Miksi mies tahtoo vaikka ei saa?? - Seksi

vea

Tapasin miehen ja olemme päätyneet yhteisten baari-iltojen jälkeen nyt kolmisen kertaa samaan osoitteeseen. Mies tietää, että ei humalatilassa tule laukeamaan, mutta hänen silti täytyy päästä puuhiin. Miksi näin? :?

Koska tuttavuus on minulle uusi ja vielä baari-iltojen tapailuasteella oleva yritelmä, en ole aihetta nostanut käsiteltäväksi hänen kanssaan. Siksi kysynkin vastausta teiltä.. :oops:

Kommentit (4)

vea

Siinäpä se. Tällä seisoo erinomaisesti ja hallitsee kyllä kuviot kännissäkin, mutta ei laukea. Jyskyttää vaikka pari tuntia, mutta ei laukea.

Minunkaan mielihyvästäni ei ole kyse, sillä olen kertonut, että kännisenä en minäkään laukea. :lol: Ero on vain siinä, että minun ei ole tarve tällöin (=humalassa) saada miestäkään, miehen sen sijaan täytyy päästä jyystämään vaikka tietääkin ettei laukea ja minä annan...

Moumou

Öh no tota...siis kyllähän omaa kultaa "panettaa" kännissä mutta me kyllä otetaan se ihan hauskanpitona "jyystämisen" tai "antamisen" sijasta. Vaikka ei kyllä olla kertaakaan edes hommiin asti päästy kun yleensä molemmat on nukahtaneet :lol: Mutta krapulassa homma on aika samanlaista...miehellä kestää ikuisuus laueta mutta ei se mua oikeestaan häiritse.

Jos se asia sua häiritsee niin sano siitä tai älä anna jos et halua. Ei tohon oikein muuta osaa sanoa. Miehet tykkää panna, ne nyt vaan on sellasia (useimmat ainakin) :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat