Musiikkia seksin aikana? - Seksi

Sofiadd

Hmmh, usein jos ollaan jätkän kämpillä soi black-, death-, tai trashmetalli.
Ei sillä, kuuntelen samaa musiikkia itsekkin, mutta ei nyt mitenkään erityisen romanttista tunnelmaa luo nuo kyseisten musiikkityylien edustajat. :roll:

Sivut

Kommentit (41)

Merilyn

Hei jos tarviitte vinkkejä mikä ois hyvää 'seksimusaa' niin radio on todellakin huono valinta, oli mikä kanava hyvänsä, koska radiosta tulee mainoksia ja muutenkin myös mahdollisia turn off-biisejä.
Itse suosittelen elekronista musiikkia, sitäkin löytyy ihan sellaisesta rauhallisesta ja tunnelmallisesta aina kunnon teknojytkeeseen, ja ennen kaikkea se on siitä hyvää että usein elektronisessa musiikissa ei ole hirveästi laulua, tai ainakaan mitään selkeitä lyriikoita.
Toinen mitä itse tykkään kuunnella seksin aikana on psykedeelinen rock tai reggae.

SinRuid
carooo
Onhan se musiikki joskus jäänyt taustalle pyörimään, mutta ainakaan itse en ole sitä hommiin ryhtyessä enää kuullut :D

Sama myös täällä, ihan vaikka pommeja rytisis pihalla niin seksin aikana ei kuule eikä nää mitään ku vaan keskittyy siihe ihteesä. :P

lillz``

Mulla on silleen, et en huomaa jos musiikki on päällä, mutta huomaan kyl jos se puuttuu. Jotenkin on "hassua" puhista vaan ja muuten on ihan hiljasta. Tykkään et jos on jotain taustameteliä. Mut tietysti jos esim. tietokoneen soittolistalta alkaa tulla joku seksiin liittyvä ronski kappale, niin saattaa alkaa naurattaa.

misnomer__

Kuunteletteko musiikkia seksin aikana? Vai oletteko ilman musiikkia? Jos teillä on musiikkia, niin onko se lähinnä tunnelman luomiseen, jännityksen poistamiseen vai muuhun? En huomannut tällaista täällä, mutta saapi poistaa, jos on jo. Ihan mielenkiinnosta kyselen, että auttako musiikki jossain määrin seksiä harrastaessa tuomaan jtn " extraa " ?

agarina

Itse luulin aikanani, että musiikin tuoma lisä seksiin olisi mahtavaa ja maksimaalista, etten suorastaan voisi harrastaa seksiä ilman musiikkia. Olen ahkera musiikin suurkuluttaja ja minulle tärkeää musiikkia on enemmän kuin osaan listata.

Mieheni ei kuitenkaan ole normaalia suurempi musiikki-ihminen. Meillä on muutamia yhteisiä suosikkeja, joihin liittyy tarinoita suhteestamme, mutta siinä se. Hassua, että nykyään en edes tahtoisi kuunnella musiikkia seksin aikana; toinen on kaikki, mitä tarvitsee.

marimma

Meillä usein soi Radio Rock taustalla tai vaihtoehtoisesti sitten ukon soittolistat kun radio tökkää netin takia usein joten vaihtaa automaattisesti sitten ukon soittolistan soimaan :) Meillä se on vaan vähän piilottamassa epämiellyttäviä ääniä ja noh, muuten vaan :)

Yummy
marimma
Meillä se on vaan vähän piilottamassa epämiellyttäviä ääniä ja noh, muuten vaan :)

Sama täällä. :)
Ei sitä muuten tarviiskaan.

marimma

Ei meilläkään aina oo kyllä päällä, mutta sillon ainakin jos tiedetään että tehdään jotain "erikoista" niin on päällä :) Ei tuu sellasta vaivaantunutta hiljasuutta välissä kun mietiskellään mikä on seuraava siirto :lol:

Maarikki

Huh sentään miten oikeanlainen musiikki voi saada pään sekoamaan seksin aikana. Meillä toimii hemmetin hyvin Kiss, 70-luvun Pentagram, Girlschool, Rock Goddess ja aivan järjettömän hyvin Type O Negative. Kaikissa jotain sykähdyttävän eläimellistä ja villiä. :lol:

Aina kun jonkun noista mies laittaa soimaan, niin tietää kyllä mitä on kohta saamassa. :wink:

gollum

Ihan joskus on voinut vahingossa jäädä päälle, mutta yleesä kyllä häiritsee sen verran että mieluummin ilman. Ei oikein tiedä mitä edes voisi kuunnella, joku random musiikki ei ainakaan käy, sitten taas omat cdt eli se musa mitä tavallisesti vapaa-ajalla kuuntelee vie musta sitten taas vähän keskittymistä siitä itse toiminnasta.. Alkaa kuunnella sitä musiikkia. Ja sitten ois kauheeta kun alkais panemaan musiikin tahtiin.... :lol:

Mut niin, ihan selvästi mua häiritsee mutta varmaan kaikkia ei haittaa samalla lailla. Silloin voisi olla ihan hyväkin idea. Varsinkin voisin ajatella silloin jos asuu vielä vanhempien luona tms. ja ei halua äänten kuuluvan tai jos on vaikka uuden kumppanin kanssa ja pelkää "hiljaisia hetkiä" :)

miss.
Yummy
marimma
Meillä se on vaan vähän piilottamassa epämiellyttäviä ääniä ja noh, muuten vaan :)

Sama täällä. :)
Ei sitä muuten tarviiskaan.

Miks mää en keksi mitään epämiellyttäviä ääniä, joita pitäis peitellä? :roll:

Mulle on ihan sama onko musiikkia. Toisaalta sitä on niin harvoin et periaatteessa jos joku musiikki jää soimaan, se on jopa hauskaaki.

primavera

Ennen kuunneltiin aina mutta ei enää nykyään..

Mies joskus sanoi että musiikki auttoi kestämään pitkään :D
Että kun rupeaa tuntumaan liian hyvältä, kuuntelee hetken musiikkia :D

marimma
miss.

Mä vihaan kuunnella mitään p*llun litinää tai pimppipieruja :lol:
Se musiikki edes vähän peittää niitä ääniä ja toisaalta kun tehdään jotain "erikoista" sitomista/leluja jne niin toi musiikki ei tosiaan jätä sitä ammottavaa tyhjää aukkoa siihen puuhaan kun mietiskellään mitä seuraavaks vaan "pitää vireessä" tavallaan :lol:

miss.
marimma
miss.

Mä vihaan kuunnella mitään p*llun litinää tai pimppipieruja :lol:

Aijaa, multa ei kuulu semmosia :p.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat