Ongelmana kuivuus ja peniksen pienuus - Seksi

femelle

Krhm, miten tän nyt selittäis mahdollisimman fiksusti... :\
Kyse on siis poikaystävästä. Hän on mun mielestä ihan pantava, jos näin vois sanoa:D Siis eli kiihotun kyllä hänestä jne. ja rakastan, mutta sit se itse seksi... En voi sanoa nauttivani siitä, koska tällä poikaystävällä on aika pieni. Menetin neitsyyteni just hänelle, tossa pari viikkoa sitten ja eilen harrastettiin tokan kerran. Tiedän, ettei seksin kuulukaan olla mitään tajunnanräjäyttävää ekoilla kerroilla, mutta kai sen peniksen pitäis silti tuntua jossain!? :D
Kyse ei voi olla siitä, että olisin löysä..menee siis 1-2 sormea sisään, tai jos on tosi kiihottunut niin ehkä enemmänkin. Riippu vähän.
Mutta siis, tän poikaystäväni peniksen vois verrata sormen kokoon... nää kerrat, ku ollaan hommailtu, niin on ollu pimeetä, eli itseasiassa en oo vielä edes nähny häntä alasti. Mutta sen perusteella, miltä se tuntu, niin sen penis ei tuntunu sen erikoisemmalta sisällä, kuin sen sormikaan sillon kun se sormettaa mua. Ja tää on häiritsevää... en voi esittää nauttivani siitä, mutta toisaalta ei oo kiva maata siinä ihan hiljaa ja tyyliin haukotella tai jotain.

Sitten sekin ongelma, että en kostu. Normaalielämässä, kun mietin tätä poikaystävääni ja näin, niin kostun ihan normaalisti, ei mtn ongelmaa, mutta kun sit päästään tosihommiin ja se vaikka sormettaa, niin oon ihan kuiva - huolimatta siitä, että oon kiihottunut silloin ja henkisesti ihan valmis hommiin!
Mitä mä nyt voin tehdä? :D Tää on kenties hieman kiusallista. Ja tää peniksen koko ei ainakaan iästä johdu, hän vähän alle 18v eli eikö sen ikäsen pojan penis kuulu kuitenkin tuntua paremmalta kuin sormi?

Kommentit (15)

Emmily_
femelle
Ja tää peniksen koko ei ainakaan iästä johdu, hän vähän alle 18v eli eikö sen ikäsen pojan penis kuulu kuitenkin tuntua paremmalta kuin sormi?

Ei välttämättä! Kyllä se siitä voi vielä kasvaa! :)

Luger

Jos nyt kuitenkin ensin odottaisit että näet sen peniksen stondiksessa niin saat selville onko hänellä sormen kokoinen :wink:
Kannattaa vaikka kokeilla niitä lantionpohjanlihaksia käyttää seuraavalla kerralla..

takethat

Doggystyle-asento on mainio pienille peniksille, koska silloin se uppoaa paremmin ja naisen alakerta on tiukkana, jos jalat ovat yhdessä.
Ja sitten vielä lantiopohjanlihaksia supistelet :)

Se että olet kuiva seksin aikana.. voisiko se johtua siitä että haluaisit olla kiihottunut mutta et vain ole esim. jännityksen tai turhautumisen takia?

Muistan kyllä kun eräällä entiselläni oli minun peukalon kokoinen vehje ja se todellakin ei tuntunut miltä. :lol:
Ymmärrän siis miltä sinusta tuntuu.

Mutta kokeile tuota asennon vaihtoa ainakin.

femelle

Heh, niin no...kai sitten pitää oottaa että näen sen alasti, ennen kuin teen johtopäätöksiä :D Mutta siis kun hän esim. on mun päällä ja on kovana, niin en oikein tunne sen vehjettä mun vatsaa vasten... ei se siis kovin iso voi olla. Ok, en mä semmoista vaadikaan. Ensikertalainen kun olen...

Ja tosiaan on niin turhauttavaa, kun haluan tätä mun poikaystävääni niin paljon, mutta silti vaan oon ihan kuiva :roll: Se varmaan luulee, etten oo kiihottunut ja varmaan miettii miks oon semmonen lahna joka ei ääntele yhtään.

Niin ja sitten hän on myös yrittäny hivuttautua alaspäin mun vartaloa suudellessa, mutta vedän sen aina takas ylös, koska muhun iskee epävarmuus ja ajattelen, että tuntuis typerältä olla siinä nuoltavana. Periaatteessa haluaisin sitäkin kokeilla..se on nyt pari kertaa tota yrittäny, mutta en siis oo voinut päästää sitä tositoimiin kun tulee kauhee jännitys :oops: Mut siis sitä yhdyntää en mielestäni jännitä, joten en tajua miks en kostu.

Ja tää kun hän sormettaa mua, niin ne sen räpläykset osuu vähän vääriin kohtiin.. Eli ei klitorikseen, ts. en saa siitäkään mitään tyydytystä.
Ja hänellä kuitenkin on jo seksikokemusta, ei kyllä oo ollu puhetta kuinka paljon, mutta siis äh.

@leXi

Kun te naiset sanotte penistä sormen kokoiseksi niin mitä se ihan oikeesti-oikeesti tarkottaa? Mun on jotenkin vaan vaikea uskoa, että kenenkään penis olis täydessä stondiksessa etusormen tai peukalon kokoinen... Puhutaanko siinä siis SEKÄ pituudesta että paksuudesta?

Puutarhis
@leXi
Kun te naiset sanotte penistä sormen kokoiseksi niin mitä se ihan oikeesti-oikeesti tarkottaa? Mun on jotenkin vaan vaikea uskoa, että kenenkään penis olis täydessä stondiksessa etusormen tai peukalon kokoinen... Puhutaanko siinä siis SEKÄ pituudesta että paksuudesta?

Ainakin oman kokemukseni kohdalla miehen penis oli täydessä stondiksessa peukaloni paksuinen ja kämmeni pituinen (7-8cm) eli todella pieni... Kalu ei meinannut edes ratsastaessa tai doggystylessä yltää emättimen suuta pidemmälle.

Pemelle: Mikäli limakalvonjen kuivuus on ongelma, niin liukuvoidetta kehiin. Siinä ei ole mitään noloa. Jos tuntuu, että poika hyväilee vääristä kohdista, niin ota kädestä kiinni ja hellävaroen ohjaa oikeille alueille.

Minulle jää mielikuva, että sinä kuitenkn jännität seksinharrastamista poikaystäväsi kanssa. Jännittäminen saattaa edesauttaa kuivumista, joten olisi hyvä olla mahdollisimman rento.

Puutarhis
@leXi

Ainakin oman kokemukseni kohdalla miehen penis oli täydessä stondiksessa peukaloni paksuinen ja kämmeni pituinen (7-8cm) eli todella pieni... Kalu ei meinannut edes ratsastaessa tai doggystylessä yltää emättimen suuta pidemmälle.

Femelle: Mikäli limakalvonjen kuivuus on ongelma, niin liukuvoidetta kehiin. Siinä ei ole mitään noloa. Jos tuntuu, että poika hyväilee vääristä kohdista, niin ota kädestä kiinni ja hellävaroen ohjaa oikeille alueille.

Minulle jää mielikuva, että sinä kuitenkn jännität seksinharrastamista poikaystäväsi kanssa. Jännittäminen saattaa edesauttaa kuivumista, joten olisi hyvä olla mahdollisimman rento.

femelle
@leXi

Kyllä tässä tapauksessa tarkoitin ihan semmoista peukalon kokoa, sekä pituudelta että paksuudelta.. sen perusteella miltä se tuntui :?

Kiitos vastauksista ja lisää tulemaan! :)

disturbed

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? E-pillerithän saattavat aiheuttaa tuota kuivuutta.
Harrastatko masturbointia? Kostutko silloin ihan normaalisti aina?
Kannattaa tosiaan pohtia onko ongelma fyysinen vai psyykkinen. Saatathan tosiaan jotenkin alitajuisesti jännittää ja kuivuus johtuu siitä. Sitä voi olla vaikea tunnistaa.
Ja kun kuitenkin kerroit jännittäväsi tuota suuseksiä niin se vielä vahvisti tuota mielikuvaa.

Kannattaa yrittää päästä tuosta suuseksipelosta eroon. Jos kerran poikaystävälläsi on niin pieni ettei missään tunnu suosittelen kouluttamaan hänestä hyvän suihinottajan.

Seksi kun on niin paljon muutakin kuin yhdyntä.

tata
Puutarhis

Tähän voin kertoo omasta kokemuksesta, et ite ainaki jännitin seksiä kullan kans alussa.

femelle
disturbed
Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? E-pillerithän saattavat aiheuttaa tuota kuivuutta.
Harrastatko masturbointia? Kostutko silloin ihan normaalisti aina?
Kannattaa tosiaan pohtia onko ongelma fyysinen vai psyykkinen. Saatathan tosiaan jotenkin alitajuisesti jännittää ja kuivuus johtuu siitä. Sitä voi olla vaikea tunnistaa.
Ja kun kuitenkin kerroit jännittäväsi tuota suuseksiä niin se vielä vahvisti tuota mielikuvaa.

En oo ikinä käyttänyt e-pillereitä. :shock: Ehkä niitäkin pitäis harkita joskus. Ja juu, ei masturboidessakaan oo tollasta kuivuus ongelmaa ollut... Kai se jännitys sitten on alitajuista, pitäis vaan löytää keino päästä siitä eroon...

disturbed

^
Eiköhän ihan aika auta tuohon ongelmaan. Turha ottaa stressiä nyt siitä. Annat ajan kulua ja harjoittelet poikaystäväsi kanssa seksin saloja ihan kaikessa rauhassa niin kyllä se siitä sitten.
Älkää stressatko ja yrittäkö liikaa vaan antakaa mennä omalla painollaan.

Alku aina hankalaa mutta lopussa kiitos seisoo ja sitä rataa 8)

femelle
Merilyn
Pakko nyt lohkasta:
Peniksen pienuus=syy, kuivuutesi=seuraus.

Heh, vois hyvinkin olla, mutta toi kuivuus oli ongelmana jo ennen varsinaista yhdyntää, niin siinä sormipelissäkin... Josta en siis kyllä myöskään nauttinut kun hyväili vääristä kohdista :roll:

Carmencita

^ Niinno, kuinka kiihottunut voit sitten olla, jos hän hyväili sormillakin (siis ennen seksin aloittamista) ihan vääristä kohdista? Mä oon Merilynin kanssa vähän samoilla linjoilla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat