Oma kokemattomuus hävettää - Seksi

Kathry

Mun mielesta jos on neitsyt niin saa olla ylpea asiasta! Itse menetin neitsyyteni "vasta" 17-vuotiaana ja tunsin olevani jo muka vanha neitsyyden menettamiseen. Helposti siita ainakin eroon paasee jos haluaa :D

Anyway, aloittajalle voisin sanoa etta kerro pojalle etta toivoisit hanen ohjailevan tilannetta. Kannattaa ehdottomasti aloittaa ihan suutelemalla ja hyvailemalla toista, siina ei kauaa tarvi opetella ;) Ja muutenkin kun noissa touhuissa kun alkuun paasee niin loppua ei tartte sen pahemmin suunnitella.

Sivut

Kommentit (16)

chifitz

Olen jo jonkun aikaa sitten tutustunut ihanaan mieheen ja seksi ja muut siihen liittyvät jutut alkavat vähitellen olemaan ajankohtaisia. Molemmat meistä haluavat sitä, mutta vaikka mies on minua vanhempi ja kokeneempi, hän haluaa olla varma, että minä olen valmis. Sikäli kiirettä ei siis ole, mutta kun itsekin haluan sitä.

Ongelmani on kuitenkin seuraavanlainen. Olen 19-vuotias ja edelleen neitsyt. Poikaystäviä ei ole ollut, paitsi yksi, jonka kanssa olimme ennemminkin vain hyviä ystäviä. Hänen kanssaan emme koskaan harrastaneet seksiä tai edes suudelleet. Oikeastana se oli vain sellaista hengailua, joka päättyi kun poika muutti toiselle puolelle Suomea.

Nyt kun "se hetki" alkaa lähetä, minua on alkanut hävettämään. Mies tietää että olen kokematon ja kunnioittaa sitä (joskin oli yllättynyt kuultuaan siitä), mutta kuitenkin tuntuu nololta. En minä osaa suudella ketään, onko se vaikeaa? Saati sitten seksi?

Tiedän, että jokainen aloittaa joskus, mutta tuntuu, että miehille on tärkeää, että hiedän rakkaansa on hyvä kaikissa tällaisissa jutuissa. Paineet siis ovat kovat, vai ovatko? Hävettää ola näin kokematon, enkä haluaisi tuottaa miehelle pettymystä.

primavera

Mies kunnioittaa sinua, enkä usko että ainakaan häntä sinun kokemattomuutesi häiritsee!

Kaikki alkaa sujua pienen "harjoittelun" jälkeen kyllä, ei kannata ottaa mitään paineita.

d&c

Komppaan primaveraa, sillä itse olen ollut aikalailla samanlaisessa tilanteessa. :) Minäkin neitsyenä jännitin hirveästi, osaanko mitään, osaanko suudella jne. Loppujen lopuksi kaikki meni kuin itsestään ja yllättäen olin mukana hommassa - epävarmuus vain katosi. Varmasti kaikilla samassa tilanteessa olevilla on mietteitä omasta kokemattomuudesta (minulla ainakin oli ;)), mutta siitä selvisi. Rohkeutta! :)

TaskuMyy

[color=green]En tiedä olenko nyt kamalan kokenut, mutta en nyt kyllä ihan alottelijakaan, mutta en silti häpeä sitä etten ole tähän ikään mennessä ollut kuin alle 5 miehen kanssa sängyssä..[/color]

aapo
chifitz
Tiedän, että jokainen aloittaa joskus, mutta tuntuu, että miehille on tärkeää, että hiedän rakkaansa on hyvä kaikissa tällaisissa jutuissa.

- Niinkö? Kysymyshän on tietysti mielipiteistä, mutta ainakin minusta olisi paljon mukavampi harrastaa neitsyen kanssa seksiä. Kokemus on ainutlaatuisempi eikä mielessä pyöri vertailut seksipartnereiden kyvykkyyksien välillä. Seksin ei pitäisi olla mikään suoritus.

TaskuMyy
aapo
chifitz
Tiedän, että jokainen aloittaa joskus, mutta tuntuu, että miehille on tärkeää, että hiedän rakkaansa on hyvä kaikissa tällaisissa jutuissa.

- Niinkö? Kysymyshän on tietysti mielipiteistä, mutta ainakin minusta olisi paljon mukavampi harrastaa neitsyen kanssa seksiä. Kokemus on ainutlaatuisempi eikä mielessä pyöri vertailut seksipartnereiden kyvykkyyksien välillä. Seksin ei pitäisi olla mikään suoritus.

Kuinka vanha aapo olet?

TaskuMyy
aapo
TaskuMyy

Kuinka vanha aapo olet?

- Olen 22-vuotias.

Ööh..tuota kuin nuoria oikein harr.? Viitaten tuohon siun yhteen kommenttiis : ''mutta ainakin minusta olisi paljon mukavampi harrastaa neitsyen kanssa seksiä. ''
Kovin harva on kuules neitsyt enää esim. 15vuotiaana..
Neitsyt ja kokematon on kuitenkin kaksi eriasiaa..

Ceccy

Mulla on vähän sama tilanne kun aloittajalla, paitsi että niin pitkälle ei olla vielä päästy sen miehen kanssa että hän esim. tietäisi että oon neitsyt. Itse asiassa hän oli eka jota suutelin, mutta ainakaan ei sanonu mitään että olisi sen huomannut... Jotenkin vaan nolottaisi kertoakin se, et oon kolmen kuukauden päästä 20 ja vielä neitsyt.
Vaikka onhan se tavallaan hienoa, enkä haluaisikaan "antaa" neitsyyttäni kelle tahansa. Silti tuntuu oudolta olla niin "vanha" ja kokematon, kun tuntuu et kaikki muut on harrastanu seksiä jo vuosia... :roll:

aapo
TaskuMyy

Ööh..tuota kuin nuoria oikein harr.? Viitaten tuohon siun yhteen kommenttiis : ''mutta ainakin minusta olisi paljon mukavampi harrastaa neitsyen kanssa seksiä. ''

1. En harrasta.
2. Toiveet ja todellisuus on kaksi eri asiaa.
3. Tarkoitan neitsyttä merkityksessä ei ole harrastanut seksiä toisen ihmisen kanssa.
4. Niinkuin tämäkin viestiketju todistaa, em. merkityksessä neitsyitä löytyy vielä kahden kympin ikää lähestyvien keskuudesta. Olenhan itsekin neitsyt. Surullista, että varsinkin naiset tänä päivänä hyppäävät sänkyyn jo ennen 16 vuoden suojaikärajaa.
5. Tarkoitukseni oli tukea ketjun aloittajaa poistamalla ennakkoluuloja, että miehet haluaisivat vain kaiken kokeneita naisia sänkyynsä.

olematon

Jokainen on joskus kokematon, ja vaan tekemällä oppii! :) Sehän on periaatteessa hyväkin, ettei sulla oo mitään vanhoja temppuja varastossa mitä on toiminu edellisiin miehiin, voit opetella juurtajaksain alusta mikä just sun miekkosta miellyttää :) Eikä se, kuinka konenut tai kokematon joku on, ole mitattavissa numeroissa, kuinka monen kanssa on ollut :) En kait mäkään mikään ihan aloittelija oo, mutt en oo kyllä koskaan itseäni mitenkään järin kokeneenakaan pitänyt, siltikin luvulla 1 mennään :) Kyll se siitä. Alku voi tuntua hankalalta, mutta usko pois, että kun sen aika tulee se sujuu kuin itsestään eik tunnu enää niin kauhian vaikealta. :)

blu3

Itse stressasin samaa, ja myös sitä, että oli jatkuvasti lähes inho seksin harrastamiseen - oli kuvottavaa edes kuvitella, että joku tunkisi sisään jotain. Taisin olla vasta 16 kun ensimmäisen kerran edes itse kokeilin sormella, ja olin melkein 17 kun kuukautiset alkoivat ja kokeilin tampooneja. Neitsyys meni kun olin 18, ja koska olin niin stressaantunut ja pelkäsin koko juttua niin typerästi humalassa yhdenyön jutun kanssahan se sitten meni. Kundin nimeä en tiedä vieläkään. Silloin oli tosin muitakin ongelmia jotka veti vähän sellaiseen kurjempaan kierteeseen, mutta ei siitä sen enempää.

Ei sitä kannata pelätä, varsinkin tuollaisessa tilanteessa jossa mies tietää ja selkeästi ymmärtää ja kunnioittaa sitä. Tietenkään itseään ei saa pakottaa - menee sillä tahdilla kuin miltä tuntuu hyvältä. Jossain vaiheessa sitä huomaa, että vaikka ei olisikaan kokemusta, niin asiat tulee luonnostaan ja toista tarkkailemalla ja ihan neuvoa ja opastusta kysymällä osaakin miellyttää. :) Ja jos ei heti osaisikaan, niin ajan kanssa sitä oppii. Niin se on kaikilla.

TaskuMyy
aapo
TaskuMyy

5. Tarkoitukseni oli tukea ketjun aloittajaa poistamalla ennakkoluuloja, että miehet haluaisivat vain kaiken kokeneita naisia sänkyynsä.

No toi on kyllä väärä käsitys :roll:
Jotkut miehet tykkäävät kun saavat olla ns. opettajana :wink:

Danko

Mulla on melko sama tilanne, ja jotenkin kokemattomuuttaan on alkanu häpeämään. Olis kiva harrastaa seksiä mutta pelottaa että on ihan huono, eikä osaa yms. Vaikka eikai sitä voi oppia muutakun kokeilemalla :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat