Mitä teen - Seksi

bluerose

Masentaaa... Nyt vasta 19,5-vuotiaana oon netistä ( hienoo...) löytänyt itselleni poikaystävän, mut mä en voi sille mitään että koen itseni tosi kömpelöksi kokemattomuuden takia. Suuteleminenkin jännittää niin paljon, etten oo siihen kyenny enkä tiedä kykenenkö koskaan..seksistä puhumattakaan, jota en oo koskaan harrastanut.

Tuntuu välillä et jospa jättäis ja ois sitten vaikka ikuisesti kokematon, vaikka ajatus potuttaa ja paljon....

En oikein ymmärrä miksi suuteleminen tuntuu niin vaikealta...jotenkin sitä pelkää ettei osaa ja toisaalta koko homma tuntuu kiusalliselta.... sama juttu seksinkin suhteen...

Tosin homma varmaan ratkeaa jo siihen että tää kundi jättää mut....kuolis pois. :(

Kommentit (8)

mimuli

Jokainenhan on ennen kokemuksia kokematon, luonnollisesti. Niin sinä, minä kuin muutkin ihmiset. Joten älä turhaan stressaa siitä! :)

Eihän suuteloimaan tarvitse ryhtyä ennen kuin se tuntuu sopivalta ja oikealta. Siinä vaiheessa se tulee luonnostaan, eikä sitä tarviste paljon miettiä tilanteen tullen. Näin ainakin itsellä.
Seksiinkin on aivan turha kiirehtiä, koska ei tosiaan ole mitään kiirettä. Sekin sutviutuu luonnollisemmaksi, kun on itse siihen henkisestikin valmistautunut.

bluerose

Minusta on sekin omituista että suuteleminen ei varsinaisesti edes kiinnosta... :roll: Ilman suutelemista jotkut hetket tuntuvat kiusallisilta...kuten jos on esim naamat vastatusten sängyssä löhöilemässä. :?

mimuli

No mitään ei ole pakko tehdä, jos tuntuu siltä, ettei halua.

Tuohon sängyssä löhöilyjuttuun, voihan sitä sitten vaikka halia tai muuta, jos se suutelu ei kiinnosta.

riihi

Mulla on ihan samanlaisia kokemuksia jännittämisestä kuin sulla (samoin netistä löydetystä poikaystävästä :D ) ja voin sanoa, että kyllä se jännitys helpottaa. Aluksi tuntui ihan mahdottomalta uskaltaa edes koskea toista, ja ensimmäisinä kahdenkeskisinä hetkinä poikaystävän kanssa olin ihan jumissa kun olin niin hermostunut. Läheisyys on mielestäni mukavinta aloittaa just jollain vierekkäin makoilulla, halailulla ja toisen silittelyllä.

shazzer

Komppaan mimulia, jokainen on kokematon ensin. Älä ajattelee asiaa niin paljon, anna asioiden edetä omalla painollaan rauhassa ja sitten kun hetki tuntuu oikealta niin eikun menoksi.
Tietääkö mies kokemattomuudestasi? Sekin voi helpottaa asioita paljon :)

bluerose

Nykyää on sillee et se suutelee mua ja mä makaan kuin halvaantuneena. :? Jotenkin kun ei osaa, niin ei huvita yrittääkään. Vaikuttais kuitenkin niin teennäiseltä yritykseltä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat