Kun ei tiedä mitä pyytäisi - Seksi

Pyro

eli siis olen ollut poikaystäväni kanssa yhdynnässä sekä harrastanut suuseksiä. Nyt sitten yhtenä kertana poika sanoi haluavansa miellyttää pelkästään minua, niin että hän tekisi sellaisia asioita mistä minä eniten nauttisin. Hän pyysi että sanoisin ihan mitä mieleeni vain tulisi ja haluaisin tehdä. Ongelmana tässä on se, että olen hyvin kokematon näissä asioissa, josta johtuen en vain saanut mieleeni mitään (en tiedä mitä voisin pyytää) ja loppuen lopuksi menin täysin lukkoon siitä:/
Joten jos kellään vaan olisi joitain neuvoja tähän tilanteeseen, niin olisin todella kiitollinen:)

Kommentit (4)

shazzer

Onpas sulla aika magee poikaystävä!
Mutta suosittelen puhumaan poikaystävällesi että olet kokematon ja et oikein handlaa vielä näitä juttuja. Ja voisitte kokeilla eri juttuja mistä tykkäät ja mistä et, siitä se lähtee :)

Msuh

Komppaan shazzeria täysin, sinulla on mahtava poikaystävä :) Kerro hänelle, että laitat asian mietintämyssyyn, sillä tällä hetkellä mieleesi ei tule mitään. Ehdota vaikkapa, että mies voisi tehdä sinulle jotain uutta, mistä hän kuvittelee sinun pitävän (Siis vain jos tällainen järjestely oikeasti sopii sinulle). Näin voit löytää jonkun uuden lempparijutun makuuhuoneen puolelle :wink: Poikaystäväsi keksinnöistä voit myös keksiä uusia sovelluksia kokeiltavaksi.

SunLion

no sano rohkeasti että et oikein vielä tiedä mitä kaikkea voisit pyytää joten annat hänelle vapauden ja kerrot myöhemmin mistä pidit.

voit myös sanoa sen seksikkäästi jotenkin että i'm all yours, valitse itse mitä haluat minulla tehdä......ja jatkossa tiedät kertoa toiveistasi kun olet kokenut lisää ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat