nännilävistys herkistää? - Seksi

ignorant

Nyt kaipaisin kokemuksia sellasilta ihmisiltä, joilla on nänniläväri. :lol:

Itselläni ei ole juurikaan tuntoa nänneissä (kiihotusta ajatellen), joten en voi ymmärtää miten mieheni kiihottuu niistä, kun hänen nännejään nyplää ja venyttelee (mainittakoon vielä, että hänellä on molemmissa nänneissä lävärit). :-k
Olen kuullut, että lävistyksen ottaminen herkistää nännejä ja silloin myös kiihottuukin niistä vaikka näin ei olisi aiemmin ollut. Pitääkö tämä paikkansa vai löytyykö täältä ketään, joka sellaisen otettuaan ei siltikään kiihotu nännien sormeilusta? :?:

Kommentit (3)

Puutarhis

Mun pitää ainakin keskittyä todella vahvasti, jotta tunnen nänneissäni jotakin. Pääasiallisena syynä ovat isot rintani. Hermot ovat jakautuneet suuremmalle pinta-alalle, joten rinnatkaan eivät ole niin herkät. Sama ilmiöhän on ymmärtäkseni isojen kalujen kanssa. Hermot laajemmalla alueella, joten tuntoherkkyys on huonompi kuin pienellä kalulla.

Itse en useinkaan hyväile mieheni nännejä, koska en sisäistä, että hän nauttii siitä, koska tuntee nänneissään jotakin. Oma mieheni kiihotuu ainakin todella paljon, kun nännejä muistaa hyväillä.

Nänniläväreistä en sitten tiedä, kun minä olen kuullut aivan päinvastaisen huhun eli lävistys veisi lopunkin tunnon :?: .

Nyytikki

Kaverilla ainakin kuulemma nännit lävistämisen jälkeen nöpöttivät jatkuvasti, myöhemmin se hieman tasaantui. Tunto on kyllä vähän ilmeisesti herkistynyt.

Zaweka

Mulla on lävistyksen molemmissa nänneissä, ja ainakin mulla tunto on herkistynyt ihan älyttömästi..
Yksilöllistä tosin, mutta mulla vaikutti positiivisesti tuntoherkkyyteen:) Lisäksi pidän rinnoistani nyt enemmän, kun korut saavat nännin näyttämään "terhakoimmilta" :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat