Loppuuko aktinne heti kun mies saa ogasmin? - Seksi

Fanni

Joo. Meillä kans akti loppuu sitten ku mies on tullut. Ehkäisynä kondomi niin se on silloinkin jo ihan suositeltavaa.
Mä en saa koskaan orgasmia yhdynnässä, mutta onneksi poikaystävä on näppärä käsistään ja asia hoituu käsipelillä :D

Mä en harrastais seksiä semmosen miehen kanssa joka välittäis vain "omista tulemisistaan" eikä ollenkaan mun tarpeista. Eli ei hoitelis mua loppuun. :x Sille näyttäisin ovea ja sukkelaan.

Sivut

Kommentit (86)

flame^

Meilläkin juttu loppuu siihen kun mies on saanut.. Minua se ei niin haittaa, koska yleensä olen itse saanut jo käsi- tai suupelillä ennen yhdyntää. Meillä seksielämä on vasta aika uutta, sanoisinko että kuukausi me ollaan seksiä harrastettu ( 2 kuukautta seurusteltu). Orgasmia en vielä ole yhdynnästä saanut, mutta minua se ei haittaa. Kerran olin todella lähellä, mutta mieheni sitten hyytyi aivan viime minuuteilla.. Jotenkin itse yhdyntä ei kuitenkaan minusta tunnu niin hyvältä, sen takia minulle riittää siinä se että mies saa, ja hän saa hoidella minut sitten muulla tavalla. Se on mahdottoman hyvä tunne sekin, kun kumppani saa. :)

Myönnän toki että ajan myötä saattaa nämäkin ajatukset muuttua. :) :)

Ambrel

Käytetään seksin aikana jotakin värisevää lelua, koska en kyllä itse saa pelkän seksin avulla.
Välillä mies hoitelee mut sitten lopuksi, kun on itse saanut. :wink:

marieh
Brita
Unohdin tuohon äskeiseen laittaa, että te jotka haluaisitte miehen kestävän pidempään, suosittelen kokeilemaan saunaa! Meillä ainakin toimi.. Mutta ei kannata heittää kauheasti löylyä, että seillä pystyy olemaan. Ja juotavaa messin, liikunta saunassa on melko rankkaa :wink: Omalla kohdalla ainakin kannatti.

me hommaillaan tosi usein saunassakin, mutta ei se ainakaan hidasta laukeemista :(

napalm
Pahinta on, että olen meistä se seksuaalisempi ja haluaisin enemmän spontaania seksiä, mutta saankin tyytyä kaavamaiseen, illalla ennen nukkumaanmenoa peiton alla pimeässä - seksiin, ja sitäkin ehkä kerran viikossa. Muru on kaikilla muilla saroilla unelmieni mies ja haluaisin tähän jonkinlaisen ratkaisun, alan käydä epätoivoiseksi.

meillä on just monella tapaa sama tilanne. me kyllä sekstaillaan aina kun mies on intistä lomalla, mutta kyllä se ärsyttää kun oma nautinto jää vähiin, ja nimenomaan että seksi jää sellaiseksi kaavamaiseksi, kun mies tulee niin nopeasti. tai no onhan se muutenkin kun sen keston takia kaavamaista, jos mies ei ehdota esimerkiksi mitään mun eteen tekemiseksi, käytännössä ikinä nykyisin.

ja kun minä sitten usein pitkin päivää saatan saada miestä innostumaan, niin hän ihmettelee "kuinka mua panettaa koko ajan". no, ihmekös tuo, kun en itse niin suurta nautintoa siitä parin minuutin sisään-ulos-valmis hommasta saa.. :roll: en vaan haluis loukataan miestäni, se on muuten monilta osin tosi ihana, tuntuu vaan että miten osaan oikeen sanoa sille tästä nätisti.. huoh :roll:

Emmily_

En minäkään saa yhdynnässä orgasmia, enkä yhtään ihmettele ettei mun tai sun tai kenenkään mies jaksa tehä yhtään mitään sen jälkeen kun on just rehkiny ja saanu ite.. :) Mut mun mies joskus nuolee mulle orkun jo ennen ku aletaan ite hommiin (yleensä en kyllä anna sen tehä sitä loppuun asti), mut joka kerta kuitenkin kun paneskellaan, hoidan samalla ite itelleni orkun. ;)

annie-

Minulla on ongelmia orgasmin kanssa. Tarvisin enemmän aikaa ja pidemmän session, mutta seksipartnerini lopettaa aktin heti kun on itse tullut ja on aina väsynyt uudelle kierrokselle. minua turhauttaa kun tuntuu että hän ajattelee vain omaa mielihyväänsä. muuten ole tyytyväinen seksiimme, mutta tämä asia askarruttaa. onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Tapsu

Meillä on ihan sama juttu, mutta yks erilaisuus. Mua ei häiritse toi ollenkaan :D Meidän seksi keskittyy siis siihen että kun mies tulee se on siinä :P Mutta en oikeastaan ees välitä. Muutamia syitä tähän on. Kun seksi kuitenkin tuntuu hyvältä vaikken tuliskaan, en jaksais mitään älypitkää jyystöä: liika on liikaa, ja se orgasmin saaminen kestää niin kauan että en jaksa. Masturboin aina sitten silloin tällöin kun tuntuu siltä että nyt vois haluta vapautusta.

Mutta. Kun sua nyt häiritsee toi teidän tilanne niin kannattaa oikeasti ukolles mainita siitä. Ja sitten kun sekstailette niin sanot että "eieiei, ei vielä" ja vaadit että saat oman osasi. Vaikea neuvoa kun oon ite ihan tyytyväinen kuitenkin. Mutta mun motto on "puhuminen auttaa" :wink: Se on melkeinpä paras tapa ratkasta asioita.

annie-

totta, puhuminen auttaa. pelkään kuitenkin että mies vetää hepulit asiasta, sillä olemme seurustelleen kauan, enkä ole ottanut jo alkuaikoina tätä asiaa puheeksi. se on siis ollut ongelmana jo siitä lähtien, eikä mua silloin tämä asia niin kovasti häirinnyt, koska nautin seksistä jokatapauksessa. asia on vasta nyt alkanut vaivaamaan. Joten tämä on osaltaan myös oma vikani kun en ottanut asiaa puheeksi jo silloin.

agarina

Eikö voisi toimia niin, että mies hoitelisi sinut ensin käsillään, suullaa jne. tai sinä avustaisit itse itseäni yhdynnän aikana? Meillä toimitaan melko usein näin, ja useimmiten lopputuloksen on samanaikainen orgasmi molemmille.

Liliana

Meillä tämä ongelma hoituu niin että ennen aktia mies hieman kiusoittelee minua ja otetaan alku aika hitaasti että ehdin päästä mukaan ja samalla kiihotun kokoajan lisää. Joten sitten kun aloitetaan varsinainen akti niin olen jo sen verran kiihottunut että saan itsekin melko nopeasti. Ja jos mies vieläkin meinaa saada ensin niin sitten hän vetäytyy ulos muutamaksi minuutiksi ja sillä aikaa suudellaan/hyväillään ym.

annie-
agarina
Eikö voisi toimia niin, että mies hoitelisi sinut ensin käsillään, suullaa jne. tai sinä avustaisit itse itseäni yhdynnän aikana? Meillä toimitaan melko usein näin, ja useimmiten lopputuloksen on samanaikainen orgasmi molemmille.

Olemme monesti toimineet niin, siis että pitkä esileikki, yms. ja olen avustanut itseäni yhdynnän aikana, mutta silti tuntuu että tarvisin lisää aikaa. ehkä juuri jännitys siitä, ehdinkö tulla siinä ajassa, pilaa orgasmin saannin.

Carmencita

Kyllä loppuu. Meillä on asiat vähän eri mallilla tosin, minä laukean hyvinkin nopeasti ja ehdin saada parikin kertaa ennen kuin poikaystävältä tulee, vaikkei hän tosiaan mikään kestävyyden maailman mestari olekaan :wink: Yksi konsti, joka meillä on käytössä, on se, että poikaystävä kysyy vähän väliä saako tulla ja jos ei ( :lol: ), niin pidetään parin sekunnin tauon ja sitten jatketaan. Tuo tietysti edellyttää, että puhut miehellesi asiasta ensin, niinkuin muutkin on neuvonneet.

takethat

Komppaan totaalisesti Tapsua kun hän sanoi:

Lainaus:
Kun seksi kuitenkin tuntuu hyvältä vaikken tuliskaan, en jaksais mitään älypitkää jyystöä: liika on liikaa, ja se orgasmin saaminen kestää niin kauan että en jaksa.

^ Meillä on juurikin näin. Hommailu siis loppuu siihen kun mies tulee, joskus olen pyytänyt jatkamaan minun hivelyä mutta en usein.

Tapsu

Vastaan nyt uudestaan kun oon kuitenkin miettiny että ehkä tää tilanne ei joskus enää tyydytä mua tällaisenaan. Kun nyt kuitenkin saan oltua hetkiä yksin niin voin itse tuottaa itselleni sen orgasmin. Mutta mitäs sitten kun on niitä lapsia? Tuskin sillon enää on silleen aikaa. Niin ajattelin että kyllä varmaan jossain vaiheessa sanon miehelle tästä että voitais yrittää muuttaa tapoja. Mutta ei sitten tiedä.

Siinä on vaan se onkelma että mies ei tykkää nuolla & sormettaa ollenkaan, joten... vaihtoehto tavat hyväilyille on vähissä :D Tietty voin ite käyttää vibraa samalla kun ollaan doggyssa mutta se on jotenkin kans niin vaikeeta. Ehkä kysäisen jos vois hitaasti yritellä totuttautua siihen että nuolis & sormettais. Jos ajattelis ja kuuntelis kuinka paljon nautin siitä niin ehkä se innostais enemmän :roll: Ei jaksa miettiä just nyt, mutta toisaalta ajattelen että pitäis saada tää asia selvitettyä ennen kun siitä mahdollisesti tulis joskus joku ongelma.

Huoh, pitää katsella :P

Mutta Annie-, puhele nyt vaan sille miehelles. Kyllä se varmasti ymmärtää jos selität rauhallisesti. Ja sanot tuostakin että varmaan jännität sitä ehditkö saada niin paljon että se hidastaa tulemistasi. Ei se ole mies eikä mikään jos ei ymmärrä. Ja jos ei ymmärrä, ehdota sille että ei itse ikinä tulisi seksin aikana ja katso mitä sanoo :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat