Kuinka päästä pelosta eroon? - Seksi

Aurora_90*

Olen vielä 17vuotias naisenalku(pian 18v). Olen seurustellut yhden ainoan kerran ja siitä jäi traumoja. Olin silloin vielä 16v ja seurustelin yli 20vuotiaan "miehen" kanssa(henkiseltään tasolta oli varmaan 15v) :lol: . No alussa meillä oli mukavaa jne. Tämä mies sai hyvissä ajoin tietää,että olen neitsyt että turha pitää mitään kiirettä.. No se sanoi ymmärtävänsä minua ja sanoi,että voi odottaa..No ei mennyt pitkään kun alkoi vihjailut seksistä.. No Muutamien viikkojen kuluttua ajattelin,että voisi sitä pikku hiljaa alkaa "harjoittelemaan" (en halunnut mennä loppuun asti)..päästin sitten eksäni niin lähelle,että annoin sen hyväillä minua. Ongelma tässä on se,että sitä ei voi kutsua hyväilyksi. Se oli niin kovakourainen,että miulle jäi traumat.
[color=red]Miten mie voin ikinä harrastaa seksiä,jos pelkkä "Hyväily" voi sattua niin paljon[/color]?(YHDEN kerran se hyväili niin,että oikeasti nautin..no mie sitten äänähdin ja se lopetti ja kysyi: "että mikä nyt tuli?". kerroin asiani ja se jatkoi hyväilyä..mutta siitä tuli taas rajua "hyväilyä").
Miun on niin vaikea kuvitella itseäni harrastamassa ikinä seksiä..[color=red]Entä jos seuraavankin kerran koen vain kipua hyväilyssä?[/color] (eksä sai miut vielä ajattelemaan,että miussa on vika ku en saanut ikinä sen "hyväilyssä") Erosta on jo yli 10kk,mutta tuo asia ei ikinä unohdu. Kaiken lisäksi mie monesti pelkäsin,että lopettaako eksä kun mie haluan. Itkin monta kertaa,kun ajattelin että en osaa ikinä tehdä mitään oikein.. :cry: Tavallaan olen tyytyväinen,että en mennyt eksän kanssa sänkyyn,mutta tavallaan en ole..
Nyt olen tavannut todella todella ihanan ihmisen,mutta pelkään että entäs jos meistä tulee todella läheisiä?.. Että mitä mie sitten teen..Että ymmärtääköhän hän minun tilanteen..toisin kuin eksäni.
Kiitos kaikille jotka lukivat tämän ja vastasivat minulle :)

Marimma// Lihavoinnit pois

Kommentit (6)

Antigone

Tarvitseeko tuohon edes sanoa muuta kuin, että eksäsi oli selvästi vaan tosi huono siinä mitä teki!!!! Ei kaikki miehet tajua, ettei naista voi vatkata miten vaan, me mitään teräsp*lluja olla.

Ehdotan, että otatte ihan hitaasti tän uuden kanssa. Jos epäilet, että et ole valmis, et varmaan ole valmis. Ei sen monimutkaisempaa. Ja muistat avata suusi, jos jokin ei tunnu hyvältä. Kukaan ei ole ajatusten lukija..

celia

"Mies" ei ole tainnut tietää yhtään mistä naiset pitää ja mistä ei. Naisen alapäässä kun se voima ei ole mikään tie nautintoon. :roll: Sinun olisi pitänyt keskustella tämän "miehen" kanssa ja kertoa suoraan ettet pidä sellaisesta rusikoinnista vaan hellemmistä otteista.

disturbed

Voisithan kertoa tälle uudelle miehelle mitä entisen kanssa tapahtui niin hän varmaan osaa sitten olla tarpeeksi varovainen kanssasi.
Kerrot, että sinua jännittää ja, että sinulla on entuudestaan vain tämä yksi huono kokemus.

Ei kaikki miehet ole samanlaisia joten älä anna yhden mätämunan pilata luottamustasi miehiin täysin.

Uskon, että kun vaan uskallat suusi avata niin sen uuden kanssa lähtee luistamaan jo paljon paremmin :D

Aurora_90*

[color=darkblue][/color]sanoin eksälleni todella monta kertaa,että olisi helläkätisempi ja niinhän se oli muutaman sekunnin ja sitten se vain "unohtui" siltä.. Lopulta en enää jaksanut sanoa asiasta mitään,kun huomasin että minua ei oteta huomioon. Ja eksän mukaan olen kuulemma huono sängyssä,vaikka ei ikinä menty loppuun asti.

coquelicot

disturbed tuossa jo antoi hyviä vinkkejä.

Yleensä miehet tykkää siitä että niille sanoo mistä tykkää ja miten tahtoo itseään käsiteltävän oli se sitten kovempaa, kevyemmin, ylempää, alempaa, syvempää... Mun mielestä kerrot sille nykyisellesi että tykkäät kevyestä ja hellästä koskettelusta ja pyydät sitä ensin koskettelemaan jotain neutraaleita alueita. Jos sitten vaikuttaa siltä että hän osaa ja malttaa kosketella kevyesti (voit vaikka vinkata että pitää kosketella niin kuin hän omaa korvalehteään koskettelisi) niin sitten voit vähitellen päästää häntä lähemmäs intiimialueita ja muista kehua, jos koskettelu pysyy kevyenä ja hellänä ("tuntuu hyvältä! Just noin!") tai sitten vaikka ohjata ja näyttää mallia omalla kädellä miehen kädestä kiinni pitäen jos innostuksen lisääntyessä kosketukseen tulee liikaa painetta. Voihan toki olla että nykyisesi ymmärtääkin jo valmiiksi miten naista kosketellaan mutta varasuunnitelma on tietty hyvä olla olemassa.

Sun luottamus on petetty ja vaatii muutenkin aikaa oppia luottamaan uuteen ihmiseen mutta sulla on kyllä käynyt tosi huono tuuri tuon kovakätisen exän kanssa. Äläkä missään tapauksessa ota itseesi noita "huono sängyssä" haukkuja. Mies oli itse huono ja yritti pönkittää omaa egoaan haukkumalla sua. Anna itsellesi nyt tilaisuus päästä yli tuosta huonosta kokemuksesta. Etene omassa tahdissasi äläkä anna painostaa itseäsi mitenkään. Kyllä se siitä. Tsemppiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat