miten pitkittää miehen tuloa? - Seksi

Amorous

http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=1112&start=0 Liian nopea? Tämmöinenkin löytyy, mutta tässä taisikin tulla ihan uusia juttuja. Vois miehelle vähän vinkata. (:

Sivut

Kommentit (23)

marieh

meilläkin on ongelmana miehen nopea laukeeminen. alan olla jo vähän neuvoton tän asian kanssa, joten kaikki vinkit on tervetulleita. mies tulee useimmiten jo parin minuutin jälkeen, riippumatta siitä onko esileikkiä alla vai ei. syy on tää "kun tuntuu vaan niin hyvältä", eikä hän kuulemma voi/osaa pidätellä.
mua alkaa asia jo vähän turhauttaa, varsinkin kun jo yli kaks ja puol vuotta ollut näin, ettei ainakaan treenistä pitäs olla puutetta. :lol:

olisiko kellään hyviä neuvoja asian suhteen?

marimma

Mä tiedän ton ketkun mut aattelin että tää on enemmän tällänen vinkkien anto ketju kun tuo :) Ja kun oli niin hyvä otsikko heti kerralla :)

marimma
k87
toinen vinkki samaisessa jaksossa oli et erektion aikana pitäs laittaa pyyhe/tms. vastaava peniksen päälle painoks ja "jumppailla" sitä ylös alas.

Toi muuten perustuu ihan siihen että ne PC lihakset (lantionpohjan lihaksia) saa voimaa ja näin ollen pystyy pidättämään pissiäkin paremmin ja samasta reiästähän se mällikin lentää ja samoissa lihaksissa se pidättely on :lol:

bawitdaba

Eli siis poikaystäväni meinaa heti saada kun olemme vähän aikaa sekstailleet.. olemme kokeilleen lopettamista hetkeksi, mutta heti kun jatketaan sama toistuu. :? Olen myös kokeillut kyrvän tyvestä puristamista mutta ei sekään auta...aargh olisiko esimerkkejä jostain esileikeistä mitkä auttaisivat tai jotain! :roll: olisihan niitä kaikkia puudutusjuttujakin mutta mieluiten jotain kotikonsteja kiitos (:

bawitdaba

Auttakaa minua! olet etsiny näiltäkin sivuilta juttuja samasta aiheesta mutta ei niistä oikeen irronnut mitään, eli kommentteja ja kokemuksia!

k87

oisko ollu seksiguruissa (:lol:) semmonen vinkki et pojan pitäs vetää käteen ja aina kun on tulossa niin päästää peniksestä kokonaan irti ja odottaa kunnes tulemisen tunne menee kokonaan ohi ja toistaa tää monesti.

toinen vinkki samaisessa jaksossa oli et erektion aikana pitäs laittaa pyyhe/tms. vastaava peniksen päälle painoks ja "jumppailla" sitä ylös alas.

Fran
k87
oisko ollu seksiguruissa (:lol:) semmonen vinkki et pojan pitäs vetää käteen ja aina kun on tulossa niin päästää peniksestä kokonaan irti ja odottaa kunnes tulemisen tunne menee kokonaan ohi ja toistaa tää monesti.

Juuri tämän ansiosta meidän miekkonen jaksaa, jaksaa ja jaksaa. ;)

marimma

Mut tota laukeemattomuutta ei saa jatkaa kauheen pitkään :) siis tietty noin voi treenailla mut treenin lopuks täytyy kyllä päästää paineet pihalle :)

nann

Meillä oli poikaystäväni kanssa vähän sama ongelma, ei mennyt montaakaan minuuttia kun jätkä jo laukesi. Tuli vähän sellainen olo, että "tässäkö se nyt oli", toisaalta taas hiveli itsetuntoa kun hän kertoi sen johtuvan seksikkyydestäni. Ollaan yritetty sitä, että keskeytetään yhdyntä hetkeksi, jotta laukeamisen tunne häviää. Myös jännittämisellä voi olla oma osuutensa asiaan. Jos poikaa jännittää todella paljon, voi hän laueta jo ennen kuin päästään `itse asiaan`. Pääasia kuitenkin, että et ole vihainen, jos poika laukeaa turhankin nopeasti. Ota asia ennemmin siltä kannalta, että olet vaan niin kuuma pakkaus! :wink:

-JuNi-
bawitdaba
Eli siis poikaystäväni meinaa heti saada kun olemme vähän aikaa sekstailleet.. olemme kokeilleen lopettamista hetkeksi, mutta heti kun jatketaan sama toistuu. :? Olen myös kokeillut kyrvän tyvestä puristamista mutta ei sekään auta...aargh olisiko esimerkkejä jostain esileikeistä mitkä auttaisivat tai jotain! :roll: olisihan niitä kaikkia puudutusjuttujakin mutta mieluiten jotain kotikonsteja kiitos (:

Miehilläkin on [u]lantionpohjalihakset[/u] ja ne on hyvä pitää kunnossa näin ollen mies kykenee pidättämään ja ei laukea heti. Pistä miehes treenaamaan lemmenlihaksensa kuntoon!

Toinen vinkki on käyttää Penisrengasta tai sellaista "penis sukkaa" Se puristaa penistä ja ptää veren sielä ja samalla pidentää laukeamista.... toivottavasti auttoi

zitruz

Rakastelee, rakastelee lisää, rakastelee vielä vähän lisää jne. niin kyllä se kestävyyskin siinä samalla paranee. Hyvästä yleisestä fyysisestä kunnostakaan ei varmaan haittaa ole..?? Ei tuohon asiaan varmaan mitään nopeita poppaskonsteja ole.

Merilyn

Mun eksä treenas aina jollain ihme hörhöohjeilla jotain lantiopohjan lihaksia, en uskonut sen auttavan, mutta kylläpä auttoi! Kaipa jostain googlettamalla löytyy erilaisia ohjeita. :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat