Seksin harrastaminen tietämattä. - Seksi

flame^

Itsellä on tapana vieläkin aika usein tämä juominen mennä sellaiseksi "teinikännäilyksi". Ja voin ihan kertoa, että mulle menee muisti TODELLA usein. Kuitenkin tiedän että vain kerran olen tietämättäni seksiä harrastanut. Se oli baarireissun jälkeen kun poikaystävän kanssa menimme hänen kotiinsa. Parin päivän jälkeen asia tuli ilmi, koska paikka jossa olimme sekstailleet oli meille uusi (sohva), sillä sitä ennen vain sängyssä. Olen kuitenkin todella onnellinen että se poikaystävän kanssa tapahtui ja hän aina kännissä järkevänä kuitenkin tajusi kondomia käyttää. :) :)

Sivut

Kommentit (18)

Nedessa

Mietin tassa, etta voikohan nainen harrastaa seksia tietamattaan.. siis jos on vaikka niin humalassa, etta muisti menee tai on huumattu?

Voisikohan tuommoisesta tietamattomana elaa koko elamansa vai huomaisiko kropasta (tai vaatteista) seuraavana aamuna jos jotain olisi tapahtunut?

Hopeasusi

Jos kuukautisia ei enää tulekkaan, on vauva tulossa. Mikäli olet täysin sammunut alkoholista, et huomaa mitään. Tai jos jälkeenpäin huomaatkin, se on myöhäistä. Jos sammut puistoon, se on paha paikka.

Puutarhis

Onhan se tavallaan ihan mahdollista.

Jos mies on lauennut sisälle, niin sen huomaa varmasti, kun sperat valuvat ulos. Toisaalta ainakin itselläni kortsunkäytön jälkeenkin alapää on sellainen hieman tahmea (voi toki olla muutenkin). Vaatteista en usko huomattavan, sillä itse ainakin pudottelen vaatteet päältäni jonossa ovelta sängylle, kun tulen kännissä kotiin.

Toisaalta, jos olen ollut tosi humalassa, niin sekstailusta ei kyllä ole tullut yhtään mitään. Halut ovat kyllä korkealla, mutta värkit eivät pelitä. Jos minut olisi huumattu, niin luulen myös, että kostuminen olisi jäänyt uupumaan ja limakalvojen rikkoutumisen kyllä huomaisi. Myös liukuvoide jättää pillun tahmeaksi (ainakin click:n käyttö).

Pari kertaa ollaan oman miehen kanssa naureskeltu, kun ei olla oltu aivan varmoja siitä yön touhuilusta. Ollaan vaan oltu kännissä kuin käet ja senkin muistaa, että halutti hirveästi, mutta sitä ei muista, että harrastettiinko seksiä. Ollaan tultu siihen lopputulokseen, että kuvittelusta huolimatta sitä ei ole tapahtunut :lol: .

Rapu

Mun on vaikea uskoa sitä etteikö oikeesti muistais, että olis harrastanu seksiä. Ja, kun miettii totakin, että kortsun jälkee on vähä tahmea alapää..niin voihan sekin olla monesta syystä...esim. juopotelessa tulee käytyä kuitenkin tavallista useemmin vessassa jolloin olo alapäässäkään ei varmaan ole järin loistava, kun ei se ole yläpäässäkään. Mutta en usko,että niin vois käydä... Kyllähän muisti humalassa menee aina välillä, mutta silti...

CanisMajor

On mahdollista ihan "normaali"humalassakin. Ystävättärelleni juuri selvisi että onneksi kyllä ihan vakkaripoikaystävänsä kanssa olivat puuhailleet. Mutta hänpä ei siis tästä muistanut yhtään mitään :D

Brita

Kyllä menee muisti jos on riittävän juovuksissa tai saanut tyrmäystippoja. Välillä baarireissun jälkeenkin voi olla useita tunteja ettei ole mitään käsitystä missä on ollut, mistä sitä siten voisi muistaa onko sitä jonkun kanssa touhuttu jotain vai ei. Tyrmäystippoja saaneena voin sanoa etten osannut edes taksia kotiin neuvoa. En tiennyt osoitetta enkä mitään, ajatus oli todennäköisesti vain pästä kotiin. Onneksi sitten mies soitti sopivasti työreissulta, ja osasi sanoa taksikuskille osoitteen. Enpä tiedä minne olisin muuten päätynyt. Mutta takaisin aiheeseen, uskoisi jokaisen kyllä haistavan jos jonkun kanssa on naitu ilman kortsua. Kyllähän se alapää muutenkin haisee touhujen jälkeen! :P

leobarbie

itsellä yks tuttu ei tänäkään päivänä tiedä harrastiko yhtenä alkoholintäyteisenä iltana seksiä vai ei... että kai niin voi käydä.
onneksi itselle ei ole mitää vastaavaa käynyt :roll:

TaskuMyy

Ei ole mitään ideaa juoda ihteesä pöydä alle!! Ja toiseks, ois hyvä jos ois joku selvinpäin oleva matkassa, joka veis nämä humalaiset kotiin..

Ei se alkoholi juomalla lopu, sitä saa aina kaupasta lisää

enkelin

kerran noin on käynyt. tai olin tajuissani vielä touhun alkaessa, mutta sen jälkeen katkeaa filmi. ja tämä tapahtui vasten tahtoani :cry: joskus olen suhteessa ollessani saattanut harrastaa seksiä yöllä baarin jälkeen, enkä ole aamulla muistanut siitä juuri mitään. mutta tuossa on se vissi ero, että silloin kyseessä on oma poikaystävä, johon voi luottaa ja tietää, ettei hän tee mitään vasten omaa tahtoa. näin ainakin minulla, onhan sitä sellaisia sikojakin, jotka eivät edes tyttöystäviäänkään kuuntele.
tarkoituksena on lopettaa hirveä kännääminen. inhoan sitä tunnetta, etten aamulla tiedä, mitä on tapahtunut.

SinRuid
TaskuMyy

Ei se alkoholi juomalla lopu

..mutta kovasti yritetään..
:lol:

Mutta asiasta:

Kyllä mä näkisin sen ihan raiskaukseen verrattavana asiana, jos toinen ei ole aktin aikana tajuissaan. Etenkin jos ollaan toisilleen vieraita tai puolituttuja.
Parisuhteessa sitten taas jokaisella omat pelisääntönsä..

Aika sekavaa oikeastaan pohtia tätä, jos tulee väkisin maatuksi, eikä ole tajuissaan eikä myöskään jälkeenpäin asiasta ole tietoinen, onko sitä tavallaan tapahtunut tälle "raiskatulle"? :-k
Ei jäisi mitään jälkiä. Olisiko se parempi tietää asiasta ja kärsiä, vai olla onnellisen tietämätön?

Tietty rikoksen tehneelle kuuluisi ehdottomasti rangaistus, mutta kumpi olisikaan hyväksikäytetyn kannalta parempi? :-k

Katri89

En mä ainakaan eilen humalapäissäni muistanu et oltiin poikaystävän kanssa harrastettu seksiä ennen kuin se kertoi että niin tapahtui:D Muistan että oltiin suihkussa mut en mitään semmoista.. Mut en usko et niin vois tapahtua useasti peräkkäin..

Suhfeli

Luin jostain, että raiskaus on törkeä jos henkilön tiedotonta tilaa on käytetty hyväksi.

Ei sitä alkoholia tarvitse niin paljon ottaa, että filmi katkeaa kesken iltaa. Se on vaan omaa tyhmyyttä. Tämä ei kuitenkaan ole syy raiskaamiselle jos toinen on umpi kännissä.

Kathry

Onneksi itella ei muisti ryypatessa oo koskaan lahteny, on muutenki hilpeaa olla se joka saa kavereille kertoa koko illan kulun. Vaikka eihan tammosia aisioita ois todellakaan hilpeaa kertoa kenellekkaan.

Eras hyva ystavani sai painajaisekseen herata kesken raiskauksen. Kyseessa oli viela hanen poikaystavansa serkku, oli kauheaa herata vappuna sekavaan puheluun jossa ystavani selitti hysteerisena koko tarinan. Onneksi raiskaaja sai tuomionsa.

Muutenkin olen joskus miettinyt naita irtosuhteita tuntemattomien kanssa etta miten jotkut niita uskaltaa harrastaa ja aika reippaasti. Varsinkin tukevassa humalassa, baari-illan jalkeen lahtea "kenen tahansa" matkaan. Itehan en koskaan..
No ehka kerran.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat