Neitsyt vai ei? - Seksi

MiamiGlow

En löytänyt tälläistä aihetta tältä palstalta joten laitoin oman.
Elikkä olisi sellainen juttu kyseessä, että olen bi (tai no ollut). Olin erään tytön kanssa yhdessä ja sitä ennen en ole harrastanut seksiä ollenkaan. Me sitten harrastimme seksiä tavoilla miten tytöt sitä keskenään voi tehdä. Mietityttää vain, että luetaanko se "neitsyyden menettämiseksi"? Vai onko se itseasissa pelkkää sormettamista vaikka ne eivät olleet omat sormet, jotka sielä vaginassa kävivät. Onko neitsyyden menettämiseen vain se oikea tapa, että harrastaa seksiä miehen kanssa ensi kertaa?

Saattaa kuullostaa hieman tyhmältä, mutta mietityttää, jos mies kysyisi minulta olenko neitsyn, niin mitä vastaisin, jos tahtoisin vastata. En viitsisi alkaa selittelemään, että harrastin jotain ensikertaa tytön kanssa. :oops:

Sivut

Kommentit (18)

agarina

Saman kaavan kautta minäkin menin ja aikanani sitä mietin. Päädyin ajattelemaan niin, että ensimmäinen seksikokemus oli naisen kanssa mutta henkinen ja lopullinen neitsyys meni vasta miehelle.

marika_
shazzer
Minun mielestä neitsyys menee vasta kun immenkalvo puhkeaa

Tässä määritelmässä ontuu se, että immenkalvo ei aina repeä ensimmäisessä yhdynnäsä, ja toisinaan se saattaa revetä jo ennen sitä.

Itse kokisin niin, että neitsyys menee silloin kun itse sen kokee menettäneensä, ja kun on mennyt niin pitkälle (heteroilla yhdyntä, homoilla esim. hmm, no, kakkoseen paneminen ja lesboilla sitten.. no, pitkälle viety "räpeltäminen" ;)) kuin sen sukupuolen kanssa voi mennä.

marimma
agarina
Saman kaavan kautta minäkin menin ja aikanani sitä mietin. Päädyin ajattelemaan niin, että ensimmäinen seksikokemus oli naisen kanssa mutta henkinen ja lopullinen neitsyys meni vasta miehelle.

Mä oon kanssa tällä linjalla :)

Ja tosiaan toisillahan immenkalvo on revennyt jo esim. tampoonien kanssa :) tai jo sillon jos on masturbaatiota vaikka sormella edes puuhaillut, joten se ei voi olla neitsyyden määritelmä mun mielestä :)

Amorous

Näinpä. Itekkin olisin sitten kädelleni sen menettäny. :roll: Miä ite kokisin että kunnolla olisin neitsyyteni menettäny vasta sitte ku olisin miehen kanssa ollut. Silti varmaan tuossa tilanteessa sanoisin tuleville kumppaneille että en ole neitsyt. Vähä kaks piippunen juttu.

gollum

Lesbot ois sitten ikuisesti neitsyitä? :roll:

Jos neitsyys on sitä että ei oo koskaan ollut yhdynnässä niin silloin varmaan. Musta se kyllä määritellään niin ettei oo harrastanut seksiä ja siinä tapaukessa et oo neitsyt enää.

Jos joku mies sulta kysyy ja ethalua tarkemmin sanoa niin voithan sä sanoa vaikka että et oo koskaan ollut yhdynnässä.

Nyytikki

Mielenkiintoista varmaan selittää :D mutta joo, minusta olet menettänyt neitsyytesi, koska olet harrastanut seksiä. Voithan sanoa, että et ole koskaan ollut miehen kanssa.. :) Olet menettänyt naisneitsyytesi, mutta et miesneitsyyttäsi :lol:

MiamiGlow
Nyytikki
Mielenkiintoista varmaan selittää :D mutta joo, minusta olet menettänyt neitsyytesi, koska olet harrastanut seksiä. Voithan sanoa, että et ole koskaan ollut miehen kanssa.. :) Olet menettänyt naisneitsyytesi, mutta et miesneitsyyttäsi :lol:
agarina kirjoitti:

Nyytikin vastaus oli hauska! :D Mutta olen samaa mieltä agarinan kanssa. Tuo kävisi minunkin järkeeni. Vaikka voisihan tietenkin sanoa, ettei koskaan ole ollut yhdynnässä, mutta onko sillä sitten periaatteessa mitään väliä :D

teleskooppi

olen kyllä samalla linjalla muutkin, että en sanoisi itseäni neitsyeksi sinun tilanteessasi.
Mutta jos on harrastunut miehen kanssa handjobit ja vaikka suihinototkin, niin silloin sitä on vielä neitsyt? Mutta jos on tehnyt samat naisen kanssa niin ei ole enää neitsyt?
Jotenkin outoa siltikin.. :D
Ja muuten lasketteko seksin harrastamiseen (miehen kanssa) muunkin kuin yhdynnän? esimerkiksi kyselyissä missä olette harrastaneet seksiä, lasketteko suihinotot yms..

MiamiGlow
teleskooppi
olen kyllä samalla linjalla muutkin, että en sanoisi itseäni neitsyeksi sinun tilanteessasi.
Mutta jos on harrastunut miehen kanssa handjobit ja vaikka suihinototkin, niin silloin sitä on vielä neitsyt? Mutta jos on tehnyt samat naisen kanssa niin ei ole enää neitsyt?
Jotenkin outoa siltikin.. :D
Ja muuten lasketteko seksin harrastamiseen (miehen kanssa) muunkin kuin yhdynnän? esimerkiksi kyselyissä missä olette harrastaneet seksiä, lasketteko suihinotot yms..

No olen sitä mieltä, että jos mies on kädellään sen tehnyt naiselle, niin periaatteessa silloin ei ole enää neitsyt. Mutta sitten ku naisella ei ole sitä penistä, jolla tehdä se homma (paitsi tietenki dildot) niin kädellä tekeminen lasketaan neitsyyden menettämiseksi. Miehellä taas on penis, jolla hoitaa homma :)

Itse olen ottanu suihin monet kerrat, mutta en laske sitä.

Nyytikki
teleskooppi
Jotenkin outoa siltikin.. :D--

Hyvä pointti, mutta miten voi harrastaa n+n -kokoonpanolla yhdyntää? (Muuten kuin dildoilla..) Seksin harrastamiseen naisen kanssa lukisin siksi hc- räpläyksen, muutenhan lesbot eivät harrastaisi ollenkaan seksiä :P naisen kanssa ei kai sitten tehdä "handjobeja" vaan se luetaan suoraan seksiksi? :F

teleskooppi
--Ja muuten lasketteko seksin harrastamiseen (miehen kanssa) muunkin kuin yhdynnän? esimerkiksi kyselyissä missä olette harrastaneet seksiä, lasketteko suihinotot yms--

No en. Tai onhan sekin seksiä joo, mutta kun yleensä m+n- seksissä käsittäisin nuo muut erikseen, eli seksi on yhdyntää.

MiamiGlow
teleskooppi
--Ja muuten lasketteko seksin harrastamiseen (miehen kanssa) muunkin kuin yhdynnän? esimerkiksi kyselyissä missä olette harrastaneet seksiä, lasketteko suihinotot yms--
Nyytikki
No en. Tai onhan sekin seksiä joo, mutta kun yleensä m+n- seksissä käsittäisin nuo muut erikseen, eli seksi on yhdyntää.

Olen Nyytikkin kanssa samaa mieltä.

gollum
Nyytikki
teleskooppi
Jotenkin outoa siltikin.. :D--

Hyvä pointti, mutta miten voi harrastaa n+n -kokoonpanolla yhdyntää? (Muuten kuin dildoilla..)

Niin ja tonkin voi sit sanoo et vaik se naiki mua dildolla niin oon mä silti neitsyt, tai muutenhan se ois mennyt jo silloin kun on masturboinut dildon kanssa... :roll: :lol:

Emmily_
gollum
Musta se kyllä määritellään niin ettei oo harrastanut seksiä ja siinä tapaukessa et oo neitsyt enää.

Nimenomaan näin minäkin ajattelen asian.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat