"Uusioneitsyt" - Seksi

päivänsäde_

mulla tuli tossa viime yönä pieni ongelma, ehkä kuulostaa tyhmältä mut haluisin muidenkin mielipiteitä tietää :)

elikkäs, en oo 3kk harrastanut seksiä,siis no yhdyntää ainakaan ja nyt tuntuu että mikää ei kyllä mee sisään ja yksi sormikin tuntuu ilkeeltä, onks musta tullut joku uusioneitsyt :D vai mitä ihmettä, miten mun kannattaa nyt tehä aika noloa sinäänsä et uusi tuttavuus ja mistään ei tuu mitään, on kyllä ymmärtäväinen poika mutta haluisin mä vielä elämäni aikana seksiä harrastaa :D ja on ennenki sisää mahtunu milloin minkäkin näköstä poikaa niin mikä nyt mättää..voiko paikat tollee vaa "pienentyä" :D :roll: voikohan tässä olla syynä esim haluttomuus koska vieras ihminen niin ei pysty olla niin täysillä mukana..ajatuksii pyörii pääs mut haluisin nyt et kaikki onnistuisi :) ei tosiaan viittis survoa sisäänkää ihan väkisin :o helppiii kiitti

Sivut

Kommentit (38)

Kylpyankka

Voi olla ihan jännitystä, ei ole niin rento kun oikein tutun tyypin kanssa. Ihan rauhassa vaan je hempeetä ja lempeetä yritystä, kyllä se siitä :) Äläkä panikoi tästä asiasta, se vaan pahentaa kun ei pysty rentoutuun kun pelkää ettei pysty rentoutuun :lol:

Laurau

:shock:
jos kolmessa kuukaudessa voisi paikat jotenkin pienentyä, niin mä olisin varmaan mennyt jo umpeen (siis silloin kun olin vielä sinkku).
3kk on todella lyhyt aika!

oletko oikeasti kunnolla kiihottunut, kun olette yrittäny seksiä harrastaa? eli siis, kiihottaako tää mies sua?
pitkät esileikit vaan mukaan, ihan normaalia jännitystä tuo tosiaan varmaankin on.

Amorous

Voin sanoa että mulla oli ihan sama tilanne. Tuntu ettei mee ku yks sormi. Mutta aattelin että kyllä se sitten venyy ku on aika. Ja kylläpä sinne sitte muutaki meni kun se sormi ja eipä sattunu. ;)

celia

Itsekin juuri vastikään seksiä harrastaessamme jännitin (siis sisääntyöntö vaiheessa) kun oli taas noita alapään ongelmia ollut (haava välilihassa) ja pari vko oltiin oltu ilman mitään niin tahtomattani jännitin että jos se haava ei olekaan parantunut/repeää jne. Mutta sitten tietoisesti yritin rentoutua ja kaikki sujui vallan mainiosti :wink:

Niin ja jos ei ole tarpeeksi kostea.

shazzer
Laurau
:shock:
jos kolmessa kuukaudessa voisi paikat jotenkin pienentyä, niin mä olisin varmaan mennyt jo umpeen (siis silloin kun olin vielä sinkku).
3kk on todella lyhyt aika!

Niinpä! Siis tuo ei todellakaan ole mikään pitkä aika

marimma

Jos sitä käyttelee esim. viikon välein niin voi kyllä se kutistuu ja paljon! Joten ei tartte olla edes kolmea kuukautta tai viikkoakaan putkeen ilman.
Että sen siitä isännän intistä saa että nyt tuntuu seksikin pahalta kun on alapää ihan "ruosteessa" tai pitäiskö sanoa että on ihan "tuliterä" :lol:

Laurau
marimma
Jos sitä käyttelee esim. viikon välein niin voi kyllä se kutistuu ja paljon! Joten ei tartte olla edes kolmea kuukautta tai viikkoakaan putkeen ilman.
Että sen siitä isännän intistä saa että nyt tuntuu seksikin pahalta kun on alapää ihan "ruosteessa" tai pitäiskö sanoa että on ihan "tuliterä" :lol:

ihan totta? :shock: ei mulla ole kyllä ikinä ollut mitään tuollaista..
kyllä me seksiä harrastettiin jo ennen inttiä monta krt päivässäkin, mutta vaikka parin viikon välein nähtiin, niin ei kyllä mtn tuollaista ollut, päinvastoin! :lol:

marimma

Yksilökysymyksiähän nää aina on, mut täytyy sanoa että eipä pahemmin tee edes mieli senkään takia harrastaa seksiä kun tuntuu ettei sinne mahu mittää :lol: Ennen meni helposti isompikin kun oli lämmitelty :D

Laurau
marimma
Yksilökysymyksiähän nää aina on, mut täytyy sanoa että eipä pahemmin tee edes mieli senkään takia harrastaa seksiä kun tuntuu ettei sinne mahu mittää :lol: Ennen meni helposti isompikin kun oli lämmitelty :D

aivan joo, yksilöjuttuja.
mutta tosi hurjaa että noin on käynyt! ja harmi teidän seksielämälle :? toivottavasti saatte asiat pikimmiten taas pelittämään ;)

Jaeniver

Huojentavaa kuulla, että muillakin ollut samanlaista.

Juuri tuon kolmen kuukauden kuivankauden jälkeen, kun yritin uuden kumppanini kanssa yhdyntää, asiasta ei meinannut tulla mitään. Vuodin vertakin niinkuin neitsyt. :shock:

En tosin ollut ennen häntä juurikaan seksiä harrastanut muutenkaan, mutta kummalliselta se kyllä vaikutti.

marimma
SunLion
ehkä sä et vaan rentoudu tarpeeks.

Kyllä sitä yleensä muistaa jopa kolme kuukautta miten harrastetaan seksiä ja osaa omalta osaltaan ne "vanhat kikat" :D En mä usko että se on rentoutumisesta kiinni Jaeniverillakaan, kyllä se yllättävän nopeesti näkyy palautuvan "entisiin mittoihin" :D

shazzer

täällä nimimerkillä puoli vuotta ollut ilman ja en nyt minäkään jännityksen takia kovin rentoutunut ollut, mutta kun sinne on kertaalleen mennyt niin kai se nyt luistaa seuraavillakin kerroilla :wink: Alku tietty aina hankalaa mutta kyllähän se nyt siitä alkaa sujumaan :roll:

Jaeniver
SunLion
ehkä sä et vaan rentoudu tarpeeks.

Joo voi olla niinkin. Sitä verta vain tuli kuukauden ajan joka kerta. Mieheltäkin taisi jotain kommenttia tiukkuudesta tulla. :roll: :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat