Onko seksuaalisesti itsevarma nainen pelottava? - Seksi

Ikiliikkuja

Ovatko itsevarmat ja seksuaaliset naise uhka miehille? Eivät todellakaan, päinvastoin :D Itsevarman, seksuaalisen ja [u]osallistuvan[/u] naisen tapaaminen on kyllä melko harvinaista, joten saattaa siinä olla yllätysaspekti olemassa :wink:

Ennenkaikkea tässä saattaa olla kyse yksinkertaisesta asiasta....jos olet oikein pitkä, muut tuntuvat kumman lyhyiltä....jos olet oikein aktiivinen, muut tuntuvat kumman passiivisilta jne.

Kommentit (4)

Vanamo

Huhtikuun numerossa oli juttu miehen haluttomuudesta. Siinä oli eräs kommentti, joka jäi kummittelemaan:"Tapaamani miehet tuntuvat haluavan sitä vähemmän, mitä enemmän minä haluan. joudun leikkimään sängyssä viatonta ja halutonta saadakseni seksiä" Nyt minua kiinnostaakin, että onko asia todella näin? Ovatko itsevarmat ja seksuaaliset naise uhka miehille? Onko miesten haluttomuus meidän halujemme syy? Kerokaa mielipiteenne ja kokemuksenne.

gnirom

jep, eiköhän se niin mene, että erilaisuus joskus pelottaa. ja ihmiset on omanlaisiaan eri asioiden suhteen.

mulla itselläni on sellainen kokemus, että miehet nimenomaan haluavat nähdä myös naisen haluavan itseään, toki se nostaa heidän itsetuntoaan samalla tavalla kun naisella se että mies haluaa naista. sitäpaitsi jos kumpikaan ei ole aktiivinen, eihän koko aktista tule mitään...eli siis minusta kysymys molemminpuolisesta aktiivisuudesta, tietenkin soveltaen jokaiseen pariin erikseen.

Vanamo

Minun kokemukseni mukaan itsevarma nainen on sängyssä liian hyökkäävä ja vaativa tai ainakin itse olen :oops:

Eikö muilla ole tähän aiheeseen mitään sanottavaa?

@leXi

Veikkaisin, että kyse on naisen itsevarmuuden suhteesta miehen itsevarmuuteen. Jos mies on itse vähän arempi (ehkä myös hieman kokematon) ja jopa epävarma omasta suorituskyvystään, voi liian itsevarma ja hyökkäävä nainen ns. pelottaa. En tiedä, kunhan spekuloin.

Itse tosin menetin poikuuteni nimenomaan kokeneelle naiselle ja omaa epävarmuuttani päinvastoin auttoi se, että ko. nainen ei jättänyt epävarmuudelleni mitään sijaa vaan varmoin ottein laittoi homman toimimaan. Mutta varmasti joillekin tuollainen olisi kauhistus...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat