" Fuckbuddy" - Seksi

mopsi

juu siis mitä kokemuksia teillä on "panokavereista".
Esimerkiks mää ja mun kaveri ollaan hyviä kavareita, ja ollaan harrastettu seksiä melkein joka viikonloppu. Tää on mun mielestäni parempi kuin yhden illan jutut, koska sillon ei aina voi tietää kaikkee siitä petikumppanista. mutta näin voi.. :D vankka mielipide, mutta haluan kuulla muidenkin mielipiteitä.

Eikä seksi pilaa meittin ystävyyttä ollenkaan, me vaan pidetään hauskaa :F

Sivut

Kommentit (61)

_ankka

Niin siis panokaveri, ei yhdenillan juttu... Kerkesin jo vastata, etten voi sietää sellaisia ihmisiä, mutta nyt ymmärsinkin, että kysymys tarkoittaa, että saman ihmisen kanssa harrastaa seksiä. Näinkö? En ole mitään sitä vastaan.

coquelicot

Fuckbuddy on mun mielestä hyvä ratkaisu kun kumpikin tietää missä mennään. Jos seksin suhteen kaikki toimii mutta seurustelua ei voisi jostain syystä ajatellakaan niin miksei sitten keskittyisi siihen mikä on hyvää ja pitäisi hauskaa sitä herra täydellistä odotellessa. Kun tavataan ja molempien tekee mieli niin tuo on aika mutkaton järjestely. Molemmat tietää mitä saa ja mistä toinen tykkää kun yhden illan jutuissa joutuu aina aloittaa ihan sieltä nollasta eikä tiedä minkä massamurhaajan tai impotentin on mukaansa ottanut.

Monet mun aiemmat fuckbuddyt vaan on nyt mennyt vakiintumaan ja mun nykyinen säätö ei taida osata vakiintua edes fuckbuddysuhteeseen kun siitä ei voi tietää kenen mukaan se milloinkin lähtee mutta tästähän mä tuolla seksuaalisen turhautumisen topicissa itse asiassa jo tilitinkin. :roll:

@leXi

Oma mielipiteeni on se, että teoriassahan fuckbuddy on mitä loistavin keksintö mutta ainakaan omalla kohdallani ei ole koskaan toiminut. Jos mulla jonkun kanssa synkkaa sen verran hyvin, että haluan harrastaa seksiä toistuvasti niin silloin synkkaa kyllä myös muillakin alueilla sen verran, ettei sitä oikein millään pysty pitäytymään vain seksissä. Se lähtee pienistä jutuista: seksin jälkeen jäädään makoilemaan sänkyyn, jutellaan. Sitten ennenkuin huomaakaan, niin ollaan jo syömässä samassa aamiaispöydässä tai katsomassa telkkaria yhdessä. Siihen se sitten kaatuikin se fuckbuddy-asetelma ;)

Mutta kuten sanottu, jos joku pystyy sen pitämään nimensä mukaisesti pelkässä panemisessa niin hyvä. Kun molemmat tietää, missä mennään niin kyseessä on varmasti molemmille hyvä ja toimiva ratkaisu.

mimsberi

Mulla oli toimiva fuckbuddy-"suhde" kahden vuoden ajan.
Vähintään 2 kertaa kuussa (joka toinen vkloppu about) harrastettiin seksiä ja nukuttiin sylikkäin. Siinä sai samalla sen ripauksen hellyyttä ja sai nukkua toisen vieressä, jota sinkkuna oli todella paha ikävä. Tunteita heräsi jossain vaiheessa, mutta koska tiesin ettei siitä miehestä koskaan saisi hyvää miestä itselleen, niin pääsin siitäkin vaiheesta yli. Nyt kun seurustelen ja piti tämä fuckbuddy "jättää", niin olihan se omalla tavallaan hieman surullistakin, koska oli jo tottunut siihen että säännöllisesti tavattiin, pantiin, nukuttiin sylikkäin.. Mutta ennenkaikkea helpotus. Olen meinaan itse kuitenkin enemmän seurustelevaa tyyppiä, mutta suosittelen fuckbuddya jokaiselle sinkkunaiselle. Paljon parempi ratkaisu kuin yhdenillanjutut mielestäni.

Lukretia

Ei ole tarvetta vakipanolle, koska itse seurustelen. Sinkkunakin lähtisin hakemaan ensimmäisenä sitä parisuhdetta. Kuten yhdessä aiemmassakin viestissä sanottiin, minullakin on se, että jos haluan harrastaa henkilön kanssa seksiä, todennäköisesti hänessä on myös jotain sellaista, miksi haluaisin jotain enemmänkin. Luultavasti kehittäisin tunteita vakipanoa kohtaan ja pahimmassa tapauksessa satuttaisin itseäni pahasti. Ei siis mun juttu.

Adonai

Tää on aika vaikea ilmiö ja itselläni oli yhdessä vaiheessa yksi. Kuten joku jo mainitsikin, niin uusien tuttavuuksien kanssa ei ikinä onnistuisi, koska jos sänkyyn tahdon pompata jonkun uudehkon tuttavuuden kanssa, niin on siinä jo muitakin tunteita pelissä. Itselläni tämä "fuckbuddy" oli vanha koulukaveri, jonka kanssa en ollut pitkään aikaan tekemisissä, kun tutustuimme sattumalta yhdellä kurssilla paremmin. Mitään kummempaa vetoa en häneen tuntenut, kun olimme kuitenkin niin kauan toisemme joten kuten tunteneet, mutta hän on kuitenkin erittäin hyvä kaveri. Jouduimme lopettamaan homman noin kuukauden jälkeen, koska hän kertoi olevansa täysin ihastunut minuun (ei ollut kyllä ollut aikaisemmin) ja minulta ei vastaavanlaisia tunteita löytynyt...eli nykyään olemme ihan kavereita.

Piperr

Kannatan. Sinkkutyttönä sitä kaipaa aina silloin tällöin tosi kipeesti hellyyttä, ja siihen on onneks mullakin ratkasu.. ollut kohta vuoden verran. Onhan se nyt aika paljon turvallisempaa kuin se, että olisi useampi panokaveri. [size=8](Minäkin paras näin sanomaan..)[/size]
Mä en loppupelissä hirveen hyvin tunne omaa tämmöstä kaveriani, vaikka semmosia pikkujuttuja hänen elämänhistoriastaan tiedänki. Kuitenki koen, että tunnen hänet juuri riittävän hyvin meidän juttuamme varten; enempää tietoa en kaipaakaan.

Itse asiassa mulla ei ole tätä nykyä enää edes hänen puhelinnumeroaan. Enpä ole tarvinnut, kun törmätään juuri riittävän usein about kerran kuussa baarissa.. ja silloin hellyydensaanti on taattua. Toimii! :wink:

Disaster

Mulla on ollut parin exän kanssa joskus "fuckbuddy"-suhde, viimeisin tossa loppuvuoden tienoilla. Paras tapa mun mielestä saada seksiä sinkkuna, turvallisempi kuin yhden illan jutut, ja kun kuitenkin on seurusteltu, niin tuntee toisen, tietää mitä haluaa, mistä tykkää jne.

enkelin

itselläni on myös jonkinlaista säätöä erään miekkosen kanssa. seurustella ei kumpikaan tällä hetkellä halua, mutta ollaan tosi hyviä kavereita. todettiin sitten, että ei se mitään haittaa, vaikka puuhailtais välillä jotain ei-niin-kaverillistakin :D
itselläni on jonkin verran tunteita tuota miekkosta kohtaa, mutta en itsekään tiedä, ovatko ne vain kaverillisia vai mitä ne sitten on. ilmeisesti miehellä on vähän sama juttu.

Sea horse

Itselläni oli myös tälläinen "fuckbuddy" (eksäni). Suhde kuitenkin kaatui melko nopeasti, koska en saanut enää samaa yhteyttä mieheen kun ollessamme yhdessä (en pystynyt tavallaan enää olemaan oma itseni) -> en saanut enää orgasmeja. Lopetin seksisuhteemme ennen kun se ehti melkeen edes alkaa.

Voisin kuitenkin kuvitella vielä kokeilevani tällasta järjestelyä jos haluaisin "viettää villiä nuoruutta" enkä siis sitoutua suhteeseen, mutta saada kuitenkin seksiä. Kunhan pitää vaan tunteet ja seksin erossa toisistaan. :)

gollum

Vähän huonot vaihtoehdot, koska itse oon suhteessa eikä oo koskaan ollut tällaista järjestelyä, mutta voisi ollakin sopivassa tilanteessa. Kai se on tuo eka sitten.

Jennana

Olen itse "ajautumassa" pikkuhiljaa tähän fuckbuddy-tilanteeseen. Suhdetta kun en halua mutta seksi kelpaa ja läheisyys on ihanaa, niin tunnen että tämä omaan elämäntilanteeseeni on sopivin vaihtoehto.
On eräs mies, joka ei myöskään tahdo seurustella, mutta pitää minusta. Olemme puhuneet tästä, ja koska seksisuhde on niin karun kuuloinen, niin se on sitten nimellä "lämmin ystävyys" tai "avoin suhde".
Käy minulle. :>

cryo

Jokainen tekee omat valintansa mut itse en käsitä tuota yhtään. Mielestäni seksi tulee luonnollisena osana hyvin toimivaa suhdetta eikä ole mikään itsetarkoitus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat