Akneiho - major turn off? - Seksi

Pimpf

Onkos kokemusta siitä, mitä miehet tuumaavat jos naisella on jonkinasteista aknea kropassaan, välittävätkö siitä suuremmin? Itselläni on pienempänä ollut aika pahasti finnejä yläselässä ja rintakehässä, ja siitä jäänyt ikävän näköisiä arpia, ja vaikkei tilanne enää ole niin paha, niin on siellä muutamia näppyjä vieläkin eikä ne niin kamalan kivan näköisiä ole.

Lääkehoitoon en viitsisi ryhtyä kun ei ole niin vakava tapaus, ja kesällähän nuo häviävät aina kokonaan, mutta nyt talvella on vähän ikävä olo itestä enkä viitsisi vaatteita missään ottaa pois kun tuntuu että miespuoliset lähtisivät pois heti kättelyssä kun näkisivät nuo...:oops:

Kommentit (7)

papuna

en usko...
(tää on tosin toisin päin,minä nainen,mies mies ;) )exällä oli TOSI PAHA akne,eikä se mua missään kohtaa häirinnyt! ei estänyt ihastumasta tai mitään turn offeja aiheuttanut. tämälin on varmaan yksilöllistä,en voi luvata että kaikki diggaa. toiset tykkää äideistä,toiset tyttäristä... :wink:

Jaeniver

Minullakin on/on ollut aknea. Olen ollut välillä lääkekuurilla sen takia. Eipä ole kukaan mies mitään koskaan sanonut, vaikka tälläkin hetkellä selässä ja naamassa muutama näppylä.

Itsellä tuo akne tuottaa turn-offin vasta siinä vaiheessa, kun se näyttää selvästi siltä, että sitä ei ole koskaan viitsitty hoitaa. Tapailin miestä, jolla kasvot olivat peittyneet sinipunaiseen akneen. Oikeastaan akne ei ollut se lopullinen syy lopettaa tapailu, vaan miehen "emmää jaksa" -tyylinen mentaliteetti, joka vissiin oli syy sen aknen pahanlaatuisuuteen.

Eli näppylä siellä täällä ei todellakaan ole mikään paha asia. Minulla on aknen takia arpia kasvoissa. Ei miehiä ole haitannut vaikka olen tällainen scarface. :lol:

@leXi

No sanotaan näin, että jos kaikki muu naisessa natsaa, niin ei se siitä aknesta jää kiinni, ellei kyseessä ole todella paha tapaus. Mutta ollakseni kuitenkin rehellinen niin kyllähän sitä mieluummin katselee sileää kuin akneista ihoa mutta kukapa meistä nyt muutenkaan on täydellinen...

Cadillac

Tää on vähän toiselta kantilta katsoen, mutta joillakin miehillä ne parantuneet jäljet (siis aknearvet) voivat olla mukavan miehekkään näköisiä naamassa.

Ja aloittajalle lohduksi, kenelläkään ei ole täydellinen iho. On dorka äijä jos muutaman näpyn takia nostaa kytkintä. :)

Mutta tosiaan sellainen hoitamattoman/likaisen näköinen akne (eli ihminen on ssuunnilleen sellaisen vanhan finnitahnan peitossa) on turn-off. *yöks*

Amala

Joskus minäkin stressasin tuota ihoani, mutta se helpotti kummasti kun poikaystäväni sanoi, että ei tuommoiset pienet näpyt mitään haittaa kun toista rakastaa. :D Eipä hän sitten muuten olekaan pahemmin kommentoinut ihoani, paitsi silloin hän motkottaa, jos olen stressaantuneena mennyt raapimaan yläselkäni näpyt verille. :oops:

enkelin

koskaan aiemmin en ole ketään miestä tapaillut, jolla olisi aknea ollut. nyt kuitenkin tapasin yhden miekkosen, jolla oli hieman aknea kasvoissa ja selässä ja rintakehässä enemmänkin. ei ne kuitenkaan mua häirinneet, koska miehen persoona vei kokonaan mun huomion. aion todellakin tavata hänet uudelleen, sitä ei akne estä! :D

muoks:
piti viel lisätä, et todellakaan mitään turn off:ia ei tullut. voisin sanoa, et kukaan mies ei ole koskaan saanut kiusoiteltua mua kuten hän, aivan mahtava mies!en malta odottaa milloin näen hänet seuraavan kerran!

inini

tä ei liity asiaan, mutta kun luin ton "akneiho" sanan niin ekana tuli mieleen joku japaniin liittyvä sana. Kesti vähän ennenkuin selvisi mistä puhutaan :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat