Milloin pimpsa liian iso? - Seksi

nindeliina

"Uusioneitsyt" keskustelusta tuli mieleen seuraavanlainen pähkinä: voiko pimpsa olla liian iso ja jos voi, niin milloin? Siis sellaiselle normikokoiselle vehkeelle.
Mikähän mahtaa olla "pimpsastandardi" :D vai onkohan sitä edes tutkittu? :-k Miesten vehkeen koosta kun on julkaistu ties minkälaisia taulukoita.

Kaivataan erityisesti sen vastakappaleen omaavien mielipiteitä. :)
(Pikaisella haulla en ainakaan vastaavaa ketjua löytänyt. )

Sivut

Kommentit (51)

@leXi

Ööh, siis eihän tähän voi mitään tarkkaa mittaa antaa koska "pimpsan" koko on aina suhteellinen peniksen kokoon. Ei tähän voi muuta vastata kuin, että silloin kun se on niin väljä, ettei se juuri enää tunnu miltään ja se on aivan subjektiivinen käsite. Se, mikä toiselle ei enää tunnu miltään, saattaa toiselle tuntua vielä taivaalliselle...

Drama Queen

Googlettamalla löytyi tälläinen.

Lainaus:
Emättimen kokoa ja muotoa ei voi päätellä naisen ulkonäön perusteella.

Myöskään miesten peniksen suhteen ei ole tieteellisesti todistettu olevan mitään ulkonäköön korreloivaa. Emättimen pituus vaihtelee kuudesta 11 senttimetriin, ja se pitenee naisen kiihottuessa jopa 15 senttimetriseksi . Toisaalta sama elimen kasvu tapahtuu miehellä eli suhteessa ei tapahdu mitään.

Se, mikä usein saattaa hämmentää niin miehiä kuin naisia, on nk. palloontumisvaihe naisen kiihotusprosessissa. Tämä vaihe edellyttää, että nainen on vahvasti kiihottunut. Tällöin peniksessä ja emättimessä saattaa tuntua yhdynnän aikana, että "pito häviää". Emättimen peräosa laajenee ja sinne muodostuu ikään kuin kuoppa tai aukko. Anatomisesti tämä on paikka, johon siemenneste purkautuu ja jää, koska se alue tiivistyy nopeimmin takaisin perusasentoon. Tällöin siemenneste ei pääse valumaan niin nopeasti ulos, vaan jää sisään ja lisää hedelmöittymismahdollisuutta. Monet seksuaaliset reaktiot tapahtuvat juuri hedelmöittymistä silmällä pitäen, vaikka nautinnollakin on toki suuri merkitys.

Vilkas seksielämä ei venytä emätintä. Lantionpohjan lihaksiston kunto on kaikkein merkittävimmissä roolissa "tiukka emätin"-kokemuksessa. Toinen merkittävä seikka on miehen peniksen paksuus, sillä ohut penis ei täytä emätintä eikä myöskään saa emättimen ympäröivää tuntemusta niin helposti.

Luger

No kyllähän se silloin on liian iso jos keskimittainen normipenis menee heittämällä sisään ja tuntuu että hankaa vain toista reunaa :wink:

nindeliina
Luger
No kyllähän se silloin on liian iso jos keskimittainen normipenis menee heittämällä sisään ja tuntuu että hankaa vain toista reunaa :wink:

Perustuuko omiin kokemuksiin, eli onko tullut vastaan, vai mutu-juttu :wink:

Theea

Tuossa jo aika perusteellisesti kerrottiinkin emättimen standardikoko, mutta voin sanoa, ettei asiasta kannata ottaa paineita. Jos olet miehen kanssa, jonka penis ei tunnu missään, ongelma on siinä että hänellä on liian pieni. Vaihda isompaan. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin pieni penis, joka ei-tunnu-missään. Varsinkin jos on joskus saanut kunnon kalua :wink:

Olen tätä mieltä, koska seksi on parisuhteen tärkein asia- heti kommunikoinnin jälkeen.

disturbed

Jaah, no mä saan hyvinkin pienen peniksen tuntumaan vaikka miten hyvältä koska mulla on tiukka värkki ja lihaksisto kunnossa. Ja ihan normitiukka tavara siis eikä mikään ongelmatiukka.

Eli treenatkaa niitä lantionpohjanlihaksia naiset niin tuntuu se mulkkukin jossain eikä tartte kitistä liian pienistä peniksistä.

Jos pitää takoa 20 senttisellä, että jossain tuntuu niin vika ei ole peniksessä vaan ihan toisessa elimessä.

_mies_
disturbed
Jaah, no mä saan hyvinkin pienen peniksen tuntumaan vaikka miten hyvältä koska mulla on tiukka värkki ja lihaksisto kunnossa. Ja ihan normitiukka tavara siis eikä mikään ongelmatiukka.

Eli treenatkaa niitä lantionpohjanlihaksia naiset niin tuntuu se m***** jossain eikä tartte kitistä liian pienistä peniksistä.

Jos pitää takoa 20 senttisellä, että jossain tuntuu niin vika ei ole peniksessä vaan ihan toisessa elimessä.

Totta. Tyttöystäväni rupesi treenaamaan lantiopohjalihaksia, niin todellakin tuntuu erilaiselta. Saa helpommin orgasminkin, usein ennen minua.

lily

Mun mielessä jossain oli joku aika sitten juttua, että ruumiinrakenne vaikuttaisi jossain väärin tuohon tiukkuuteen. Ts. hoikilla olisi luonnostaan "löysempi" kuin tuhdimmilla naisilla. Toisaalta kun ajattelee, niin voihan se olla, jos läski kerran pursuaa ulospäin, niin miksei sisäänpäinkin. Ei ne paikat sentään mitään betonia ole, joka pysyisi vakiokoossa, vaikka ulkopuolelta tulisi painetta. Tuo nyt sinällään meni vähän ot, mutta mulle oli ainakin ihan uusi tieto aikoinaan. Tottahan siihen eniten pystyy vaikuttamaan juuri jumppaamalla.

disturbed

^
Jaah mielenkiintoista, en sit tuosta tie. Yksilöllistä se kai ennenkaikkea on.
Miehellä on päinvastaisia kokemuksia. Hänen mukaansa lihavilla on löysemmät kuin hoikilla. Omien sanojensa mukaan kaikilla lihavilla naisilla joita hän on pannut on ollut "ei niin tiukka" ja hoikilla taas tiukempi.
Itse olen hoikka.

@leXi
Theea
Jos olet miehen kanssa, jonka penis ei tunnu missään, ongelma on siinä että hänellä on liian pieni. Vaihda isompaan. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin pieni penis, joka ei-tunnu-missään. Varsinkin jos on joskus saanut kunnon kalua :wink:

Jos olet naisen kanssa, jonka vagina ei tunnu miltään, ongelma on siinä että hänellä on liian löysä. Vaihda tiukempaan. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin löysä vagina, joka ei-tunnu-miltään. Varsinkin jos on joskus saanut kunnon pimpsaa :wink:

lily
disturbed
^
Jaah mielenkiintoista, en sit tuosta tie. Yksilöllistä se kai ennenkaikkea on.
Miehellä on päinvastaisia kokemuksia. Hänen mukaansa lihavilla on löysemmät kuin hoikilla. Omien sanojensa mukaan kaikilla lihavilla naisilla joita hän on pannut on ollut "ei niin tiukka" ja hoikilla taas tiukempi.
Itse olen hoikka.

Hyvin oleellinen pointti keskustelun kannalta :roll:

Theea

Pahoittelen radikaaleja sanojani, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että pienimunainen mies kannattaa dumpata mitä pikimmin.
Kun minä saan isoa, tulen joka-ikinen-kerta. Kun minä SAIN pientä, ei tuntunut missään. Näin minun kohdallani. Muut ovat muuta mieltä and that's just fine :wink:

@leXi
Theea
Pahoittelen radikaaleja sanojani, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että pienimunainen mies kannattaa dumpata mitä pikimmin.
Kun minä saan isoa, tulen joka-ikinen-kerta. Kun minä SAIN pientä, ei tuntunut missään. Näin minun kohdallani. Muut ovat muuta mieltä and that's just fine :wink:

Hei, kyllä kaikki ymmärsi jo, että sulla on löysä värkki. Mutta onneks oot löytänyt siihen ratkaisun, joka ei vaadi sinulta itseltäsi mitään erityisiä toimenpiteitä. And that's just fine :D :D

disturbed

Hyvin oleellinen pointti keskustelun kannalta

No voi herranjumala sitä jaksetaan takertua kaikkeen.
Oli se minusta hyvin oleellinen asia kun puhuttiin siitä, että lihavilla on tiukka/löysä ja hoikilla tiukka/löysä.

Vai onko tässä nyt kyse siitä, etten saisi sanoa olevani hoikka, kaunis, tiuka, hyvä sängyssä, upea, paras, ihmeellinen ja maailna paras tyttöystävä? Ja vaikka mitä muuta vielä päälle?

lily

En mä täällä kenenkään sanomisia ole rajoittamassa. Keskustelussa kuitenkin keskustellaan yleisellä tasolla asiasta, ei siitä millainen värkki sulta löytyy. Mun mielestä on aika lapsellista lähteä heti ilmoittamaan kaikille, että mä oon ainakin hoikka, mulla ei siis voi olla löysä..
Mutta kukin tavallaan, kerro toki lisää :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat