täydellisyys - Seksi

miukuli

minkä kokoinen miehellä pitäisi olla, että hän olisi täydellinen? mihin te tyytyisitte ? :P voiko mielestänne olla hyvää seksiä, vaikka pieni olisikin?

Kommentit (1)

disturbed

Ei mulla ole mitään kokorajoituksia mutta ite miellyn ehkä eniten jos pituushaarukka on 12-17cm. Paksuudesta en osaa sanoa mutta semmonen normipaksu passaa hyvin.

Isoista en oikeen välitä. Epäkäytännöllisempi ja ei vaan tunnu niin hyvältä.
Lisäksi pienempää on helpompi ottaa suihin.

"uita sinä vaan päätä siellä, minä panen koko munalla"
Sanoi joku viisas kerran.

Täydellinen penis sisältää vain niin monta muutakin asiaa kuin koon, kuten ulkonäön, keston (miten pitkään jaksaa painaa ennenkuin laukeaa tai miten pitkään pitää odottaa ennekuin laukeaa), kivekset, niiden koko ja ulkomuoto, tuoksu ja vähän sivuten myös sperma, sen maku, koostumus ja määrä.

Täydellinen penis on monenmoen satekijän summa joista koko ei mun mielestä ole kuin yksi vähäpätöinen tekijä.

Tietysti jos penis on ihan olematon tai selvästi normaalirajan alapuolella niin tokihan se haittaisi tai vastaavasti jos olisi niin iso, ettei tunnu enään hyvältä.

Ja kyllä, parasta seksiä olen saanut "pienen" (normaalirajoissa mutta jengi tuntuu olevan sitä mieltä, että pieni on alle 20cm tai ainakin alle 16cm) munan omistajalta. Noin sekä muuten, että ihan kun pelkästään on vain lykkinyt menemään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat