. Värkki pestään kerran vuorokaudessa, ei useammin koska se jatkuva vedellä huljuttelu puhumattakaan "saippuoiden" käytöstä ei auta siihen ph:n tasaamisen yhtään.

riihi

Olisikohan kyseessä emätintulehdus? Epäspesifisen emätintulehduksen oireet kuulostavat aika lailla kuvaamiltasi. YTHS:n terveystietosivulla sanotaan "tärkein oire on harmahtava, kohtalaisen runsas valkovuoto, johon liittyy epämiellyttävä haju. Siihen saattaa liittyä myös ulkosynnytinten kutina. Haju on usein potilasta eniten haittaava oire. Se on tyypillinen tympeä kalan haju, joka usein havaitaan voimakkaimmin yhdynnän jälkeen."

http://www.yths.fi/netcomm/viewarticle.asp?path=8,21,2476,2517&article=1... Lisätietoja täällä.

celia

Käyttääkö täällä muuten kukaan saippuua alapesuissa? Tarkoitan siis tavallista suihkusaippuaa. Itse en käytä kun muistaakseni olen jostakin lukenut että saippuan käyttö sotkisi alapään pH:t :shock:

coquelicot

Mulla on käytössä ihan tavallinen suihkusaippua kun tuntuu ettei paikat tule tarpeeksi puhtaaksi pelkällä vedellä ja mitään pH-neutraaleja pesunesteitä ei tule koskaan ostettua. Ei noista normisaippuoista ole mitään ongelmaa tullut ja loppujen lopuksi ulkopuoltahan niillä pelkästään pestään. Jos kuukautisten aikaan tulee tarve pestä myös sisäpuolelta niin siihen mä käytän pelkkää vettä.

takethat

Minä en käytä mitään muuta kuin vettä ja tuoksun alakerrasta kyllä ihan.. ns. normaalille :P
Mutta seksin jälkeen haisen kyllä ihan täysin miehen vehkeelle ja mällille.
Sellainen ällö kalan haju juurikin!
Joskus myös poikaystävän vehjekin haiskahtaa, etenkin kun tullut touhutippoja joten oletan että se on se sperma joka sitä hajua erittelee?
Aika karu tuoksu se on!

Minnaliina

...tuntus että jos olis joku tulehdus kuten se emätintulehdus, niin ois muitakin
oireita ku vaan se paha haju..oon jostain lukenut, et ois niitä muitakin oireita sitte..

jospa se olis vaan se mälli mika haisee :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat