mikä kullassasi ärsyttää sinua sängyssä? - Seksi

Esmeralda

jep, lämmittelyjen vähyys joskus harmittaa, ja miehen ymmärtämättömyys jos ei nyt juuri huvita, tai on stressiä jolloin en voi keskittyä seksiin. vähän turhan helposti loukkaantuu jos torjun miehen yritykset. mutta puhuttu on, ja kaikki paranemaan päin :)

Sivut

Kommentit (104)

inini

Siinä se taisikin olla. Tietenkään kukaan ei voi olla täydellinen, mutta aina (ehkäjoskus) löytyy pieniä seikkoja jotka haluaisit hänen tekevän toisin..? :D

temelia

ärsyttää? hmm...ainoa mikä tulee mieleen, on se, että hän joskus painoi päätäni alaspäin kun otin suihin (haluan nimittäin itse määrätä tahdin)...loppui kyllä kun sanoin asiasta. Muuten kyllä puuhat sujuvat ongelmitta jan ilman ärsytyksiä :)

coquelicot

Mä en tykkää siitä, jos mies doggy-asennossa ollessa läpsäyttää kädellään pakaraan. Se sekä tuntuu ja kuulostaa tyhmältä. Onneksi tuota tapahtuu niin satunnaisesti, että asia ei hirveästi mua haittaa mutta jos tuosta tulisi jatkuvaa, olisi pakko ottaa asia puheeksi.

milian

Jotenkin häiritsee se, että mies ei pidä mitään ääntä. Ei rakastellessa eikä lauetessaan, satunnaisesti jos tahti on äärimmäisen kova hän "puuskuttaa" vähäsen.
Olen tästä kyllä maininnutkin muttei vaikuttanut asiaan. Itse hän tykkää, että minä huohotan ja vingun ja mitä sattuu :D
Noh, eihän tää ylitsepääsemätön ongelma ole. Kerran vaan kävikin niin että kun ratsastin (mitä teen erittäin harvoin koska tunnen oloni jotenkin typeräksi, mikä sekin on typerää) niin hurmiossani jatkoin vaan vaikka kulta oli jo tullut. Sitten se siinä sai sanottua, että nyt alkaa tuntua jo huonolta. Ei tehnyt taas sen jälkeen mieli olla päällä :D mistä mä tiedän että se tulee kun mitään reaktioo ei oo näkyvissä? :evil:

cute

se että joskus kun se haluais suuseksiä, niin painaa mun päätä alaspäin (joku tais mainita tuolla saman) mut kyl se ymmärtää ku mä sanon että älä enää ikinä tee noin! :lol: se ei oo yhtää kiihottavaa :roll:

ja se että kun se joskus tuppaa peilailee lihaksiaa, en tiiä onko se ihan normaalia miesten keskuudessa etenkin jos treenaa.
mä en vaan tykkää sellasesta, ei miehen kuulu olla peilin edessä, paitsi kun ajaa parran ja pesee hampaat ja ehkä jos laittaa jotenki hiuksiaa.
ja sillai you know.

inini

mulla myös sama, että mies ei pidä mitään ääntä. Tuli mieleen lukiessani tuolta :D ei tietenkään kaikki pidä ääntä, mutta olen itse melko äännekäs ja joskus tuntuu vähän hassulta yksinään huudella :D

Theea

Meilläkin mies on aika hiljaista sorttia sängyssä... :lol: Nykyään hän on kyllä alkanut tuhmien puhumisen lisäksi myös huohottamaan ja ääntelemään, mikä tietysti kiihottaa minua entistä enemmän :lol:

_mies_

Makaa lahnana sängyssä, aika usein. Yksinkertaisesti ei tee mitään ellei itse nauti, esim. asento pitää tuntua siitä hyvälle. Minunhan ei tarvitse seksiä harrastaessa nauttia :roll:

Laurau
coquelicot
Mä en tykkää siitä, jos mies doggy-asennossa ollessa läpsäyttää kädellään pakaraan. Se sekä tuntuu ja kuulostaa tyhmältä. Onneksi tuota tapahtuu niin satunnaisesti, että asia ei hirveästi mua haittaa mutta jos tuosta tulisi jatkuvaa, olisi pakko ottaa asia puheeksi.

mun mielestä tuo on kiihottavaa! varsinkin oikeen kunnon kiimassa saatan itekin komentaa että "läpsi mun p*rsettä!" :lol:

miss.
milian
Jotenkin häiritsee se, että mies ei pidä mitään ääntä. Ei rakastellessa eikä lauetessaan, satunnaisesti jos tahti on äärimmäisen kova hän "puuskuttaa" vähäsen.
Olen tästä kyllä maininnutkin muttei vaikuttanut asiaan. Itse hän tykkää, että minä huohotan ja vingun ja mitä sattuu :D
Noh, eihän tää ylitsepääsemätön ongelma ole. Kerran vaan kävikin niin että kun ratsastin (mitä teen erittäin harvoin koska tunnen oloni jotenkin typeräksi, mikä sekin on typerää) niin hurmiossani jatkoin vaan vaikka kulta oli jo tullut. Sitten se siinä sai sanottua, että nyt alkaa tuntua jo huonolta. Ei tehnyt taas sen jälkeen mieli olla päällä :D mistä mä tiedän että se tulee kun mitään reaktioo ei oo näkyvissä? :evil:

Toi on ihan totta. Jos ei muuten tykkää pitää ääntä, niin vois silti lauetessa/lähestyessään laukeamista jotenki äännähdellä. Yhen pojan kans monesti sain arvailla, että tulikohan se vaiko ei, kun yhtäkkiä hidasti mut sit taas jatkettiinki :roll:. Ja muutenki esim. suuseksiä antaessa ois kiva kuulla vähän hengityksen/äännähtelyjen suhteen, et millon tuntuu erityisen hyvältä :P.

olematon
kis22
Joskus suhteen alussa ärsytti todella paljon se että aina seksin jälkeen piti kysyä että saitko?

Enää tota ei onneks tapahdu...

TOi on totaalinen turn off...

Sinisilmä

Entisessä suhteessa ärsytti suunnattomasti se, kun mies kyselee jatkuvasti, mitä haluut että teen, neuvo mua yms. Sitten kun sanon, että kyllä, tästä tuntuu hyvältä, hän koskettelee kohtaa hetken ja taas kysely alkaa.. Mies oli sentään itseäni jonkun vuoden vanhempi. Minä kun haluan, että mies ottaa ohjat käsiinsä ja toimii, eikä vain kysele. Kyseinen toiminta ei ainakaan saa mua kiihottumaan. Tottakai vastaavasti ymmärrän, että toiseen pitää tutustua kyselemällä, mistä tykkää ja näin, mutta voi sen eleilläkin osoittaa.

tirpattaja
milian

Melkosen tuttu tunne tuo kun mies ei näytä millään tapaa sitä kun laukee... itselläni on kans käynyt muutamia kertoja tuollaisia vahinkoja juuri etten ole tiedostanut miehen laukeamista kun ei tosissaan pidä koko aktin aikana minkäänlaista ääntä saatikka kun laukeaa,ei tämä sinänsä sillei ärsyttävä piirre ole toisessa mutta itelle se on hieman kiusallinen tilanne.... itse kyllä näytän että millon tulen jotenka miehellä ei ainakaan ole epävarmuuksia sen asian suhteen.. :)

-jen-

Minulla ei onneksi tuota ongelmaa ole sillä mun äijjä kyl pitää ääntä ja se saa mut kiihottuu valtavasti:) ja sit ku se laukee ni sen kyllä huomaa:D vaik kyl mä pidän sitä kovempaa ääntä mut ei se mittää ku äijä tykkää :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat