Kun nuoleminen sattuu? - Seksi

Yei Lou

Kai miehet sitten luule että hellempi kosketus ei tunnu missää, näin ainakin meillä.
Jep, käytiin sitten rakentava keskustelu rennossa ilmapiirissä tossa äsken. Ja kyllä ihmetteli että se todellakin sattuu, varsinkin jos peräkkäisinä päivinä tahtoo nuolla. Kerroin myös että tuntuu itsestäkin pahalta jos koittaa väkisin saada mut tulemaan ja on viel ärtynykki. Nyt on mies pyydelly anteeks, ollu ilonen että otin puheeks ja lupas et ens kerral edetään mun tahtiin :D . Kyl kannataa puhua, ei munkaa mies ottanu ittees eikä pidä mua valittavana akkana, niinkuin olisin luullu.

Kommentit (7)

Barriss

juu... munkin poikkis on välillä vähän kovempikourainen, eikä meinaa millään muistaa tai uskoa, että olen vielä hellänä edellisestä käsittelystä. se on niin kokenut näissä jutuissa, että tuntuu kuin se kuvittelisi tuntevansa naisen halut paremmin kuin minä! :roll: ehkäpä sen exät onkin sitten olleet jotain hutsahtavia seksiguruja, kun taas minulle poikaystäväni on ensimmäinen seksikumppanini... välillä tuo asetelma häiritsee, vaikka onhan se toisaalta hyvä että edes toinen on kokenut. kai.

Puutarhis
Yei Lou
Välillä se nuolee mua aivan taivaallisesti :D . Toisinaan taas paikat ovat niin herkät edellisestä käsittelystä, että kaipaan hellempää ja pehmeämpää käsittelyä :cry: . Kun koitan neuvoa hänelle aktin aikana, hän ei tunnu tajuavan että se sattuu (en ole suoraan sanonut että sattu, paitsi ehkä jälkeenpäin).

Ilmaise asia miehellesi kesken aktin positiivisesti, eli sano, että haluaisit hänen nuolevan hellemmin. Tämä toimii ainakin oman mieheni kanssa. Useimmiten pyydän sanoilla: Kulta, nuolisitko hieman hellemmin.

Viimeeks mulle selvis, että mies uskoo etten tunne melkein mitään ja siksi täytyy nuolla kovaa. Siitä hän sitten turhautuu ja koittaa saada minut laukeamaan väkisinkin, jolloin multa menee into koko hommaan. Se ei oikein kiihota, kun mies väkisin turhautuneena nuolee ja vielä liian kovaa.

Olettehan keskustelleet poikaystäväsi kanssa, että orgasmi ei välttämättä ole naiselle jokakertainen itsestäänselvyys. Jos pidät suuseksistä ilman orgasmiakin, niin muista kertoa se hänelle. Jos miehellesi onkin jäänyt mielikuva, että orgasmi on aina hyvän seksin ainoa päätavoite.

Oma mieheni nuolee mielellään minua, vaikka tietää, etten minä joka kerta laukeakaan sillä keinolla. Minä nautin ihan pelkästä suuseksistä ja orgasmi tulee, jos on tullakseen. Jos se on ainainen päätavoite, niin se aiheuttaa pelkkää stressiä. Ainakin itselläni.

Olen tämän ongelman takia teeskennellytkin orgasmia välillä, jotta hän vihdoin tajuisi lopettaa, mutten kuitenkaan halua enää valehdella miehelleni, koska kummallekin tulee paha mieli. Mikä nyt neuvoksi? Miten saan miehen tajumaan, että liian kova nuoleminen sattuu? Miten voin ilmaista asian? En kuitenkaan halua ruveta kiukuttelemaan hänelee asiasta :oops: .

Älä ihmeessä näyttele miehellesi orgasmia. Aikasi, kun olet sitä tehnyt, niin se vie lopulta halusi harrastaa seksiä ollenkaan. On paljon tärkeämpää, että miehesi oppii ja ymmärtää, miten sinäkin nautit seksistä. Jos hän arvostaa ja rakastaa sinua, niin hän osaa toivottavasti ottaa neuvosi onkeensa... Keskustelkaa siis asiasta.

Omasta mielestäni positiiviset neuvot kesken aktin ovat parhaita. Itse ainakin haluan tuottaa miehelleni suurimman mahdollisen mielihyvä ja hän minulle.

Mistake

Mulla on vähän sama ongelma mies ei tunnu tajuavan että liian kova käsipeli ja kova nuoleminen ei enää tunnu hyvältä vaan alkaa sattua. Olen sanonut siitä hänelle mutta tämä tuntuu aina unohtavansa neuvoni :roll: .

Kyllä sinun kannattaa sanoa että se sattuu, eikä se ole millään lailla ilkeää ja eikä mies saa siitä mieltään pahoittaa. Sano vaikka että olisi kiva kun olisit vähä hellempi :wink:

katti_

no, jos teillä on hyvä ja vakaa parisuhde niin kehotan kyllä suoraan sanomaan. voin kyllä aavistella ettei se välttämättä ole helppoa sanoa, mutta niin olisi silti hyvä tehdä. sanoa suoraan. ettet enää pitempään pahoita omaa mieltäsi etkä myöskään toisen.

bandukka

Minun mielestäni pitää sanoa asia niin ku se on. Ite olen aina sanonu, vaikka helppoa se ei ole, mutta parisuhde perustuu luottamukiseen ja siksi kaikki ikävätkin seikat pitää sanoa ääneen.

Yei Lou

Mieheni on upea seksissä ja yhtä kokenut kuin itsekin olen (kummallakin on ollut yks petikumppani ennen tätä). Välillä se nuolee mua aivan taivaallisesti :D . Toisinaan taas paikat ovat niin herkät edellisestä käsittelystä, että kaipaan hellempää ja pehmeämpää käsittelyä :cry: . Kun koitan neuvoa hänelle aktin aikana, hän ei tunnu tajuavan että se sattuu (en ole suoraan sanonut että sattu, paitsi ehkä jälkeenpäin). Viimeeks mulle selvis, että mies uskoo etten tunne melkein mitään ja siksi täytyy nuolla kovaa. Siitä hän sitten turhautuu ja koittaa saada minut laukeamaan väkisinkin, jolloin multa menee into koko hommaan. Se ei oikein kiihota, kun mies väkisin turhautuneena nuolee ja vielä liian kovaa. Olen tämän ongelman takia teeskennellytkin orgasmia välillä, jotta hän vihdoin tajuisi lopettaa, mutten kuitenkaan halua enää valehdella miehelleni, koska kummallekin tulee paha mieli. Mikä nyt neuvoksi? Miten saan miehen tajumaan, että liian kova nuoleminen sattuu? Miten voin ilmaista asian? En kuitenkaan halua ruveta kiukuttelemaan hänelee asiasta :oops: .

celia

Itse olen ainakin avoimesti kertonut mieltymyksistäni ja sen seurauksena saanut hellempää käsittelyä, mikä tuntuu taivaalliselta. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat