Kalun koko yhteydessä muihin ruumiinosiin? - Seksi

bluerose

Tyhmä kysymys mut askarruttaa kuitenkin.. :lol:

Voikohan mistään muusta ulkoisesta piirteestä päätellä miehen elimen koko? Jos esim. mies siro, kapeaharteinen, kapea takamus ja pienet kädet niin aika vaikea kuvitella et 'elin' ois iso. :roll:

Kommentit (6)

napitin

No jotkuthan sanoo, että iso nenä on aina hyvä merkki. Samoin jalka, siis kengänkoko. Ja sitten vielä se, että koko on sama, kuin väli peukalon kärjestä etusormen päähän.

Mutta noiden luotettavuudesta on paha mennä sanomaan. :D

marika_

Tuskin sitä voi oikeasti päätellä mistään muusta kuin housuihin kurkkaamisesta.

Onhan tosi pieniä ja laihoja naisia joilla on tosi isot tissit, kun taas sit on ties kuin isokokosia naisia joilla on silti ihan olemattomat tissit.

Joten kai se sama pätee miehillä, eikä sitä vehkeen kokoa voi mistäään päätellä. Näin luulisin.

bluerose

Toinen mikä oon saanu epäilee et sil on erityisen pieni on se, et kun ollaa lepäilty lähekkäin kiinni toisissamme pienissä vaatteissa en oo tuntenu sen munaa mitenkään... :shock: Jos ois iso sen mun käsittääkseni pitäis jotenkin tuntee... Pistää myös ihmettelee miksei sillä seiso yhtään, vaikka mä oon aina housut märkänä sen vieressä.. =D

@leXi

Miehenä voin sanoa, että kalun kokoa on täysin mahdotonta päätellä mistään. "Jonkin verran" on tullut alastomia miehiä nähtyä urheilujengien pukkareissa, saunailloissa jne. ja voin sanoa 100% varmuudella, ettei mitkään nenät, kädet, hartiat, jalat tms. korreloi mitenkään peniksen koon kanssa. On kai tästä aiheesta joskus tehty jotain semitieteellisiä tutkimuksiakin, joissa on päästy samaan lopputulokseen. Joten tässä aiheessa ei liene paljoa keskusteltavaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat