Ujo tyttö - Seksi

jerppa

Miten ujon tytön kanssa kannattaisi edetä seksin suhteen?

Kommentit (5)

Tsein

Eiköhän se ihan samalla tavalla mene kuin muidenkin tyttöjen kanssa, hitaasti ja tunnustellen toisen fiiliksiä. Pussailla ensin vähän ja kuljetella käsiä pitkin kroppaa ja vaikka ujuttaa kättä vähän paidan alle. Jos toisesta huomaa, että nyt alkoi jänskättää, niin voipi palata taaksepäin niihin pusuihin. Saa tuota tietysti kysyäkin, että "jatkanko".

Herkkänä vaan sitten sille, ettei tytsy koe painostusta sanoa "joo" ja edetään liian vauhdikkaasti. Sitä voi itse tuntea, ettei painosta, mutta toista voi jännittää niin kovasti, että hänestä tuntuu silti vähän siltä kuin ei saisi itse päättää, miten asiat etenee.

Oletko kuullut sanottavan, että ujot tytöt ovat niistä kaikista kiihkeimpiä ja estottomampia sänkyhommissa? Mistä lie sekin legenda saanut alkunsa.

Fiiliksen mukaan ja toisen fiiliksiä tarkkaillen, vaikka vaikeaa voikin olla omassa kiihkossaan ja haluissaan keskittyä siihen toiseen ja hänen tuntemustensa tarkkailuun.

flaps

nimenomaan pikkuhiljaa. se on avain kaikkeen hyvään. itse ujona tyttönä tiedän. jos asialla ei ole kiire (ei ainakaan saisi olla..minun mielestä.) niin kannattaa odotella ja pysytellä hali-pusuasteella niin kauan kunnes tyttö ei enää ujosta. eikä välttämättä kannata heti ensimmäisellä kerralla viedä hommaa ihan loppuun asti..hellä hyväily tuntuu aluksi kaikkein parhaimmalta. sitten kun kehon nälkä on tytölläkin herännyt niin sinulla todennäköisesti on aikamoinen villikissa hyppysissäsi :wink:

pipii

Lainaus:
Eiköhän se ihan samalla tavalla mene kuin muidenkin tyttöjen kanssa, hitaasti ja tunnustellen toisen fiiliksiä. Pussailla ensin vähän ja kuljetella käsiä pitkin kroppaa ja vaikka ujuttaa kättä vähän paidan alle. Jos toisesta huomaa, että nyt alkoi jänskättää, niin voipi palata taaksepäin niihin pusuihin. Saa tuota tietysti kysyäkin, että "jatkanko"

Oon ite samaa mieltä ja tietenkin se myös vaikuttaa kuinka paljon hän luottaa suhun voihan olla että kun aloittelet yllä mainitusti niin tyttökin pääsee heti mukaan. Kehut auttaa tosi paljon, nostaa itseluottamusta ja tuo itsevarmuutta tytölle :wink:

Summer-
Tsein
Oletko kuullut sanottavan, että ujot tytöt ovat niistä kaikista kiihkeimpiä ja estottomampia sänkyhommissa? Mistä lie sekin legenda saanut alkunsa.

Mä varmaa kuulun näihi. Muuten ujo mut sit ku pääsee puuhii nii ei oo ujoo nähnykkää :D

Mut hiljaa hyvä tulee, et etenee vaa rauhas eikä varsinkaa painosta.

heica
Summer-
Tsein

Mä varmaa kuulun näihi. Muuten ujo mut sit ku pääsee puuhii nii ei oo ujoo nähnykkää :D

Mut hiljaa hyvä tulee, et etenee vaa rauhas eikä varsinkaa painosta.

Varmaan pitää monien kohalla paikkansa tuokin legenda :lol: .
Ite oon tosi ujo (varsinkin miesten seurassa) ja kestihän se pitkään ennenku pystyin rentoutumaan ja olemaan ujostelematta miehen kanssa, sängyssä, puolipukeissa, ja lopulta alasti.
No, kun pelko on haihtunut, niin todellakin voi sanoo että villikissahan sieltä paljastuu :lol: kaikkea haluun kokeilla ja miestä miellyttää sillä edellytyksellä tietysti että mäkin nautin ja pidän siitä. Silti oon se sama ujo tyttö ku ennenkin... Hyvän eteen kannattaa nähä vaivaa, joten rauhallisesti ja kärsivällisesti etiäpäin ujon tytön kanssa.. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat